10 шкідливих порад спеціалісту з контекстної реклами Інструментарій Google Ads дуже великий і, іноді, навіть досвідченому фахівцеві дуже легко заплутатися і допустити типові помилки. У цій статті ми розглянемо топ популярних факапів в форматі «шкідливих порад 😈 », які допускали ми і наші колеги при запуску рекламних кампаній в Google Ads та поділимося з вами лайфхаками, як їх уникнути.
Як використовувати landing та повноцінний сайт для залучення покупців? Що впливає на показник якості оголошення? Які канали можна порекомендувати для малого бізнесу? Чи потрібен Merchant, якщо товарів небагато? На ці та інші запитання відповідає наш Head of PPC Ілля Денщиков у цій статті.
PPC-аудит для e-commerce бренду Auchan Ukraine Проводити аудит завжди непросто. Це об'ємна робота, що має бути виконана у досить стислі строки. А якщо це аудит e-commerce проекту і замовником є глобальний клієнт, то це взагалі завдання із зірочкою.
4 бар’єри, які заважають вашій діджитал трансформації Цифрова трансформація – ймовірно, найактуальніша тема сьогодні. Завдяки діджіталізаціі споживачів, від покупок до розваг, цифрова трансформація стала імперативом практично для будь-якого бізнесу. У статті ви дізнаєтеся про основні бар'єри на шляху переходу в діджитал, а також про те, які процеси потрібно налагодити в компанії, щоб безболісно пройти цей трансформаційний шлях.
Landing Page VS сайт: особливості просування Для яких цілей підійде Landing Page, а для яких – багатосторінковий сайт? Скільки часу потрібно, щоб SEO показало результати, і від чого це залежить? Який процес створення Landing Page? На всі ці питання відповідаємо в статті.
YouTube для брендів: особливості, переваги і фішки На карантині багато компаній усвідомили важливість і внесок такого каналу комунікації з аудиторією, як YouTube. Більшість антикризових вебінарів, онлайн-трансляцій, влогів і звернень керівників пішли в YouTube. У статті говоримо про переваги платформи для рекламодавців, про особливості користувацької поведінки і про те, який же відеоконтент готувати брендам.
Інтелектуальні ставки: початок роботи та поширені помилки Основна помилка – це оцінювати успіх кампаній не за її ціллю. Наприклад, кампанію на конверсії оцінювати за показником охоплення аудиторії. Про головні помилки та про те, як почати роботу з інтелектуальними ставками говоримо у статті.
iProspect Global & Microsoft: Дослідження конфіденційності 87% респондентів вважають, що конфіденційність даних – це їхнє право. Конфіденційність означає відповідальність і повагу до вибору користувача щодо збору, контролю, використання й поширення персональних даних, а також надання способів управління цими перевагами і компаніям варто приділити більше уваги цьому питанню. Наприклад, заздалегідь повідомляти споживачам про відповідність новим правилам конфіденційності даних, щоб дати клієнтам впевненість у безпеці їхніх даних.
Що таке інтелектуальне призначення ставок? Інтелектуальне призначення ставок – це набір стратегій призначення ставок на основі конверсій з ціллю досягненя визначенних KPI. Головна перевага у тому, що вони допомагають спеціалістам працювати швидше та ефективніше, залучаючи більше лідів без підвищення бюджету.