Читайте наші статті першими

Багато хто з клієнтів вважають, що SEO — це невигідно. Воно дороге, пошукові системи часто змінюють свої алгоритми, а результат можна відчути не раніше, ніж через півроку (а то і рік). Незважаючи на це, ми все одно рекомендуємо займатися SEO-оптимізацією, так як вона дозволяє злізти з голки платного трафіку. Який, до речі, з кожним роком стає дорожчим.

У цій статті ми вирішили поділитися з вами успішною історією того, як SEO допомогло бізнесу нашого клієнта виростити органічний трафік з 66 кліків до 76,8 тис. кліків за 1,5 року.

Intro

У червні 2018-го року ми отримали бриф від клієнта Bayer на SEO просування сайту з препаратом від геморою «Реліф».

Цільова аудиторія — літні люди, водії, офісні працівники (що ведуть сидячий спосіб життя), професійні спортсмени та вагітні.

Challenge

Коли ми почали підготовчі роботи і проаналізували сайт, виявилося, що він ранжирується всього за одним запитом у ТОП-10, і ще за 115-ти запитами в ТОП-100 видачі Гугла. Органічно сайт легко було знайти тільки за брендовим запитом “Реліф” і, як наслідок, на сайт заходило всього 60-70 людей на місяць:

Кейс Relief рост органического трафика

Технічна оптимізація ресурсу також була на низькому рівні: необхідно було переводити сайт із застарілого протоколу на https, коригувати структуру сайту, усувати безліч помилок, дублів і битих посилань. Також були проблеми зі швидкістю завантаження сайту і його мобільної версії, мікророзміткою, редиректами і ще ряд інших, менш пріоритетних помилок.

Основним завданням для нашої команди в цьому проекті було збільшення видимості сайта і кількості органічного трафіку в пошуковій системі Google.

Solutions

Щоб привести все до ладу, ми сформували стратегію, яка б дозволила збільшити продуктивність сайту, охоплювати більше цільового трафіку і збільшити відвідуваність ресурсу.

Ми розділили роботи на 2 етапи.

Підготовчі разові роботи із подальшою перевіркою:

  1. Зібрали і розширили семантичне ядро
  2. Порекомендували до створення нові посадочні сторінки, на які є попит у ніші
  3. Оптимізували мобільну версію сайту
  4. Підключили SSL сертифікат (переїхали на https)
  5. Прописали метадані (title, description, h1) для поточних і нових сторінок
  6. Провели технічний аудит сайту
  7. Розробили посилальну стратегію

Ітераційні роботи, які проводилися на щомісячній основі:

  1. Розміщення статейних посилань на тематичних сайтах
  2. Розміщення контекстних посилань
  3. Написання інформаційного унікального контенту для внутрішніх сторінок сайту і блогу
  4. Аналіз позицій, видимості, коригування довідкової стратегії
  5. Виявлення технічних помилок/контроль впровадження правок програмістами

Troubleshooting

За перші півроку ми написали більше 50 текстів для внутрішніх сторінок сайту і блогу. Весь контент готували за складеними ТЗ, в яких були вказані необхідні параметри обсягу та унікальності тексту, заголовки, а також основні і додаткові ключові слова.

Але незабаром ми зіткнулися з проблемою затвердження текстів, оскільки фарм-індустрія дуже педантично ставиться до будь-яких тверджень від імені бренду. Тексти проходили по кілька кіл правок, їх потрібно було узгодити з регуляторним і медичним відділами. Звичайно, це затягувало терміни проекту. Але ми розуміли, що в цій індустрії інакше ніяк, потрібно просто закладати час на узгодження в roadmap проекту ще на старті.

Ми доопрацювали поточну структуру сайту, в якій з’явилися нові сторінки з хорошим потенціалом додаткового цільового трафіку. Під ці сторінки був підготовлений контент, мета-теги і адаптована стратегія з необхідними анкорними посиланнями.

За результатами технічного аудиту ми склали детальний документ з виявленими помилками і нашими рекомендаціями. Всім помилкам і недолікам привласнили пріоритет і запропонували шлях реалізації.

Найбільшою проблемою для нас виявилася реалізація всього задуманого на стороні клієнта. Нам довелося чекати більше року, поки клієнт додасть перші сторінки на сайт з новими текстами. Внесення основних технічних правок на сайті розтягнулося на 8 місяців. А деякі рекомендації, такі як підключення AMP сторінок і оновлення мета-даних для головної, ми в принципі не змогли додати.

У таких умовах нам довелося коригувати наш підхід і посилальну стратегію, щоб отримати максимум трафіку. Нашим завданням було ранжуватися в ТОП 1-3 за запитам, які генерують трафік найбільше:

  • Запити, які були в межах ТОП 4-10, але не в ТОП 3;
  • Запити, за якими ми були за межами ТОП 10 через те, що не було релевантних посадочних сторінок під них.

У підсумку, за рахунок коригування стратегії і точних анкорів за “випадаючими” запитам ми змогли проштовхнути пріоритетні запити в ТОП 1-3. Другу групу запитів, для яких не було створено релевантних посадочних сторінок, ми змогли вести на головну сторінку і вже ранжуюємось у межах ТОП 1-10.

Results

Динаміка кліків і показів за органічною видачею за останні 3 місяці:

Рост органического трафика Relief

На графіку видно — постійний контроль і коригування стратегії дають результат)

За даними Google Search Console за півтора роки просування, ми досягли відмінного результату — 76 800 кліків на місяць:

Рост органического трафика Relief

Сьогодні найбільше користувачів сайт збирає за категорійними запитами (геморой, лікування, симптоми і т.д.), так як за основними високочастотними запитами ми вивели сайт у ТОП-3.

Спочатку для проекту був створений акаунт у сервісі AllPositions, де ми відстежували позиції узгоджених з клієнтом ключових запитів

Ключевые запросы Relief

У листопаді 2019 го сайт ранжирувався в ТОП-3 вже за 139 цільовими запитами. На старті проекту таких запитів було нуль, навіть за брендовим “Реліф”.

Ключевые запросы Relief

Outro

Ми отримали чудові результати і цей успіх був би неможливий без гнучкості тактики.

Зрозуміло, що процес затягнувся у часі, тому що так вже влаштована внутрішня “кухня” фармацевтичних компаній щодо узгодження текстів і правок на сайті. Спасибі команді на стороні клієнта, яка докладала екстра зусиль, щоб максимально полегшити нам роботу.

Впродовж проекту Гугл тричі викочував оновлення алгоритму “Medical Update” і нам довелося справлятися без нових текстів на внутрішні сторінки і працювати зі старою структурою сайту.

Тепер у сайту клієнта безліч відвідувачів щодня. І якщо до отриманих даних трафіку застосувати відсоток конверсій з платного трафіку, то нескладно підрахувати грошову вигоду для клієнта. Але це, звичайно, залишиться нашою маленькою таємницею.

Головні KPI проекту, такі як органічний трафік і видимість ресурсу в інтернеті досягнуті та перевиконані. Роботи тривають. Цей проект має ще зони зростання, над якими вже ведуться роботи. І ми сподіваємося зробити ще один ривок, про який із задоволенням розповімо пізніше.

Рекомендовані статті