Читайте наші статті першими

В одній з нещодавніх статей ми розглянули, що таке інтелектуальне призначення ставок, які бувають види та в чому основні переваги такого формату. Обов’язково почитайте її, щоб краще зрозуміти цю статтю. Сьогодні поговоримо про те, як почати роботу з інтелектуальними ставками, про поширені помилки при налаштуванні та аналізі ефективності.

Як почати роботу з інтелектуальними ставками?

Спершу визначте свої цілі: продажі, заповнення заявки, трафік, впізнаваність бренду чи, можливо, просування додатку? Далі визначте типи подій на сайті, які приносять реальний дохід,​ та почніть оптимізувати​ для них ставки​.

У рекламному кабінеті Google Ads є сторінка рекомендацій. Щоб перейти до неї, натисніть “Ставки та бюджети”. На цій сторінці можна дізнатися, яка стратегія призначення ставок оптимальна для ваших бізнес-цілей.
Страница рекомендаций

Також там можна дізнатися поради від Google про те, як оптимізувати існуючі кампанії. Якщо ви вже застосовували рекомендації, то побачите, як це вплинуло на показник оптимізації – відсоток зліва зверху.

Якщо ви ще не визначили показники CPA або ROAS для себе, то у Google Ads ви знайдете рекомендовані значення для вашого бізнесу на основі історії вашого акаунту.​

Якщо у вас є кілька кампаній зі схожими цілями, скористайтеся пакетною стратегією призначення ставок зі спільним бюджетом. Це допоможе ефективно використовувати гроші та підвищити ефективність реклами.​

Як перевірити, чи ефективна стратегія призначення ставок?

Ви можете порівняти ефективність реклами за два тижні до переходу на інтелектуальне призначення ставок і через два тижні після періоду очікування.

Звіт про стратегії призначення ставок допоможе перевірити, чи вдалося вам досягти в кампаніях вибраної цільової CPA або ROAS. Порівняйте цільовий показник кампанії (у випадку на скріншоті – “Цільову CPA”) і його фактичне значення (CPA, яку ви платите).​

Отчет о стратегиях назначения ставок

Окрім цього, у рекламному кабінеті є функція “Проекти та експерименти”, що допомагає протестувати, наскільки ефективні ваші стратегії призначення ставок. Вона створює ідентичну копію вже наявної кампанії, яка відрізняється лише стратегією ​(в одній використовується інтелектуальне призначення ставок, а в іншій – ставки вручну чи якась інша стратегія). Реклама з обох кампаній показується паралельно, але не менш ніж 4 тижні. Бюджет між кампаніями ділиться порівну.

Що з чим можна порівнювати?

Успіх кампаній інтелектуального призначення ставок слід оцінювати за показниками, пов’язаними з конверсіями.​

  • Призначення ставок вручну – з автоматичною стратегією Google (“Цільова CPA”, “Цільова рентабельність інвестицій у рекламу”, “Максимум конверсій”)​
  • Стороннє рішення для призначення ставок – з автоматичною стратегією Google
  • Ваші старі текстові оголошення – з адаптивними пошуковими оголошеннями​

Поширені помилки у роботі з інтелектуальним призначенням ставок

Основна помилка – це оцінювати успіх кампаній не за її ціллю. Наприклад, кампанію на конверсії оцінювати за показником охоплення аудиторії 😅

Оценка эффективности результатов кампаний с интеллектуальным назначением ставок

В кожному з нас жевріє перфекціонізм та створює бажання виправити щось в кампанії. Проте, якщо внести в кампанію​ з інтелектуальним призначенням ставок зміни, стратегія може повернутися на початковий етап збирання даних 🤔

Також, не аналізуйте ефективність стратегії занадто рано. Чим довше алгоритм машинного навчання збирає й аналізує вихідні дані, тим точніші його прогнози й ефективніша оптимізація.​ Окрім цього, існує таке поняття, як “затримка конверсії” – щоб аналіз результатів був об’єктивним, проводьте його не день в день, а через деякий час.​

Сподіваємося, ці рекомендації та поради допоможуть вам при налаштуванні та аналізі ефективності інтелектуальних стратегій призначення ставок. Успіхів!