Що таке CPA-мережа?
Кожен клієнт, оплачуючи рекламу, хоче отримати гарантований результат. CPA-мережа – це особлива маркетингова система, яка дає позитивний ефект практично при будь-якій рекламній кампанії.
Cost Per Action передбачає оплату не просто за перегляди, коли є шанс потрапити не на свою цільову аудиторію, а за певні дії, що здійснюються користувачами. Це може бути заповнена анкета, реєстрація, встановлений мобільний додаток або покупка товару.
Існує кілька варіантів оплати, в залежності від очікуваної дії:
- Cost Per Sale – за виконану покупку;
- Cost Per Lead – за заповнення анкети або залишені іншим способом контактні дані;
- Cost Per Install – за установку програми.
CPA передбачає розміщення реклами на певних майданчиках і помітно скорочує шлях імовірного клієнта до покупки товару.
Для запуску CPA кампанії необхідно створити банери, статті, фото або відео матеріали.
Партнери
Популярна платформа для збору трафіку і конвертації навіть поточних кампаній в CPA. Це ефективний інструмент, що дозволяє організувати динамічний ремаркетинг і провести аналіз поведінки клієнтів. Останнє допомагає підвести відвідувачів сайту до виконання необхідної дії.
Партнерська мережа, також практикує систему оплати за отриманий результат. За допомогою цього сервісу можна не турбуватися за управління та розвиток партнерської програми – Salesdoubler робить це самостійно, орієнтуючись на KPI рекламодавця. По факту – це проміжна ланка між замовником і веб-майстром, яка надає майданчик та інструменти для успішної роботи.
Одна з найбільших CPA-мереж, що налічує тисячі веб-майстрів. Ця партнерська програма постійно впроваджує нові технології для проведення ефективних рекламних кампаній і пропонує рекламодавцям гнучкі умови співпраці. За допомогою Admitad можна легко домогтися підвищення продажів.