Послуги
Клієнти








Кейси
Пакети послуг
SEO дослідження ніші
Розробка SEO стратегії
Збір і кластеризація семантики
Технічний аудит
OnPage оптимізація
Валідація впровадження правок на сайті
Аналіз трафіку
Посилальна підтримка BASIC
Розробка ТЗ на написання текстів
SEO дослідження ніші
Розробка SEO стратегії
Збір і кластеризація семантики
Технічний аудит
OnPage оптимізація
Валідація впровадження правок на сайті
Аналіз трафіку
Посилальна підтримка PRO
Розробка ТЗ на написання текстів
Написання комерційних текстів
Написання інформаційних текстів
Написання продуктових текстів
SEO дослідження ніші
Розробка SEO стратегії
Збір і кластеризація семантики
Технічний аудит
OnPage оптимізація
Валідація впровадження правок на сайті
Аналіз трафіку
Посилальна підтримка ENTERPRISE
Розробка ТЗ на написання текстів
Написання комерційних текстів
Написання інформаційних текстів
Написання продуктових текстів
Crowd marketing
Підключення AMP (Accelerated mobile pages)
Репутація
Аналіз позицій
Аналіз посилального профілю
Замовити просування
Продуктовий сайт має свої особливості. Потенціал трафіку у нього менше, ніж у великого веб-проекту, тому необхідно максимально охопити всі запити аудиторії, пов'язані з проблемою, яку вірішує продукт, або потребою, яку він задовольняє. Сайт має повністю закривати всі етапи Customer Journey, аби клієнт починав з пошуку загальної інформації по его проблемі на сайті, докладніше дізнавався про всі нюанси і переходив до замовлення продукту. А після цього міг знайти на сайті додаткову інформацію про продукт або придбати супутні продукти. Це необхідно для збільшення LTV клієнта.
продуктового сайту
E-commerce проекти потребують максимально комплексного і масштабного підходу до просування. Тут має значення все:
• технічна складова — швидкість роботи сервера і база даних, налаштування CMS, валідність HTML, CSS, JS, логічність структури;
• контент для продажів на сторінках категорій і товарів, для залучення і будування знання про товари на сторінках оглядів і для підвищення лояльності в блозі;
• зовнішня оптимізація — формування максимально позитивного образу бренду на всіх можливих веб-ресурсах цільового регіону;
• usability та оптимізація конверсії — постійна робота над покращенням користувацького досвіду.
E-commerce
Такий бізнес має робити на своєму сайті акцент на якості послуг, що надаються. Всі його складові — тексти, зображення, зовнішні рекомендації, відгуки повинні підштовхувати користувача до думки, що він має справу з професіоналами в своїй справі.
Простий і зручний в навігації дизайн, швидке відкриття сторінок, грамотний контент, приклади робіт, велика кількість позитивних відгуків та рекомендацій — запорука розвитку сайту, що надає послуги як в b2b, так і в b2c.
сайту послуг
Корпоративний сайт — це обличчя компанії.
Основна аудиторія корпоративних сайтів — поточні та потенційні b2b клієнти і представники основної і суміжних галузей, в яких працює бізнес.
Обсяг потенційного b2b трафіку в більшості випадків значно нижче, ніж в b2c, тому важливо ретельно попрацювати над маркетинговою воронкою перетворення відвідувача в клієнта, усім контентом на сайті, зовнішніми рекомендаціями і згадками сайту в мережі. Якість корпоративного сайту і його імідж в мережі повинні бути бездоганні.
корпоративного сайту
Просування інформаційного сайту відрізняється від просування інтернет-магазинів та сайтів-візитівок. До відмінних рис інформаційних сайтів можно віднести:
- унікальний контент, що залучає користувача
- велике інформаційне семантичне ядро
- наявність на сайті реклами
- спрощене вимірювання конверсії
- велика кількість сторінок
- відсутність явної регіональної прив'язки
- вихідні посилання на інші сайти
Тому для просування такого ресурсу потрібна своя унікальна стратегія.
інформаційного сайту
Для запуску онлайн-бізнесу в іншому географічному регіоні необхідно використовувати комплексний підхід: провести повноцінний аналіз ніші, скласти портрет цільової аудиторії, знайти native авторів контенту, провести локальну зовнішню оптимізацію та багато чого іншого, що впливає на сприйняття сайту цільовою аудиторією в іншій країні або групі країн.
Не менш важливо мати експерта в юридичних та фінансових питаннях, пов'язаних з веденням інтернет-бізнесу в цільовій країні або країнах.
міжнародного проекту
SEO KPI
Мета проведення SEO оптимізації
До задач з оптимізації сайту входять такі напрямки, як:
Результатом якісно проведеної оптимізації є:
Схема роботи

Внутрішня оптимізація
Проводиться для поліпшення взаємодії користувача і пошукової системи з сайтом. Можна розділити на 2 частини: видиму і невидиму для користувача.
Видима частина
Виправляється структура, поліпшується Usability, оптимізується опис сторінок, мета-теги і заголовки, за необхідності створюються додаткові посадкові сторінки, поліпшується контент, додаються перехресні посилання між сторінками і багато іншого.
Невидима частина
Формується семантичне ядро, додається мікророзмітка контенту, поліпшується швидкість завантаження сторінки, проводиться адаптація сайту під мобільні пристрої, підвищується рівень безпеки обміну даними з сайтом, спрощується індексація сайту пошуковими роботами, усуваються різні дублі і непотрібні сторінки, різні види web аналітики.
Зовнішня оптимізація
Дозволяє підняти рівень впізнаванності та довіри до сайту як у користувачів, так і у пошукових систем. До завдань зовнішньої оптимізації входять усі завдання, які впливають на підвищення впізнаванності сайту і виконуються не на сайті проекту, а на інших сайтах, у соц.мережах, на форумах, сайтах з відгуками та інших web-майданчиках.
Поетапний процес SEO робіт над сайтом
ОДИН РАЗ
2.1. УТП конкурентів
2.2. Контентна стратегія
2.3. Кращі UI рішення
2.4. Технічний стан
2.5. Стратегія посилань
3.1. Збір пошукових запитів користувачів;
3.2. Чистка від нецільових і не конверсійних запитів;
3.3. Формування семантичного ядра сайту;
3.4. Кластеризація семантичного ядра — розбиття запитів на групи за інтентами (намірами) користувачів;
3.5. Розподіл кластерів запитів по наявним посадковим сторінкам;
3.6. Якщо на сайті немає відповідних посадкових сторінок під частину кластерів — підготовка списку сторінок для створення;
3.7. Узгодження отриманої семантики із замовником.
4.1. Визначення оптимального рівня вкладеності
4.2. Опрацювання UX складової навігації по сайту
4.3. Формування основного і додаткового меню сайту
4.4. Формування рекомендацій по додатковим навігаційним модулям і елементам
5.1. Перевірка швидкодії і безпеки сайту і сервера
5.2. Оптимізація сайту під мобільні пристрої
5.3. Перевірка на наявність неробочих або несправних сторінок і елементів
5.4. Перевірка коректності роботи мовних версій
5.5. Пошук і усунення логічних дублів
5.6. Перевірка якості контенту на основних цільових сторінках
5.7. Перевірка якості довідкового профілю сайту
5.8. І ще понад 100 пунктів, поліпшення яких наблизить ваш сайт до ТОП 10
6.1. Аналіз кращого контенту в ніші
6.2. Розробка структури контенту
6.3. Аналіз всіх питань користувачів, на які необхідно дати відповідь на сторінках сайту
6.4. Підготовка ТЗ на написання експертного контенту комерційної та інформаційної тематики
6.5. Написання нового контенту з урахуванням всіх вимог E-A-T (Експертиза, Авторитет і Довіра) і YMYL (Вплив на здоров'я і фінансове благополуччя користувачів)
6.6. Структурний поліпшення існуючого контенту і збагачення його ключовими фразами та LSI ключами
7.1. Ручне опрацювання мета-тегів Title і Description і заголовків H1-H6 на всіх цільових посадочних сторінках
7.2. Розробка ефективних схем генерації мета-тегів і заголовків для сторінок, орієнтованих на залучення низькочастотного трафіку
7.3. Формування релевантної мікророзмітки сторінок сайту
8.1. Розробка стратегії поліпшення посилального профілю
8.2. Розробка анкор-листа
8.3. Залучення в статейних посилань
8.4. Залучення вічних посилань зі статтями
8.5. Outreach
8.6. Гостьовий блогінг
8.7. Crowd Marketing
8.8. Робота з відгуками для поліпшення репутації
8.9. Створення PBN (своєї мережі блогів для збору інформаційного трафіку і просування комерційних web-ресурсів)
Команда
Поширені запитання
Наша компанія вже 3 роки просуває проекти різних розмірів і складності, починаючи від невеликих інформаційних проектів і стартапів, закінчуючи e-commerce проектами світового рівня. Досвід наших співробітників від 3 до 8 років у сфері SEO. З відгуками наших клієнтів ви можете ознайомитися на головній сторінці сайту.
Залежить від рівня конкуренції у ніші. З урахуванням вартості якісного контенту і посилань з хороших майданчиків, вартість просування проекту починається від 25000 грн. у місяць. Але, для кожного проекту вона розраховується окремо з урахуванням всіх його особливостей.
Підвищення кількості користувачів, які щомісяця відвідують сайт і, з часом, значне скорочення ціни залучення 1 користувача. Поліпшення користувацького досвіду – повторні заходи користувачів на сайт, зростання повторних продажів і LTV. Поліпшення технічного стану сторінок сайту і підвищення показника конверсії оптимізованих сторінок.
У нас над проектом працює команда фахівців, що складається з SEO Team Lead, Senior SEO, Senior Link Builder, аналітика і редактора. До кожного проекту індивідуальний підхід, ніяких шаблонних скриптів і софту, вбудованого в ваш сайт. У кожного з фахівців більше 3-х років досвіду – ніяких Junior. Також у нас є доступ до кейсів будь-якої ніші та технологій всіх наших офісів в 55 країнах.
Переваги







