Види робіт

Пошукова реклама
Пошукова реклама

Пошукова реклама в Google Ads – найбільш ефективний формат performance-реклами на сьогодні, оскільки оголошення показуються користувачеві в момент, коли він / вона проявляє інтерес до товарів або послуг. Таким чином, при правильному налаштуванні цієї реклами, ви зможете показати ваше оголошення людям, які вже зацікавлені в покупці ваших товарів. Оголошення  показуються на сторінці результатів пошуку Google з плашкою «Реклама». Пошукова реклама в Google Ads – це швидкий спосіб отримати продажі з пошукової системи.

Замовити
Банерна реклама
Банерна реклама

Реклама в контекстно-медійній мережі Google дозволяє розповісти про ваш товар або послугу ще до того, як потенційний клієнт почне їх шукати. Реклама в КМС дає можливість показувати ваші рекламні оголошення (банери) потенційним клієнтам у потрібний час та у потрібному місці, наприклад, коли потенційний клієнт переглядає сайти або відео на Youtube, користується Gmail або мобільними додатками.

Замовити
Товарні кампанії
Товарні кампанії

Для сфери роздрібної торгівлі ідеально підійдуть товарні кампанії. Реклама буде показуватися зацікавленим покупцям в пошуку Google і на інших сайтах в Інтернеті. Можливості товарних оголошень набагато ширше, ніж у звичайної текстової реклами: в них міститься назва товару, його зображення і ціна. Вони допомагають користувачам скласти уявлення про товар ще до переходу на цільову сторінку.

Замовити
Пошуковий ремаркетинг
Пошуковий ремаркетинг

Пошуковий ремаркетинг в Google Ads доволяє показувати рекламні оголошення в результатах пошуку Google людям, які вже були на вашому сайті. Даний тип рекламних кампаній широко використовується рекламодавцями для повторного контакту. При цьому варіанти застосування обмежуються лише кількістю відвідувачів вашого сайту.

 

Замовити
Ремаркетинг у контекстно-медійній мережі
Ремаркетинг у контекстно-медійній мережі

За допомогою ремаркетингу можна показувати оголошення відвідувачам сайту, які були на вашому сайті, але нічого не купили. Ремаркетинг вносить вагомий внесок в загальний хід рекламної кампанії, при цьому неважливо, яка мета кампанії: продажі або, наприклад, реєстрація на сайті. Для показу реклами можливо використовувати не тільки відвідувачів сайту, але і користувачів вашого мобільного додатка. Широкі можливості налаштувань рекламних кампаній такого типу дозволяють розділити користувачів на окремі групи і створювати унікальні пропозиції для кожної групи.

Замовити
Динамічний ремаркетинг
Динамічний ремаркетинг

Цей тип реклами дозволяє нагадати користувачеві про конкретні товари, які він переглядав на вашому сайті. Оголошення розміщуються в контектсно-медійній мережі Google і на сайтах партнерів. Оформлення графічних оголошень дозволяє розповісти клієнтам про ціну і знижки на переглянуті раніше товари, а також збільшити кількість замовлень і розмір клієнтської бази.

Замовити

Етапи роботи

1.

Формування стратегії

Визначаємо основні KPI (ROI, ДРР, дохід), аналізуємо нішу і конкурентів, визначаємо цільову аудиторію, підбираємо ефективні інструменти для успішної реалізації стратегії.

2.

Технічні налаштування

Створюємо аккаунт, підключаємо і налаштовуємо Google Analytics, налаштовуємо мети для відстеження конверсій, створюємо дашборда в Data Studio для зручного відстеження KPI.

3.

Підготовка рекламних матеріалів

Створюємо рекламні банери та привабливі оголошення з ключовими словами в заголовках і описах. Додаємо всі релевантні розширення для підвищення якості оголошень.

4.

Оптимізація рекламних кампаній

Регулярно покращуємо KPI на основі отриманих даних. Розширюємо таргетинг, семантику і додаємо нові мінус-слова. Коригуємо ставки і бюджети. Відключаємо неефективні ключові слова, оголошення та креативи.

5.

Тестування

Будуємо додаткові гіпотези і продумуємо можливі результати. Запускаємо нові інструменти. Тестуємо нових текстів, креативів, посадковиих сторінок або інших елементів оголошень. Аналізуємо отримані дані.

Часті запитання

Як працює аукціон Google Ads?

В аукціоні Google Ads виграє той рекламодавець, чиє оголошення має найвищий рейтинг. Рейтинг визначається за такою формулою:

Рейтинг = Ставка х Показник якості

Показник якості залежить від таких факторів, як релевантність оголошення, очікуваний CTR (клікабельність), якість і актуальність цільової сторінки.

Який бюджет потрібен для рекламної кампанії Google Ads?

Рекламну кампанію в Google можна запускати практично з будь-яким бюджетом, оскільки ви платите лише за клік по вашому оголошенню. Ціна за клік визначається за формулою:

Ціна = Рейтинг оголошення, яке наступне за вашим / Показник якості вашого оголошення + $ 0.01

Важливо розуміти, що вартість кліка розраховується при кожному аукціоні.
Щоб менше платити за клік, варто створювати оголошення максимально релевантними пошуковому запиту. Для цього потрібно додавати ключові слова в заголовки та описи. Також необхідно прописувати уточнення, додаткові посилання, номер телефону і додавати структурований опис.

Де я можу побачити свою рекламу, якщо буду розміщуватися через Google Ads?

Google Ads (раніше Google AdWords) – це рекламний інструмент, який дозволяє розміщувати свої оголошення на сторінках пошукової системи Google, в Youtube, Gmail, Google Play, покупки, на Картах і на партнерських сайтах Медійній мережі.

Чому я не бачу свою рекламу в Google Ads?

Можливо, ваше оголошення ще не схвалено або відхилено. У першому випадку потрібно почекати поки воно пройде перевірку. А в другому випадку потрібно виправити помилки й відправити на повторну перевірку.

Якщо оголошення схвалено і вже має статистику, але ви його не бачите, це означає, що алгоритм Google розцінив вас як користувача, який не зробить потрібну цільову дію. У випадку з контекстною рекламою, можливо, що денного бюджету недостатньо, щоб покривати всі пошукові запити, по яких може бути показано ваше рекламне оголошення.

Клієнти

alfabank
Danone-Nutricia
ELDORADO
Beiersdorf
Acino
IDS
контекстная реклама и SEO продвижение для бренда Toyota
Philips