Читайте наші статті першими

У цьому кейсі розглянемо приклад, як ми з клієнтом IDS Group Ukraine (бренди «Аляска», «Моршинська», «Боржомі») реалізували завдання щодо залучення нових клієнтів доставки води, використовуючи рекламний інвентар TikTok.

Цілі

  • Зростання кількості заявок доставки води.
  • Розширення каналів залучення потенційних клієнтів.

Чому TikTok?

На цей час рекламодавці продовжують залишатися в унікальній стратегічній позиції — конкуренція в рекламному майданчику вже понад рік залишається мінімальною. Завдяки цьому здебільшого зберігається можливість отримати всі переваги «First-mover advantage» — створити сильну бренд-позицію та лояльність серед аудиторії.

Логічно, що якщо присутність бренду на нових соціальних майданчиках певною мірою неминуча, то краще якнайшвидше розпочати розміщення та збір статистики. Таким чином, до моменту входження решти учасників ринку ви будете на десятки ітерацій попереду.

Додатковою перевагою стають не перегріті рекламні аукціони, у результаті яких ви отримуєте кліки та конверсії за мінімальною вартістю.

Складнощі з підготовкою креативу так само мінімізовані. Технічні вимоги такі:

  • Відео формату MOV або MP4
  • Співвідношення сторін 9:16 (вертикальне)
  • Роздільна здатність 1080х1920
  • Тривалість до 60 секунд

Формат максимально уніфікований. Якщо раніше ви вже запускали креативи для Stories у Facebook/Instargam, підготовка креативів для TikTok не має викликати у вас особливих труднощів.

Якщо ж розробка креативу з тих чи інших причин проблематична — ми допоможемо, докладніше про це можна дізнатися в розділі «Дизайн».

Рішення

Перейдемо до створення рекламної кампанії. При створенні нової кампанії необхідно вибрати її мету. У нашому випадку підійде кампанія з метою Conversions:

Кейс ТИК-ТОК 1

Далі меню налаштування таргетинг. Оскільки послуга доставки питної води — це пропозиція мас-маркету сегмента, нам підійде «широкий» таргетинг за інтересами. З них було обрано такі:

Кейс ТИК-ТОК 2

Appliances>Personal Care Appliances

Appliances>Kitchen & Bathroom Appliances

*Техніка для кухні, ванної, особистого догляду

Кейс ТИК-ТОК 3

Household Products > Coffee Accessories

Household Products > Kitchen & Bathroom Appliances

*Техніка для дому, приладдя для кухні, приготування кави

Кейс ТИК-ТОК 4

Food & Beverage

*Їжа та напої

Ця комбінація дає змогу нам охопити значну частину цільової аудиторії, не обмежуючи алгоритми оптимізації надто деталізованою вибіркою. Рекомендуємо дотримуватися такого підходу під час формування кластерів аудиторій.

Залишилося лише завантажити рекламний креатив. Нами було підготовлено кілька варіантів роликів, приклад одного з них:

Під час підготовки креативів скористайтесь нашими рекомендаціями:

  1. Креатив має відповідати коректному етапу маркетингової воронки. Користувачі верхніх етапів воронки швидше за все про вас не знають, їх необхідно зацікавити дізнаватися більше інформації про бренд/продукт. Переходячи нижче, до рівня «Розгляд», слід акцентувати на перевагах вашого товару чи послуги. А на завершальних етапах воронки — перерахувати ключові УТП, мотивувати користувача вчинити цільову дію.
  2. Слід орієнтуватися на створення динамічних роликів тривалістю від 9 до 15 секунд. Це дасть змогу досягти максимальної органічності креативу в стрічці рекомендацій TikTok.

Зміст ролика рекомендуємо формувати за такою схемою:

  • початок — зацікавити, привернути увагу користувача;
  • середина — донести сенс речення;
  • кінцівка — заклик до дії (call to action).

Результати

За підсумками роботи кампанії план лідів було виконано на 153,60 %, при цьому вартість конверсії виявилася нижчою на 50%, а фактичні витрати на 23,29 %.

Кейс ТИК-ТОК 5

Результати кампанії TikTok за перший місяць роботи (жовтень 2021 р.)

Під час планування ми орієнтувалися на інструменти Facebook, що вже працюють як в аспекті кількості, так і вартості конверсій. Як бачимо за результатами, TikTok перевершив всі очікування.

Щодо довготривалої результативності — ключовим чинником залишається постійне оновлення креативів. Запускати кампанію можна і з одним креативом, проте показники почнуть знижуватися досить швидко. Рекомендуємо розміщувати 2–5 варіантів креативів, оцінювати та відключати низькоефективні, замінюючи новими з інтервалом у 3–4 тижні.

Сподіваємося, що цей кейс розвіяв деякі сумніви щодо реклами в TikTok та її результативності. Підібравши коректну аудиторію та інвестувавши в якісний креатив — результати не забаряться. Експериментуйте!

Рекомендовані статті