Читайте наші статті першими

Tefal — відомий виробник посуду та дрібної побутової техніки, який уже довгий час був представлений на ринку України в різних online та offline магазинах. Клієнт звернувся до iProspect для допомоги в створенні та просуванні фірмового інтернет-магазину Tefal.

Завдання від клієнта

  • оптимізація сайту на етапі розробки;
  • подальша щомісячна підтримка;
  • збільшення органічного трафіку.

Внутрішня оптимізація сайту

Першим завданням було проведення технічного аудиту тестового сайту до його появи в індексі. Це необхідно для підвищення позицій сайту в індексі без технічних помилок та можливості швидше зайняти топові позиції в пошуковій видачі.

Ми знайшли низку помилок на сайті, таких як:

  • Не були оптимізовані мовні версії сайту.
  • Некоректність (був неповний) файлу robots.txt.
  • Відсутність файлу sitemap.xml.
  • Некоректно сформовані URL-адреси для деяких категорій товарів, а також були присутні кириличні символи.
  • Виявлено низьку швидкість завантаження сторінок.
  • Наявність дублікатів мета-тегів.
  • Відсутність оптимізованого контенту на сайті.
  • Використання застарілих форматів JPEG/PNG, які «важили» більше, ніж новий формат WebP і негативно впливали на швидкість завантаження сторінок.

Оскільки на сторінках сайту не було оптимізованого контенту, наша команда також зробила такі роботи як:

  • Збір семантичного ядра та розподіл на посадкові сторінки.
  • Написання мета-тегів під усі сторінки сайту.
  • Написання контент-плану.
  • Складання ТЗ на написання контенту для копірайтерів.

Також було проведено роботу зі створення фільтрів.

Зовнішня оптимізація сайту

Крім робіт над внутрішньою оптимізацією сайту було виконано низку завдань для зовнішньої оптимізації.

Наша команда проаналізувала зовнішній профіль конкурентів для створення максимально ефективної стратегії з закупівлі посилань.

Потім ми визначили необхідну кількість статейних та крауд-посилань і на підставі проведених робіт, що описані вище, створили план щомісячних робіт над посиланням на профіль сайту.

До того, наша команда продовжує щомісяця аналізувати динаміку профілю посилань як для сайту Tefal, так і основних конкурентів сайту для необхідності коригування стратегії та отримання кращих результатів.

Результат роботи команди iProspect

У результаті запровадження всіх правок та нашої роботи було отримано зростання органічного трафіку, а саме:

За 5 місяців роботи нашої команди кількість органічного трафіку зросла зі 148 до 5387 на місяць.

рост трафика на сайте tefal

Рекомендовані статті