Наші послуги

Наші клієнти

ELDORADO
контекстная реклама и SEO продвижение для бренда Toyota
Philips
ПУМБ
IDS
alfabank
Danone-Nutricia

SEO KPI

Позиції
Видимість
Трафік
Поведінка
користувачів
Продажі
Конверсії
ROMI
Зростання позицій сайту в результатах пошукової видачі по цільовим запитам користувачів.
Скорочення показника відмов і збільшення середньої тривалості сеансу користувача.
Зростання видимості сайту в результатах пошукових систем.
Зростання цільових дій на сайті.
Збільшення кількості відвідувачів сайту від місяця до місяця і від року до року.
Скорочення ціни кліка і підвищення показника ROMI органічного трафіку.

Мета проведення SEO оптимізації

До задач з оптимізації сайту входять такі напрямки, як:

Поліпшення технічного стану сайту
Підвищення якості та релевантності контенту
Залучення рекомендацій від інших web ресурсів
Поліпшення користувацького досвіду при взаємодії з сайтом

Результатом якісно проведеної оптимізації є:

Підвищення кількості користувачів, які щомісяця відвідують сайт
Більша залученість користувачів у контент сайту
Покращення user experience і, як наслідок, повторні відвідування сайту користувачами, зростання повторних продажів і LTV
Підвищення показника конверсії сторінок сайту
Підвищення лояльності аудиторії до бренду, який володіє сайтом
Підвищення впізнаванності бренду

Схема роботи

Схема роботи
SEO оптимізація
Комплекс заходів, що передбачає внутрішні і зовнішні роботи.

Внутрішня оптимізація

Проводиться для поліпшення взаємодії користувача і пошукової системи з сайтом. Можна розділити на 2 частини: видиму і невидиму для користувача.

Видима частина

Виправляється структура, поліпшується Usability, оптимізується опис сторінок, мета-теги і заголовки, за необхідності створюються додаткові посадкові сторінки, поліпшується контент, додаються перехресні посилання між сторінками і багато іншого.

Невидима частина

Формується семантичне ядро, додається мікророзмітка контенту, поліпшується швидкість завантаження сторінки, проводиться адаптація сайту під мобільні пристрої, підвищується рівень безпеки обміну даними з сайтом, спрощується індексація сайту пошуковими роботами, усуваються різні дублі і непотрібні сторінки, різні види web аналітики.

Зовнішня оптимізація

Дозволяє підняти рівень впізнаванності та довіри до сайту як у користувачів, так і у пошукових систем. До завдань зовнішньої оптимізації входять усі завдання, які впливають на підвищення впізнаванності сайту і виконуються не на сайті проекту, а на інших сайтах, у соц.мережах, на форумах, сайтах з відгуками та інших web-майданчиках.

Поетапний процес SEO робіт над сайтом

Пункти виконуються
ОДИН РАЗ
01
01
Зустріч Business і Marketing фахівців проекту для узгодження бізнес-цілей проекту, визначення його УТП, вектора розвитку і основних KPI.
02
02
Аналіз галузі і конкурентів проекту:

2.1. УТП конкурентів
2.2. Контентна стратегія
2.3. Кращі UI рішення
2.4. Технічний стан
2.5. Стратегія посилань
03
03
Визначення семантики сайту:

3.1. Збір пошукових запитів користувачів;
3.2. Чистка від нецільових і не конверсійних запитів;
3.3. Формування семантичного ядра сайту;
3.4. Кластеризація семантичного ядра — розбиття запитів на групи за інтентами (намірами) користувачів;
3.5. Розподіл кластерів запитів по наявним посадковим сторінкам;
3.6. Якщо на сайті немає відповідних посадкових сторінок під частину кластерів — підготовка списку сторінок для створення;
3.7. Узгодження отриманої семантики із замовником.
04
04
Розробка структури сайту — основне меню і рівні вкладеності:

4.1. Визначення оптимального рівня вкладеності
4.2. Опрацювання UX складової навігації по сайту
4.3. Формування основного і додаткового меню сайту
4.4. Формування рекомендацій по додатковим навігаційним модулям і елементам
05
05
Проведення технічного аудиту сайту і контроль впровадження командою розробки всіх технічних рекомендацій:

5.1. Перевірка швидкодії і безпеки сайту і сервера
5.2. Оптимізація сайту під мобільні пристрої
5.3. Перевірка на наявність неробочих або несправних сторінок і елементів
5.4. Перевірка коректності роботи мовних версій
5.5. Пошук і усунення логічних дублів
5.6. Перевірка якості контенту на основних цільових сторінках
5.7. Перевірка якості довідкового профілю сайту
5.8. І ще понад 100 пунктів, поліпшення яких наблизить ваш сайт до ТОП 10
Пункти виконуються
ЩОМІСЯЧНО
06
06
Посторінкове опрацювання контенту для його поліпшення і підвищення релевантності (відповідності) запитам користувачів:

6.1. Аналіз кращого контенту в ніші
6.2. Розробка структури контенту
6.3. Аналіз всіх питань користувачів, на які необхідно дати відповідь на сторінках сайту
6.4. Підготовка ТЗ на написання експертного контенту комерційної та інформаційної тематики
6.5. Написання нового контенту з урахуванням всіх вимог E-A-T (Експертиза, Авторитет і Довіра) і YMYL (Вплив на здоров'я і фінансове благополуччя користувачів)
6.6. Структурний поліпшення існуючого контенту і збагачення його ключовими фразами та LSI ключами
07
07
Посторінкове опрацювання OnPage оптимізації — мета-тегів і заголовків, що описують зміст сторінки:

7.1. Ручне опрацювання мета-тегів Title і Description і заголовків H1-H6 на всіх цільових посадочних сторінках
7.2. Розробка ефективних схем генерації мета-тегів і заголовків для сторінок, орієнтованих на залучення низькочастотного трафіку
7.3. Формування релевантної мікророзмітки сторінок сайту
08
08
Роботи з посилальної оптимізації:

8.1. Розробка стратегії поліпшення посилального профілю
8.2. Розробка анкор-листа
8.3. Залучення в статейних посилань
8.4. Залучення вічних посилань зі статтями
8.5. Outreach
8.6. Гостьовий блогінг
8.7. Crowd Marketing
8.8. Робота з відгуками для поліпшення репутації
8.9. Створення PBN (своєї мережі блогів для збору інформаційного трафіку і просування комерційних web-ресурсів)
09
09
Роботи задля поліпшення факторів, що впливають на поведінку користувачів на сайті.
10
10
Web аналітика – аналіз усіх важливих для SEO проекту KPI

Замовити просування

Продуктовий сайт має свої особливості. Потенціал трафіку у нього менше, ніж у великого веб-проекту, тому необхідно максимально охопити всі запити аудиторії, пов'язані з проблемою, яку вірішує продукт, або потребою, яку він задовольняє. Сайт має повністю закривати всі етапи Customer Journey, аби клієнт починав з пошуку загальної інформації по его проблемі на сайті, докладніше дізнавався про всі нюанси і переходив до замовлення продукту. А після цього міг знайти на сайті додаткову інформацію про продукт або придбати супутні продукти. Це необхідно для збільшення LTV клієнта.

Замовити
Просування

продуктового сайту

E-commerce проекти потребують максимально комплексного і масштабного підходу до просування. Тут має значення все:
• технічна складова — швидкість роботи сервера і база даних, налаштування CMS, валідність HTML, CSS, JS, логічність структури;
• контент для продажів на сторінках категорій і товарів, для залучення і будування знання про товари на сторінках оглядів і для підвищення лояльності в блозі;
• зовнішня оптимізація — формування максимально позитивного образу бренду на всіх можливих веб-ресурсах цільового регіону;
• usability та оптимізація конверсії — постійна робота над покращенням користувацького досвіду.

Замовити
Просування

E-commerce

Такий бізнес має робити на своєму сайті акцент на якості послуг, що надаються. Всі його складові — тексти, зображення, зовнішні рекомендації, відгуки повинні підштовхувати користувача до думки, що він має справу з професіоналами в своїй справі.
Простий і зручний в навігації дизайн, швидке відкриття сторінок, грамотний контент, приклади робіт, велика кількість позитивних відгуків та рекомендацій — запорука розвитку сайту, що надає послуги як в b2b, так і в b2c.

Замовити
Просування

сайту послуг

Корпоративний сайт — це обличчя компанії.
Основна аудиторія корпоративних сайтів — поточні та потенційні b2b клієнти і представники основної і суміжних галузей, в яких працює бізнес.
Обсяг потенційного b2b трафіку в більшості випадків значно нижче, ніж в b2c, тому важливо ретельно попрацювати над маркетинговою воронкою перетворення відвідувача в клієнта, усім контентом на сайті, зовнішніми рекомендаціями і згадками сайту в мережі. Якість корпоративного сайту і його імідж в мережі повинні бути бездоганні.

Замовити
Просування

корпоративного сайту

Просування інформаційного сайту відрізняється від просування інтернет-магазинів та сайтів-візитівок. До відмінних рис інформаційних сайтів можно віднести:

  • унікальний контент, що залучає користувача
  • велике інформаційне семантичне ядро
  • наявність на сайті реклами
  • спрощене вимірювання конверсії
  • велика кількість сторінок
  • відсутність явної регіональної прив'язки
  • вихідні посилання на інші сайти

Тому для просування такого ресурсу потрібна своя унікальна стратегія.

Замовити
Просування

інформаційного сайту

Для запуску онлайн-бізнесу в іншому географічному регіоні необхідно використовувати комплексний підхід: провести повноцінний аналіз ніші, скласти портрет цільової аудиторії, знайти native авторів контенту, провести локальну зовнішню оптимізацію та багато чого іншого, що впливає на сприйняття сайту цільовою аудиторією в іншій країні або групі країн.
Не менш важливо мати експерта в юридичних та фінансових питаннях, пов'язаних з веденням інтернет-бізнесу в цільовій країні або країнах.

Замовити
Просування

міжнародного проекту

Наші переваги

seo_ advantages1
seo_ advantages2
seo_ advantages3
seo_ advantages4
преимущество6
top20
преимущество7
преимущество8

Статті по темі