Наші послуги

Замовити просування

Продуктовий сайт має свої особливості. Потенціал трафіку у нього менше, ніж у великого веб-проекту, тому необхідно максимально охопити всі запити аудиторії, пов'язані з проблемою, яку вірішує продукт, або потребою, яку він задовольняє. Сайт має повністю закривати всі етапи Customer Journey, аби клієнт починав з пошуку загальної інформації по его проблемі на сайті, докладніше дізнавався про всі нюанси і переходив до замовлення продукту. А після цього міг знайти на сайті додаткову інформацію про продукт або придбати супутні продукти. Це необхідно для збільшення LTV клієнта.

Замовити
Просування

продуктового сайту

E-commerce проекти потребують максимально комплексного і масштабного підходу до просування. Тут має значення все:
• технічна складова — швидкість роботи сервера і база даних, налаштування CMS, валідність HTML, CSS, JS, логічність структури;
• контент для продажів на сторінках категорій і товарів, для залучення і будування знання про товари на сторінках оглядів і для підвищення лояльності в блозі;
• зовнішня оптимізація — формування максимально позитивного образу бренду на всіх можливих веб-ресурсах цільового регіону;
• usability та оптимізація конверсії — постійна робота над покращенням користувацького досвіду.

Замовити
Просування

E-commerce

Такий бізнес має робити на своєму сайті акцент на якості послуг, що надаються. Всі його складові — тексти, зображення, зовнішні рекомендації, відгуки повинні підштовхувати користувача до думки, що він має справу з професіоналами в своїй справі.
Простий і зручний в навігації дизайн, швидке відкриття сторінок, грамотний контент, приклади робіт, велика кількість позитивних відгуків та рекомендацій — запорука розвитку сайту, що надає послуги як в b2b, так і в b2c.

Замовити
Просування

сайту послуг

Корпоративний сайт — це обличчя компанії.
Основна аудиторія корпоративних сайтів — поточні та потенційні b2b клієнти і представники основної і суміжних галузей, в яких працює бізнес.
Обсяг потенційного b2b трафіку в більшості випадків значно нижче, ніж в b2c, тому важливо ретельно попрацювати над маркетинговою воронкою перетворення відвідувача в клієнта, усім контентом на сайті, зовнішніми рекомендаціями і згадками сайту в мережі. Якість корпоративного сайту і його імідж в мережі повинні бути бездоганні.

Замовити
Просування

корпоративного сайту

Просування інформаційного сайту відрізняється від просування інтернет-магазинів та сайтів-візитівок. До відмінних рис інформаційних сайтів можно віднести:

  • унікальний контент, що залучає користувача
  • велике інформаційне семантичне ядро
  • наявність на сайті реклами
  • спрощене вимірювання конверсії
  • велика кількість сторінок
  • відсутність явної регіональної прив'язки
  • вихідні посилання на інші сайти

Тому для просування такого ресурсу потрібна своя унікальна стратегія.

Замовити
Просування

інформаційного сайту

Для запуску онлайн-бізнесу в іншому географічному регіоні необхідно використовувати комплексний підхід: провести повноцінний аналіз ніші, скласти портрет цільової аудиторії, знайти native авторів контенту, провести локальну зовнішню оптимізацію та багато чого іншого, що впливає на сприйняття сайту цільовою аудиторією в іншій країні або групі країн.
Не менш важливо мати експерта в юридичних та фінансових питаннях, пов'язаних з веденням інтернет-бізнесу в цільовій країні або країнах.

Замовити
Просування

міжнародного проекту