Що таке CPA-мережа?

Опис формату
Опис формату

Кожен клієнт, оплачуючи рекламу, хоче отримати гарантований результат. CPA-мережа – це особлива маркетингова система, яка дає позитивний ефект практично при будь-якій рекламній кампанії.

Cost Per Action передбачає оплату не просто за перегляди, коли є шанс потрапити не на свою цільову аудиторію, а за певні дії, що здійснюються користувачами. Це може бути заповнена анкета, реєстрація, встановлений мобільний додаток або покупка товару.

Замовити
Моделі закупівлі
Моделі закупівлі

Існує кілька варіантів оплати, в залежності від очікуваної дії:

  • Cost Per Sale – за виконану покупку;
  • Cost Per Lead – за заповнення анкети або залишені іншим способом контактні дані;
  • Cost Per Install – за установку програми.

CPA передбачає розміщення реклами на певних майданчиках і помітно скорочує шлях імовірного клієнта до покупки товару.

Для запуску CPA кампанії необхідно створити банери, статті, фото або відео матеріали.

Замовити

Партнери

Партнери
Leadpay

Популярна платформа для збору трафіку і конвертації навіть поточних кампаній в CPA. Це ефективний інструмент, що дозволяє організувати динамічний ремаркетинг і провести аналіз поведінки клієнтів. Останнє допомагає підвести відвідувачів сайту до виконання необхідної дії.

CPA-мережі
Salesdoubler

Партнерська мережа, також практикує систему оплати за отриманий результат. За допомогою цього сервісу можна не турбуватися за управління та розвиток партнерської програми – Salesdoubler робить це самостійно, орієнтуючись на KPI рекламодавця. По факту – це проміжна ланка між замовником і веб-майстром, яка надає майданчик та інструменти для успішної роботи.

CPA-мережі
Admitad

Одна з найбільших CPA-мереж, що налічує тисячі веб-майстрів. Ця партнерська програма постійно впроваджує нові технології для проведення ефективних рекламних кампаній і пропонує рекламодавцям гнучкі умови співпраці. За допомогою Admitad можна легко домогтися підвищення продажів.