Skip to content
  • ua
    • ru
  • PPC
  • SEO
  • Дизайн
  • Блог
  • Вакансії
  • Про нас
  • Контакти
+380 97 654-99-37Пн-Пт: 10:00 - 19:00
  • ua
    • ru
+380 97 654-99-37
Пн-Пт: 10:00 - 19:00

Блог

написати нам
Як ми зменшили CPL для топового українського банку
Кейс
Як ми зменшили CPL для топового українського банку
Кейс про те, як за допомогою тестування аудиторій, креативів та стратегій знизити CPL для українського банку.
Збільшення середнього чеку на 94% – Кейс Podushka.ua
Кейс
Збільшення середнього чеку на 94% – Кейс Podushka.ua
Кейс про те, як збільшити дохід з діджитал інструментів Google Ads та Facebook на прикладі кейсу з клієнтом інтернет-магазин Podushka.ua
Робота з вузькою цільовою аудиторією. Просування іноземної футбольної агенції.
Кейс
Робота з вузькою цільовою аудиторією. Просування іноземної футбольної агенції.
Кейс про те, як залучити максимальну кількість лідов в рамках заданого бюджету, коли ваша цільова аудиторія дуже специфічна і вузька.
Як створити інтернет-магазин, який приносить дохід за 1 місяць
Кейс
Як створити інтернет-магазин, який приносить дохід за 1 місяць
Кейс про те, що треба було зробити, щоб досягти окупності магазину і масштабувати дохід в мінімальні терміни на приклады відомого бренду побутової техніки, який почав реалізовувати продукцію через власний інтернет-магазин.
Як збільшити коефіцієнт конверсії за допомогою Discovery Ads
Кейс
Як збільшити коефіцієнт конверсії за допомогою Discovery Ads
Даний кейс буде корисний тим, хто планує та розміщує рекламу в мережі Google. Далі ми розглянемо Discovery Ads як тип кампанії, в чому його відмінності, переваги та недоліки. Розповімо про наш реальний кейс з даним інструментом, а також дамо свої рекомендації.
Типографіка в дизайні. Основні поняття і правила
Дизайн
Типографіка в дизайні. Основні поняття і правила
Типографіка в дизайні. Основні поняття і правилаСтаття буде корисна для молодих дизайнерів, для людей, які почали свою справу і вперше створюють сайт, для всіх, хто працює з візуальним контентом і наповненням сайтів. Типографіка у вебі — це правила оформлення тексту сайту з метою донесення інформації до аудиторії в найлегшій для читання і сприйняття формі. Формат оформлення впливає на показники часу проведеного користувачем на сайті, вчинення цільової дії та загального враження від сайту.
7 простих відповідей на популярні питання з аналітики в e-commerce
7 простих відповідей на популярні питання з аналітики в e-commerce
Наш Head of Analytics Ілля Денщиков відповів на популярні питання по аналітиці для e-commerce сайтів – що таке наскрізна аналітика, навіщо її налаштовувати, в якому випадку бізнесу потрібен дашборд та інші.
Хто такий акаунт-менеджер і чим він займається
Хто такий акаунт-менеджер і чим він займається
Акаунт-менеджер – це людина "зв'язувальна ланка". Найчастіше в агентстві присутні багато напрямків і їх між собою потрібно якось "подружити". Аккаунт-менеджер відповідає за комунікацію з клієнтом з одного боку, і внутрішніми фахівцями з іншого боку. Яка його роль, обов'язки та труднощі - читайте у статті :)
Повний гайд з атрибуції у Google та Facebook
Повний гайд з атрибуції у Google та Facebook
Що таке атрибуція? Навіщо вона потрібна? Які моделі атрибуції є в Google Analytics і Facebook? Розповідаємо все, що потрібно знати про початок роботи з Google Attribution і Facebook Attribution.

Posts navigation

1 2 3 4 5
  • PPC
  • SEO
  • Дизайн
  • Блог
  • Вакансії
  • Про нас
  • Контакти
Ми в соцмережах:
All rights reserved 2017-2021
  • iProspect worldwide
  • Cookies notice
  • Terms and conditions
  • Privacy policy
DMCA.com Protection Status