Аналіз сезону подарунків листопад-грудень 2019 У цій статі ми розглядуємо дослідження Adobe про період цьогорічних свят з точки зору відвідувань, дохідності, розподілу по девайсам.
Takeaways для маркетологів на 2020 рік В декабре все подбивают итоги года и строят планы на будущее. Маркетологи активно планируют бюджеты, брифуют агентства, обдумывают рекламные кампании - как достучаться до своей целевой лучше, чем конкуренты. Мы решили собрать факты действительности в маркетинге и несколько «takeaways» для бизнеса на следующий год.
Кейс Relief: Зростання органічної трафіку з 66 кліків до 76 тисяч на місяць Багато клієнтів вважають, що SEO - це не вигідно. У цій статті ми вирішили поділитися з вами успішною історією того, як SEO допомогло бізнесу нашого клієнта виростити органічний трафік з 66 кліків до 76,8 тис. кліків за 1,5 року.
Як розплутати те, що не розплутується: настройка електронної торгівлі e-commerce проекту Коли до агентства в роботу потрапляє великий e-commerce проект з уже налаштованої аналітикою, можна тільки порадіти. Але не у випадку, коли там стоїть 100500 неструктурованих тегів від попередніх підрядників. Як ми це виправляли - читайте у статті :)
SEO для локального бізнесу — оптимізація сайту під локальний пошук Як залучити клієнтів і зробити їх лояльними до локального бізнесу? 😉 За останні два роки пошук «продається поруч зі мною» виріс на 250%, так що навіть маленький проект з обмеженим бюджетом має всі шанси потіснити великих гравців ринку «на своїй території». Ви запитаєте нас: "Як? 😱" За рахунок правильної оптимізації, звичайно ж! Детальніше читайте в статті 😌
CRM: як спланувати успішну роботу з клієнтами У статті говоримо про зміну парадигми ведення бізнесу, де у фокусі виявляється не продукт, а кліент.☝️ А ще відповідаємо на поширені питання: що таке CRM-система і як правильно її підібрати.
Що таке MVP у контент-маркетингу? Як зробити контент затребуваним і як заощадити на його виробництві? Всі секрети розкриє наш Head of SEO в статті!
Автоматизація в email і месенджер-маркетингу Цифра залежить від сфери, але в середньому більше половини лідів не готові зробити покупку прямо зараз. Для когось занадто дорого, хтось не впевнений в якості, хтось нічого не чув про компанію. Автоматизація через email і месенджер-маркетинг дозволяє працювати з лідом протягом усього життєвого циклу. Якщо ланцюжки автоматизації побудовані, то не так і страшно, якщо клієнт купить у вас не одразу. Важливим є те, що він купить в принципі, а коли — це вже питання якісного прогріву.
Маркетинг Human2Human: бізнесу час бути людянішим Кожного разу, розповідаючи своїм колегам і клієнтам свої внутрішні правила роботи, я говорю, що просто залишаюся людиною. Дивне правило Business Development директора, коли питають про успіх бізнесу, в якому вона працює, чи не так?! У травні на конференції InfoShare виступав неймовірний спікер і крутий професіонал Брайан Крамер, який сказав те, що давно у мене всередині:...