Що таке динамічна реклама?

Опис формату
Опис формату

Динамічні оголошення – один з видів PPC реклами, прив'язаний до контенту сайту. Клієнту не потрібно створювати багато банерів, досить одного загального шаблону і каталогу товарів.

Користувач вводить пошуковий запит. Якщо він відповідає каталогу або заголовкам на  сайті – Google показує його користувачеві з посиланням на цільову сторінку. Таким чином сервіс самостійно просуває товари, цікаві потенційному клієнту. Ключові слова, зображення, заголовки оголошень і посилання на відповідні сторінки підтягуються з сайту або каталогу.

Динамічні оголошення дозволяють націлити за багатьма параметрами, наприклад, за конткретною адресою сторінки (URL), її повним або частковим заголовком, ключовим словам, які містяться в описі і т.п.

Замовити
Для чого використовується динамічна реклама?
Для чого використовується динамічна реклама?
  • Просування товарів з інтернет-магазинів з великим асортиментом;
  • Повернення клієнта на сайт для завершення покупки;
  • Залучення нової аудиторії через функцію Рекомендованих товарів;
  • Розширене охоплення через соціальні мережі (Facebook, Instagram);
  • Залучення трафіку.
Замовити

Інструменти динамічної реклами