Кейс Кейс Toyota Про клієнта «Тойота Сіті Плаза» — офіційний дилер Toyota в Києві, який є одним із лідируючих за кількістю продажів нових автомобілів в Україні. Клієнт надає повний цикл послуг: продаж офіційних моделей Toyota, сервісне обслуговування, продаж та встановлення запчастин, аксесуарів та додаткового обладнання. Клієнт прийшов до нас із бізнес-завданням із продажу нових авто. Challenge Ми проаналізували...
SEO Виділені описи (Featured Snippets) у Google Що таке виділений опис і як він формується Виділений опис (Featured Snippet) — це блок зі швидкою відповіддю, що розташований на нульовій позиції між рекламою та органічною видачею. Виділені описи містять швидку відповідь на запит користувача. ПС генерують їх для того, щоб дати користувачу релевантну та повну відповідь одразу на сторінці видачі. Швидка відповідь генерується...
SEO, Кейс SEO для Tefal Tefal — відомий виробник посуду та дрібної побутової техніки, який уже довгий час був представлений на ринку України в різних online та offline магазинах. Клієнт звернувся до iProspect для допомоги в створенні та просуванні фірмового інтернет-магазину Tefal. Завдання від клієнта оптимізація сайту на етапі розробки; подальша щомісячна підтримка; збільшення органічного трафіку. Внутрішня оптимізація сайту Першим...
PPC Сертифікація Meta Blueprint: як підготуватись та скласти іспит? Що таке сертифікація MetaBlueprint? Які є іспити Meta Blueprint? Підготовка до сертифікації Реєстрація на сертифікацію Процес здачі іспиту Результати іспиту Висновки Що таке сертифікація Meta Blueprint? Сертифікація Meta Blueprint – це офіційні сертифіковані іспити, які дають можливість виміряти рівень кваліфікації в цифровому маркетингу та рівень володіння продуктами Meta. Наявність сертифікату Meta Blueprint у спеціаліста значно...
PPC, SEO SEO-інструменти, які можуть бути корисними в PPC Багато власників бізнесів, інтернет маркетологів та інших фахівців у сфері Digital маркетингу задаються одним і тим запитанням – які інструменти краще використати для більш ефективного просування бізнесу в мережі Інтернет. Зокрема, PPC-спеціалісти часто послуговуються суто фаховими сервісами і програмами. В більшості випадків цього цілком достатньо, проте для вирішення окремих задач інколи корисно звернутися до інструментів...
SEO Повний гайд із внутрішнього перелінкування сайту Що таке перелінкування Перелінкування — це зв’язування сторінок сайту між собою за допомогою гіперпосилань. Розрізняють два види перелінкування — внутрішнє перелінкування та зовнішнє перелінкування. Внутрішнім називають посилання між сторінками одного сайту, а зовнішнім називають гіперпосилання між сторінками різних сайтів. У статті розповімо саме про внутрішнє перелінкування сайту. Навіщо потрібне перелінкування Спочатку розберемося, навіщо потрібне перелінкування....
Бизнес Тайм-менеджмент діджитал спеціаліста Перед спеціалістом стоїть основне завдання — виконати необхідну роботу в рамках заданих обмежень часу. Структури організацій можуть відрізнятися, проте все частіше переважає поділ на невеликі команди, де кожен працівник працює з високою часткою автономності, періодично зустрічаючись на stand-up’ах. Перевага такої структури стала очевидною під час переходу на віддалену роботу під час карантину. Автономність співробітників, як...
Кейс Нестандартні інструменти для банківської тематики: як ми знизили вартість заявки на 17% для топового українського банку З Грудня 2020 року ми розпочали співпрацювати з новим банком. Одним з найстаріших банків України. За останні 30 років на ринку. Перед нами стояло завдання збільшити кількість оформлених карт через форму на сайті. Крім стандартних інструментів – пошукові кампанії в Google Ads, Facebook Lead Ads, Facebook на конверсії – було прийнято рішення запустити TrueView for...
SEO SEO для автодилерів: як вийти в лідери в умовах жорсткої конкуренції Останнім часом процедура купівлі нового автомобіля суттєво змінилася, причому значною мірою завдяки пандемії. Після введення карантинних обмежень автодилери змушені були знайти нові інструменти для залучення та утримання клієнтів онлайн, щоб зберегти продажі. Однак після виходу країни з локдауну тенденція до придбання автомобілів в інтернеті збереглася — покупці стали рідше відвідувати автосалони, воліючи вивчати всі пропозиції,...