Види робіт
![Пошукова реклама](http://iprospect.com.ua/wp-content/uploads/2020/09/frame-16.png)
Пошукова реклама в Google Ads – найбільш ефективний формат performance-реклами на сьогодні, оскільки оголошення показуються користувачеві в момент, коли він / вона проявляє інтерес до товарів або послуг. Таким чином, при правильному налаштуванні цієї реклами, ви зможете показати ваше оголошення людям, які вже зацікавлені в покупці ваших товарів. Оголошення показуються на сторінці результатів пошуку Google з плашкою «Реклама». Пошукова реклама в Google Ads – це швидкий спосіб отримати продажі з пошукової системи.
![Банерна реклама](http://iprospect.com.ua/wp-content/uploads/2019/06/artboard-1-1.jpg)
Реклама в контекстно-медійній мережі Google дозволяє розповісти про ваш товар або послугу ще до того, як потенційний клієнт почне їх шукати. Реклама в КМС дає можливість показувати ваші рекламні оголошення (банери) потенційним клієнтам у потрібний час та у потрібному місці, наприклад, коли потенційний клієнт переглядає сайти або відео на Youtube, користується Gmail або мобільними додатками.
![Товарні кампанії](http://iprospect.com.ua/wp-content/uploads/2020/09/frame-15.png)
Для сфери роздрібної торгівлі ідеально підійдуть товарні кампанії. Реклама буде показуватися зацікавленим покупцям в пошуку Google і на інших сайтах в Інтернеті. Можливості товарних оголошень набагато ширше, ніж у звичайної текстової реклами: в них міститься назва товару, його зображення і ціна. Вони допомагають користувачам скласти уявлення про товар ще до переходу на цільову сторінку.
![Пошуковий ремаркетинг](http://iprospect.com.ua/wp-content/uploads/2019/03/4.jpg)
Пошуковий ремаркетинг в Google Ads доволяє показувати рекламні оголошення в результатах пошуку Google людям, які вже були на вашому сайті. Даний тип рекламних кампаній широко використовується рекламодавцями для повторного контакту. При цьому варіанти застосування обмежуються лише кількістю відвідувачів вашого сайту.
![Ремаркетинг у контекстно-медійній мережі](http://iprospect.com.ua/wp-content/uploads/2019/03/5.jpg)
За допомогою ремаркетингу можна показувати оголошення відвідувачам сайту, які були на вашому сайті, але нічого не купили. Ремаркетинг вносить вагомий внесок в загальний хід рекламної кампанії, при цьому неважливо, яка мета кампанії: продажі або, наприклад, реєстрація на сайті. Для показу реклами можливо використовувати не тільки відвідувачів сайту, але і користувачів вашого мобільного додатка. Широкі можливості налаштувань рекламних кампаній такого типу дозволяють розділити користувачів на окремі групи і створювати унікальні пропозиції для кожної групи.
![Динамічний ремаркетинг](http://iprospect.com.ua/wp-content/uploads/2019/03/6.jpg)
Цей тип реклами дозволяє нагадати користувачеві про конкретні товари, які він переглядав на вашому сайті. Оголошення розміщуються в контектсно-медійній мережі Google і на сайтах партнерів. Оформлення графічних оголошень дозволяє розповісти клієнтам про ціну і знижки на переглянуті раніше товари, а також збільшити кількість замовлень і розмір клієнтської бази.
Етапи роботи
Формування стратегії
Визначаємо основні KPI (ROI, ДРР, дохід), аналізуємо нішу і конкурентів, визначаємо цільову аудиторію, підбираємо ефективні інструменти для успішної реалізації стратегії.
Технічні налаштування
Створюємо аккаунт, підключаємо і налаштовуємо Google Analytics, налаштовуємо мети для відстеження конверсій, створюємо дашборда в Data Studio для зручного відстеження KPI.
Підготовка рекламних матеріалів
Створюємо рекламні банери та привабливі оголошення з ключовими словами в заголовках і описах. Додаємо всі релевантні розширення для підвищення якості оголошень.
Оптимізація рекламних кампаній
Регулярно покращуємо KPI на основі отриманих даних. Розширюємо таргетинг, семантику і додаємо нові мінус-слова. Коригуємо ставки і бюджети. Відключаємо неефективні ключові слова, оголошення та креативи.
Тестування
Будуємо додаткові гіпотези і продумуємо можливі результати. Запускаємо нові інструменти. Тестуємо нових текстів, креативів, посадковиих сторінок або інших елементів оголошень. Аналізуємо отримані дані.
Часті запитання
В аукціоні Google Ads виграє той рекламодавець, чиє оголошення має найвищий рейтинг. Рейтинг визначається за такою формулою:
Рейтинг = Ставка х Показник якості
Показник якості залежить від таких факторів, як релевантність оголошення, очікуваний CTR (клікабельність), якість і актуальність цільової сторінки.
Рекламну кампанію в Google можна запускати практично з будь-яким бюджетом, оскільки ви платите лише за клік по вашому оголошенню. Ціна за клік визначається за формулою:
Ціна = Рейтинг оголошення, яке наступне за вашим / Показник якості вашого оголошення + $ 0.01
Важливо розуміти, що вартість кліка розраховується при кожному аукціоні.
Щоб менше платити за клік, варто створювати оголошення максимально релевантними пошуковому запиту. Для цього потрібно додавати ключові слова в заголовки та описи. Також необхідно прописувати уточнення, додаткові посилання, номер телефону і додавати структурований опис.
Google Ads (раніше Google AdWords) – це рекламний інструмент, який дозволяє розміщувати свої оголошення на сторінках пошукової системи Google, в Youtube, Gmail, Google Play, покупки, на Картах і на партнерських сайтах Медійній мережі.
Можливо, ваше оголошення ще не схвалено або відхилено. У першому випадку потрібно почекати поки воно пройде перевірку. А в другому випадку потрібно виправити помилки й відправити на повторну перевірку.
Якщо оголошення схвалено і вже має статистику, але ви його не бачите, це означає, що алгоритм Google розцінив вас як користувача, який не зробить потрібну цільову дію. У випадку з контекстною рекламою, можливо, що денного бюджету недостатньо, щоб покривати всі пошукові запити, по яких може бути показано ваше рекламне оголошення.
Клієнти
![alfabank](http://iprospect.com.ua/wp-content/uploads/2019/02/a-md.png)
![Danone-Nutricia](http://iprospect.com.ua/wp-content/uploads/2019/02/danone-nutricia.png)
![ELDORADO](http://iprospect.com.ua/wp-content/uploads/2019/02/e-m-g-a-g.png)
![Beiersdorf](http://iprospect.com.ua/wp-content/uploads/2019/02/beiersdorf.png)
![Acino](http://iprospect.com.ua/wp-content/uploads/2019/02/acino.png)
![IDS](http://iprospect.com.ua/wp-content/uploads/2019/02/ids.png)
![контекстная реклама и SEO продвижение для бренда Toyota](http://iprospect.com.ua/wp-content/uploads/2019/02/toyota.png)
![Philips](http://iprospect.com.ua/wp-content/uploads/2019/02/philips.png)