Кейс Як ми зменшили CPL для топового українського банку Кейс про те, як за допомогою тестування аудиторій, креативів та стратегій знизити CPL для українського банку.
Кейс Збільшення середнього чеку на 94% – Кейс Podushka.ua Кейс про те, як збільшити дохід з діджитал інструментів Google Ads та Facebook на прикладі кейсу з клієнтом інтернет-магазин Podushka.ua
Кейс Робота з вузькою цільовою аудиторією. Просування іноземної футбольної агенції. Кейс про те, як залучити максимальну кількість лідов в рамках заданого бюджету, коли ваша цільова аудиторія дуже специфічна і вузька.
Кейс Як створити інтернет-магазин, який приносить дохід за 1 місяць Кейс про те, що треба було зробити, щоб досягти окупності магазину і масштабувати дохід в мінімальні терміни на приклады відомого бренду побутової техніки, який почав реалізовувати продукцію через власний інтернет-магазин.
Кейс Як збільшити коефіцієнт конверсії за допомогою Discovery Ads Даний кейс буде корисний тим, хто планує та розміщує рекламу в мережі Google. Далі ми розглянемо Discovery Ads як тип кампанії, в чому його відмінності, переваги та недоліки. Розповімо про наш реальний кейс з даним інструментом, а також дамо свої рекомендації.
Дизайн Типографіка в дизайні. Основні поняття і правила Типографіка в дизайні. Основні поняття і правилаСтаття буде корисна для молодих дизайнерів, для людей, які почали свою справу і вперше створюють сайт, для всіх, хто працює з візуальним контентом і наповненням сайтів. Типографіка у вебі — це правила оформлення тексту сайту з метою донесення інформації до аудиторії в найлегшій для читання і сприйняття формі. Формат оформлення впливає на показники часу проведеного користувачем на сайті, вчинення цільової дії та загального враження від сайту.
7 простих відповідей на популярні питання з аналітики в e-commerce Наш Head of Analytics Ілля Денщиков відповів на популярні питання по аналітиці для e-commerce сайтів – що таке наскрізна аналітика, навіщо її налаштовувати, в якому випадку бізнесу потрібен дашборд та інші.
Хто такий акаунт-менеджер і чим він займається Акаунт-менеджер – це людина "зв'язувальна ланка". Найчастіше в агентстві присутні багато напрямків і їх між собою потрібно якось "подружити". Аккаунт-менеджер відповідає за комунікацію з клієнтом з одного боку, і внутрішніми фахівцями з іншого боку. Яка його роль, обов'язки та труднощі - читайте у статті :)
Повний гайд з атрибуції у Google та Facebook Що таке атрибуція? Навіщо вона потрібна? Які моделі атрибуції є в Google Analytics і Facebook? Розповідаємо все, що потрібно знати про початок роботи з Google Attribution і Facebook Attribution.