Читайте наші статті першими

Тим, хто просуває iOS-додатки, варто розібратися з Apple Search Ads (ASA). Цей сервіс часто ефективніше, ніж Google Ads та Facebook Ads. Це стосується як вартості натискання, вартості установки, так і коефіцієнта конверсії (CR), який часто перевищує 50%.

Що таке Apple Search Ads

Це інструмент для реклами додатків, який дозволяє розміщувати оголошення на сторінці результатів пошуку App Store. Простіше кажучи, ASA дозволяє користувачам, які зайшли в App Store, знаходити додаток за ключовими словами.

Як видно на зображенні нижче, за пошуковим запитом «англійська мова» на першому місці рекламне оголошення, а після нього йде органічна видача. Вкладка пошуку – це єдина область App Store, де ви можете розміщувати рекламу за допомогою ASA.

Як працює Apple Search Ads

Коли користувач шукає щось в App Store, у верхній частині результатів пошуку з’являється одне рекламне оголошення. Різні рекламодавці конкурують за показ у режимі аукціону. Перемога в ньому залежить від розміру ставки та релевантності додатка пошуковому запиту користувача.

В ASA використовується модель ціни за натискання на оголошення (CPT – cost per tap). Розмір ставки визначає, яку максимальну ціну ви готові заплатити за натискання на ваше оголошення. Цей показник ви можете порівняти з більш знайомим СРС (cost per click), який зустрічається в інших рекламних системах.

Важливо, що оголошення в ASA формується автоматично на підставі інформації зі сторінки додатка в App Store. Тому для визначення релевантності сервіс співставляє пошуковий запит користувача з наступними параметрами програми:

  • назва;
  • підзаголовок;
  • опис.

Перед запуском рекламної кампанії в ASA необхідно підготувати інформацію на сторінці додатка в App Store – наповнити ключовими словами заголовок, підзаголовок і опис програми. Це допоможе як оптимізувати сторінку додатка для органічної видачі, так і підвищити її релевантність для реклами.

Як створити рекламну кампанію в Apple Search Ads

Наявність доступних опцій

Можна обрати одне з двох рішень:

  1. ASA Basic підходить для тих, у кого немає досвіду в маркетингу. Інтелектуальний автоматичний алгоритм підбирає користувачів для показу реклами. Він працює зі стратегією CPI – оплата за інстал. Задавати ключові слова або налаштовувати аудиторію не потрібно.
  2. ASA Advanced надає маркетингові інструменти з додатковими варіантами для створення кампаній. Серед них – вибір ключових слів, ставок (працює зі стратегією CPT) і аудиторії. Дане рішення підходить для досвідчених фахівців і агентств.

Налаштування реклами в ASA Advanced

У кабінеті Apple Search Ads натисніть «Створити кампанію».

Оберіть додаток, який будете рекламувати.

Оберіть країну, в якій будете рекламувати додаток, і натисніть «Продовжити».

Далі задайте:

  • назва кампанії;
  • бюджет;
  • денний ліміт (при необхідності).

Налаштування групи оголошень

Задайте:

  • назва групи оголошень;
  • максимальну ставку CPT (cost per tap);
  • CPA (cost per action) – ціну, яку ви готові заплатити за конверсію, в даному випадку за установку (необов’язково).

Також на цьому рівні ви можете включити або відключити пошукову відповідність. Вона автоматично співставляє ваш додаток з релевантними пошуковими запитами користувачів. Якщо у вас в кампанії немає відповідних ключових слів, але ASA вважає запит релевантним, рекламне оголошення буде показано завдяки цій функції.

Додайте ключові і мінус-слова

Ключові слова можна додати самостійно або вибрати з рекомендованих ASA. Також задайте тип відповідності ключових слів – широке чи точне.

Налаштуйте цільову аудиторію

Для налаштування аудіторії доступні наступнi параметри:

  1. Тип пристрою;
  2. Тип клієнтів (за замовчуванням, всі користувачі або тільки нові);
  3. Якщо ви хочете запускати рекламну кампанію на ремаркетинг (наприклад, на тих, хто вже встановили один з ваших додатків), необхідно зв’язати ваш ASA аккаунт з аккаунтом App Store Connect;
  4. Демографічні дані;
  5. Місцезнаходження. Важливо – в Україні недоступне налаштування по регіонах або містах, тому оголошення буде показуватися по всій країні;
  6. Розклад показу реклами.

Налаштування креативів – Creative Sets

У кабінету ASA немає можливості контролювати зовнішній вигляд оголошень або завантажувати власні варіанти креативів. Як вже було сказано раніше, оголошення формуються автоматично, використовуючи інформацію зі сторінки додатка в App Store. Як віжуал ASA використовує перше відео і перші три зображення з неї.

Якщо на сторінці додатка є більше контенту, то за допомогою набору Creative Sets ви можете обрати, які саме зображення або відео ASA буде показувати разом з автоматичними варіантами.

Щоб обрати свій кастомний набір креативів, натисніть «Додати набір Creative Sets».

Введіть назву набору і оберіть мову локалізації.

Оберіть зображення / відео, які будуть використовуватися в якості візуальної складової в оголошенні.

Натисніть «Зберегти» у правому нижньому кутку сторінки.

Фінальний крок – натиснути «Створити кампанію» в правому нижньому кутку сторінки.

Налаштування різних видів кампаній в Apple Search Ads

Від структури кампаній в акаунті залежить їх ефективність. Щоб домогтися кращих результатів, рекомендуємо створювати окремі типи кампаній (в залежності від ключових слів):

  • брендову;
  • категорійну;
  • конкурентну;
  • кампанію по виявленню.

Для брендової, категорійної і конкурентної кампаній Apple рекомендує задати точну відповідність для всіх ключових слів і обов’язково відключити пошукову відповідність.

Кампанія по виявленню служить для пошуку нових ключових слів, ефективних для рекламованого додатка. Вона запускається без ключових слів, але з включеною пошуковою відповідністю.

На рівні групи оголошень є вкладка «Пошукові запити». Там можна оцінити ефективність запитів, за якими показувався додаток, і додати їх як ключові слова в основну кампанію.

Кілька нюансів, які можуть виникнути під час налаштування кампаній в ASA:

  1. Збільшити бюджет кампанії можна в будь-який момент після її створення, а ось зменшити – ні. Цю задачу можна вирішити двома способами: зупинити колишню кампанію і створити нову або задати обмеження по денному ліміту на рівні кампанії.
  2. ASA надає аналітичні дані про ставки – пропонує свій діапазон і оцінює поточну ставку в порівнянні з конкурентами (слабка, помірна, сильна). Рекомендація – на початку рекламної кампанії задавайте мінімальну ставку, яку пропонує сервіс.
  3. Мінімальний розмір аудиторії – 5000 користувачів. Якщо аудиторія менше, тоді показ групи оголошень припиниться.

Як і будь-якому інструменту, Apple Search Ads ще є куди рости. Наприклад, розширити повний набір налаштувань для всіх країн, додати автоматичні параметри встановлення ставок і стратегії призначення ставок під певні дії в додатку. Але при всіх мінусах ASA вже зараз показує відмінні результати.