Читайте наші статті першими

Про клієнта

«Тойота Сіті Плаза» — офіційний дилер Toyota в Києві, який є одним із лідируючих за кількістю продажів нових автомобілів в Україні. Клієнт надає повний цикл послуг: продаж офіційних моделей Toyota, сервісне обслуговування, продаж та встановлення запчастин, аксесуарів та додаткового обладнання.

Клієнт прийшов до нас із бізнес-завданням із продажу нових авто.

Challenge

Ми проаналізували шлях користувача по вирві та дійшли того, що для підвищення кількості проданих автомобілів потрібно:

  • Враховувати сезонність та оновлення модельного ряду під час планування кампаній.
  • Збільшувати кількість якісних звернень за телефоном, заявок на сайті на тест-драйв авто.
  • Покривати максимум пошукового попиту за модельними запитами.

Solution

На початку шляху для виконання поставленого завдання було вибрано два джерела трафіку:

  1. Google Ads.
  2. Facebook Ads.

Додатково підключили кол-трекінг Ringostat для відстеження кількості та якості дзвінків у Google Analytics з прив’язкою до рекламних кампаній.

З початку роботи з клієнтом ми щомісяця тестували різні спліти інструментів. Крім того, 10% загального бюджету рекламних кампаній виділяли на тести: інструментів, посадкових сторінок, оголошень, націляння, стратегій призначення ставок. Це допомогло з часом оптимізувати спліт інструментів без шкоди для основних показників зі збереженням результатів за кампаніями.

Роботи з клієнтом було розпочато в жовтні 2020. На основі отриманих результатів тестів у січні 2021 року змогли обрати оптимальний спліт.

Results

Пошукова реклама

Найбільший приплив конверсій отримали за пошуковими кампаніями. Вони покривали категорійні запити щодо бренду Toyota, брендові запити дилерського центру (Сity Plaza) та запити за моделями авто. При цьому вдалося отримати 108 % заявок від запланованої кількості при використанні 93% бюджету. Вартість заявки була на 14% нижчою за план.

Facebook

Друге місце за кількістю заявок отримали з Facebook Conversions з оптимізацією під цільову дію на сайті. Водночас вдалося отримати 120% заявок від запланованої кількості при використанні 95% бюджету. Вартість заявки була на 21% нижчою.

Conclusions

Досвід роботи з даним проектом наочно показав, що побудова гіпотез та їхнє постійне тестування, підключення нових інструментів та підходів у performance допомагає швидше вибудувати найбільш кістково-ефективний спліт інструментів для просування товару чи послуги.

Рекомендовані статті