Читайте наші статті першими

Інтернет заполонив усі сфери нашого життя, сильно змінивши поведінку споживачів​. Сьогодні користувачі воліють в будь-який момент отримувати бажане – товари, послуги та відповіді на свої запитання​.

За статистикою Google, користувачі сьогодні вдвічі частіше шукають товари
з відправленням у той самий день.🧐

Оскільки клієнти стали вимогливішими, звичайна реклама вже не така ефективна – вона потребує персоналізації​.

Як у реальному часі зрозуміти, чого хоче споживач?

Завдяки можливостям діджиталу сформувався новий шлях клієнта до конверсії, де вирішальну роль грає намір споживача​. Алгоритм постійно навчається на даних, які надходять у реальному часі, ​та адаптується, щоб підвищити ефективність реклами.​

Автоматическое назначение ставок

Тож, з чим допоможе машинне навчання в рекламі?

  • Знайти ідеальну аудиторію
  • Призначити найкращу ставку на кожному аукціоні
  • Надіслати релевантне повідомлення своїй аудиторії

Проте, не варто думати, що автоматизовані ставки залишають спеціалістів без роботи. Ми вже про це писали та скажемо знову: спеціалісти мають розуміти цілі клієнтів, проводити конкурентний аналіз та галузеві дослідження, тестувати нові цільові сторінки та тексти оголошень.

Як працює призначення ставок​?

При створенні кампаній у Google Ads вам потрібно обрати стратегію призначення ставок. Загалом, існує два типи призначення ставок​:

  • Призначення ставок вручну

У цьому типі можна власноруч призначати ставки з урахуванням KPI кампанії. Але цей тип вимагає від спеціаліста постійного включення, для того, щоб слідкувати за показниками та оптимізувати кампанію.

  • Автоматичне призначення ставок

У цьому типі Google Ads буде автоматично призначати ставки для аукціону, використовуючи його дані в реальному часі – час доби, конкретне показане оголошення, пристрій користувача, місцеположення, браузер та операційну систему. Завдяки врахуванню багатьох параметрів система легко забезпечує виконання цілей у рамках установленого бюджету.

Перевага автоматичного призначення ставок у тому, що автоматизація дозволяє звільнити час спеціалістів від типових завдань та тим самим дає більше часу для стратегічного планування​. Такі кампанії автоматично оптимізують рекламу, роблячи її максимально ефективною. Слідкувати за нею все одно треба, адже система не завжди розуміє пріоритети рекламодавця, але у значно меншому обсягу, ніж при ручному призначенні ставок.

Що таке інтелектуальні стратегії?

Інтелектуальне призначення ставок – це набір стратегій призначення ставок на основі конверсій з ціллю досягненя визначенних KPI. Ці стратегії базуються на технологіях машинного навчання. Вони підбирають оптимальні ставки під час кожного аукціону та визначають унікальний контекст кожного пошукового запиту на основі різних сигналів, зокрема даних про пристрій, місцеположення, час доби, включення в список ремаркетингу, мову й операційну систему. Основна ціль інтелектуального призначення ставок – збільшити показники конверсій.

Які бувають інтелектуальні стратегії призначення ставок?

  • Оптимізатор ціни за конверсію

Це напівавтоматична стратегія призначення ставок, адже використовується для автоматичного коригування ставок, встановлених вручну. Вона вважається менш ефективною, ніж повністю автоматичні стратегії. Але вона необхідна, якщо ви хочете власноруч поставити ставки для своїх кампаній. Для того, щоб обрати цю стратегію, натисніть “Вибір стратегії призначення ставок напряму”. Выбор стратегии назначения ставок напрямую Далі знайдіть у переліку “Назначення ціни за клік вручну” та поставте плашку навпроти опції “Оптимізатор ціни за конверсію” Призначення ціни за клік вручну + оптимізатор конверсії

  • Максимум конверсій

Ця стратегія спрямована на залучення якомога більшої кількості конверсій у рамках заданого бюджету​. Її добре застосовувати, коли немає цільового значення CPA або ROAS​, та у кампаній обмежений бюджет​. Для того, щоб увімкнути цю стратегію, оберіть з переліку цілей “Конверсії”.Стратегія Максимум конверсій

  • Цільова ціна за конверсію

Ця стратегія орієнтована на отримання якомога більшої кількості конверсій у рамках заданої цільової ціни за конверсію (CPA)​. Варто застосовувати, коли ви знаєте орієнтовний показник CPA для своїх товарів чи послуг. Для того, щоб увімкнути цю стратегію, оберіть з переліку цілей “Конверсії” та поставте пташку навпроти опції “Вказати цільову ціну за конверсію”. Стратегія Цільова CPA

  • Максимальна цінність конверсії

Ця стратегія орієнтована на залучення, у рамках заданого бюджету​, конверсій з найбільшою цінністю. Варто застосовувати, якщо ви не орієнтуєтеся на конкретне значення ROAS​, та у кампаній обов’язково повинен бути статус “обмежений бюджет”. Для того, щоб увімкнути цю стратегію, оберіть з переліку цілей “Цінність конверсії”. Стратегія "Максимальна цінність конверсії"

  • Цільова рентабельність інвестицій у рекламу

Ця стратегія орієнтована на отримання конверсій з найбільшою/найвищою цінністю у рамках заданої ROAS​ – цільової рентабельності інвестицій у рекламу. Її добре застосовувати, якщо ви хочете збільшити кількість конверсій, не зменшуючи показник ROAS​ або ж якщо ви хочете підвищити показник цільової рентабельності. Для того, щоб увімкнути цю стратегію, оберіть з переліку цілей “Цінність конверсії” та поставте пташку навпроти опції “Вказати цільову рентабельність інвестицій у рекламу”.Стратегія "Цільова рентабельність інвестицій у рекламу" ​Як ви могли помітити, всі ці стратегії спрямовані на досягнення однієї й тієї самої цілі – залучення конверсій за найоптимальнішою ціною. Просто роблять вони це з різних боків, з урахуванням важливого для бізнесу показника.

Переваги інтелектуальних стратегій

Головна перевага стратегій інтелектуального призначення ставок у тому, що вони допомагають спеціалістам працювати швидше та ефективніше, залучаючи більше лідів без підвищення бюджету. Сигнали аналізуються з усього акаунту Google Ads, а отже інтелектуальні стратегії працюють навіть для невеликих кампаній, в яких майже немає конверсій.​

Окрім цього, інтелектуальні стратегії призначають ставки на аукціонах лише тоді, коли є шанс отримати конверсію (офлайн-конверсії також враховуються).​ Якщо конверсія малоймовірна – ставка не братиме участі в аукціоні.​

Інша суттєва перевага інтелектуального призначення ставок – це можливість оплачувати конверсії, а не кліки у медійній мережі. З цією опцією ви ніколи не будете переплачувати за вашу Cost Per Action​. Ми будемо продовжувати розповідати вам про те, як працюють інтелектуальні ставки та яких помилок варто уникати при роботі з ними. Слідкуйте за нашими оновленнями у Facebook 😉