Види робіт

Пошукова реклама

Пошукова реклама

Пошукова реклама в Google Ads - найбільш ефективний формат performance-реклами на сьогоднішній день, так як оголошення показуються користувачеві в момент, коли він / вона проявляє інтерес до товарів або послуг. Таким чином, при правильному налаштуванні цієї реклами, ви зможете показати ваше оголошення людям, які вже зацікавлені в покупці ваших товарів. Оголошення  показуються на сторінці результатів пошуку Google з плашкою «Реклама». Пошукова реклама в Google Ads - це швидкий спосіб отримати продажі з пошукової системи.

Замовити
Банерна реклама

Банерна реклама

Реклама в контекстно-медійній мережі Google дозволяє розповісти про ваш товар або послугу ще до того, як потенційний клієнт почне їх шукати. Реклама в КМС дає можливість показувати ваші рекламні оголошення (банери) потенційним клієнтам у потрібний час та у потрібному місці, наприклад, коли потенційний клієнт переглядає сайти або відео на Youtube, користується Gmail або мобільними додатками.

Замовити
Товарні кампанії

Товарні кампанії

Для сфери роздрібної торгівлі ідеально підійдуть товарні кампанії. Реклама буде показуватися зацікавленим покупцям в пошуку Google і на інших сайтах в Інтернеті. Можливості товарних оголошень набагато ширше, ніж у звичайної текстової реклами: в них міститься назва товару, його зображення і ціна. Вони допомагають користувачам скласти уявлення про товар ще до переходу на цільову сторінку.

Замовити
Пошуковий ремаркетинг

Пошуковий ремаркетинг

Пошуковий ремаркетинг в Google Ads доволяє показувати рекламні оголошення в результатах пошуку Google людям, які вже були на вашому сайті. Даний тип рекламних кампаній широко використовується рекламодавцями для повторного контакту. При цьому варіанти застосування обмежуються лише кількістю відвідувачів вашого сайту.

 

Замовити
Ремаркетинг у контекстно-медійній мережі

Ремаркетинг у контекстно-медійній мережі

За допомогою ремаркетингу можна показувати оголошення відвідувачам сайту, які були на вашому сайті, але нічого не купили. Ремаркетинг вносить вагомий внесок в загальний хід рекламної кампанії, при цьому неважливо, яка мета кампанії: продажі або, наприклад, реєстрація на сайті. Для показу реклами можливо використовувати не тільки відвідувачів сайту, але і користувачів вашого мобільного додатка. Широкі можливості налаштувань рекламних кампаній такого типу дозволяють розділити користувачів на окремі групи і створювати унікальні пропозиції для кожної групи.

Замовити
Динамічний ремаркетинг

Динамічний ремаркетинг

Цей тип реклами дозволяє нагадати користувачеві про конкретні товари, які він переглядав на вашому сайті. Оголошення розміщуються в контектсно-медійній мережі Google і на сайтах партнерів. Оформлення графічних оголошень дозволяє розповісти клієнтам про ціну і знижки на переглянуті раніше товари, а також збільшити кількість замовлень і розмір клієнтської бази.

Замовити