CRM & Email маркетинг комплекс послуг, який включає в себе збір даних про користувачів і розсилку персоналізованих пропозицій через тригерні, промо та контентні розсилки, push-повідомлення, Viber і SMS.

За допомогою наших інструментів ви зможете підвищити LTV клієнта не тільки через залучення нового трафіку на сайт, але і через якісну роботу з базою, яка вже існує. Ми робимо акцент на поверненні користувачів, допомагаючи нашим клієнтам відбити інвестиції, вкладені у збирання бази.

Цілями CRM-маркетингу можуть стати:

  • Збільшення частоти покупок, середнього чека; повторні продажі
  • Побудова лояльності, зміцнення впізнаваності бренду
  • Повернення неактивних клієнтів

Наші послуги

Незалежний аудит

Незалежний аудит

Клієнт надає доступ до системи розсилок або надсилає документ зі звітністю за обраний період. Ми аналізуємо попередні і поточні кампанії, вимірюємо ефективність ключових показників email-маркетингу, таких як коефіцієнт доставлених, Open Rate, Click Through Rate, Churn Rate та інші. Після проведеного аудиту, ми розробляємо персоналізовані рекомендації щодо поліпшення ключових показників розсилки.

Замовити
Розробка стратегії

Розробка стратегії

Для створення стратегії ми вивчаємо аудиторію, сегментуємо її і продумуємо тип комунікації з кожним сегментом, консультуємо клієнта по сервісам розсилки. Результатом роботи виступає робоча стратегія на 10-15 сторінок, яка відповідає цілям і бюджету клієнта.

Замовити
Комплексне ведення Email, Push, Viber і SMS-розсилок

Комплексне ведення Email, Push, Viber і SMS-розсилок

У рамках комплексного просування ми почистимо і просегментуємо базу, створимо контент-план комунікацій і запустимо тематичні, промо і тригерні розсилки в обраних каналах.

Замовити
Налаштування чат-бота компанії

Налаштування чат-бота компанії

Для створення чат-бота ми використовуємо сервіс ManyChat або DialogFlow (від Google). Сплановуємо структуру бота, створюємо програму і налаштовуємо інтеграцію з обраним месенджером або кількома (Viber, Telegram і Facebook Messenger). Безкоштовна підтримка клієнта протягом місяця після впровадження.

Замовити
Налаштування тригерного сценарію

Налаштування тригерного сценарію

Дізнаємося мету тригерної розсилки, вибудовуємо логіку листів, періодичність, цільові дії. Створюємо тексти серії, затверджуємо і налаштовуємо сценарій в обраному сервісі розсилок. Вартість тригерного сценарію залежить від кількості листів у ньому.

Замовити
Налаштування інтеграції

Налаштування інтеграції

Допомагаємо налаштувати інтеграцію сервісу розсилок з сайтом, CRM-системою, таблицями Google, Facebook Leads та іншими додатками через API-ключі або спеціальний сервіс Zapier. Якщо інтеграція відбувається через Zapier, ми створюємо на платформі аккаунт клієнта і розробляємо механіки інтеграції. За допомогою них контакти будуть автоматично створюватися або оновлюватися в сервісі розсилок після відповідної дії в СRM-системі або іншому додатку.

Замовити