Що таке динамічна реклама?
Опис формату
Динамічні оголошення – один з видів PPC реклами, прив'язаний до контенту сайту. Клієнту не потрібно створювати багато банерів, досить одного загального шаблону і каталогу товарів.
Користувач вводить пошуковий запит. Якщо він відповідає каталогу або заголовкам на сайті – Google показує його користувачеві з посиланням на цільову сторінку. Таким чином сервіс самостійно просуває товари, цікаві потенційному клієнту. Ключові слова, зображення, заголовки оголошень і посилання на відповідні сторінки підтягуються з сайту або каталогу.
Динамічні оголошення дозволяють націлити за багатьма параметрами, наприклад, за конткретною адресою сторінки (URL), її повним або частковим заголовком, ключовим словам, які містяться в описі і т.п.
Для чого використовується динамічна реклама?
- Просування товарів з інтернет-магазинів з великим асортиментом;
- Повернення клієнта на сайт для завершення покупки;
- Залучення нової аудиторії через функцію Рекомендованих товарів;
- Розширене охоплення через соціальні мережі (Facebook, Instagram);
- Залучення трафіку.