Контент - це те, заради чого користувачі приходять до вас на сайт. Пошукові системи приділяють контенту максимум уваги. Для того, щоб сторінки сайту давали повну відповідь на запити користувача необхідно готувати максимально різноплановий контент. Основні типи контенту: текст, відео, аудіо, зображення (фото, слайди, інфографіка, схеми ...), документи, агрегований контент.
Контент можна розділити на комерційний і інформаційний. Можна використовувати будь-який з них, головне не забувати, що контент має бути цікавим і відповідати вимогам пошукових систем.
Наші послуги
У пошукових систем є перелік вимог до текстового контенту, яких необхідно дотримуватися для отримання хороших позицій в результатах пошукової видачі.
Необхідно постійно стежити за якістю текстового контенту на сайті і відповідністю критеріям: висока унікальність, відсутність «води», структурованість, комплексність, відсутність спаму і агресивного промо та доступність для індексування пошуковими роботами.
Правильний комерційний контент має закрити всі питання користувача, пов'язані із замовленням товару або послуги в рамках однієї сторінки, не відпускаючи його і не даючи ні найменшого приводу для сумніві
Комерційні тексти мають зазначати переваги пропонованих товарів або послуг та опрацьовувати заперечення. Окрім текстів необхідна присутність інших елементів контенту, які допомагають переконати користувача в правильності вибору саме цього товару: відгуки, рейтинги, таблиці порівняння, текстові і відеобзори, графіки, фото матеріали у високій якості, сертифікати, нагороди і т.п.
До комерційного контенту відносяться:
- Тексти для категорійних сторінок інтернет-магазинів і сайтів послуг;
- Тексти для сторінок, що описують послуги;
- Тексти для карток товарів;
- Характеристики;
- Огляди та статті в комерційний блог;
- Тексти для landing page;
- Відгуки про товари і послуги.
Evergreen статті – матеріали, що будуть затребувані протягом тривалого періоду часу. Наприклад, статті на теми «Яку школу вибрати для дитини?» або «Що одягнути на перше побачення?» ніколи не втратять своєї актуальності.
Evergreen статті вимагають глибокого опрацювання матеріалу для повного розкриття теми. На evergreen статтю може бути витрачено кілька тижнів спільної роботи маркетолога, автора, редактора та запрошеного експерта (якщо цього вимагає тематика матеріалу), але у підсумку така стаття може збирати інформаційний органічний трафік місяці і навіть роки після своєї публікації.
Для написання новинного контенту необхідно постійно тримати руку на пульсі подій галузі. Новинні матеріали можуть бути значно коротше інформаційних статей, промо текстів, оглядів або прес-релізів, але їх публікація має бути практично миттєвою з моменту появи інфоприводу.
Для цього використовуються різні сервіси з відстеження зростаючих трендів і нових інфоприводів. Ідеальна новинна публікація –та, яка з'явилася в той самий день, що і інфопривід для неї.
До інформаційного контенту відносять:
- Статті (Evergreen, long read);
- Авторські колонки;
- Поради (How to, tips, advice);
- DIY (Зробити своїми руками, інструкції, рецепти);
- Новини;
- Огляди;
- Порівняння;
- Прес релізи;
- Семінари / вебінари / курси;
- Відповіді на запитання;
- Довідники (Каталоги, енциклопедії).
Тренд агрегування контенту з різних джерел продовжує набирати обертів.
Але для кращого ранжування дуже важливо дотримуватися балансу між чужим агрегованим контентом і своїм унікальним. Виведення цього балансу досягається за рахунок формування формул агрегованого контенту, поліпшення існуючих методик і постійного А/В тестування отриманих результатів.
Для постійного поліпшення ранжування сайту в результатах пошукової видачі і збільшення бази користувачів необхідно періодично публікувати різні матеріали на інших майданчиках, з посиланнями на свій сайт або згадками свого бренду або компанії. Це можуть бути інформаційні статті, дослідження, огляди, новинні матеріали, прес-релізи нових можливостей продуктів або послуг і різні інші матеріали, цікаві цільовій аудиторії.