Про послугу

Закупівля трафіку у CPA мережах
Закупівля трафіку у CPA мережах

CPA мережа – абревіатура від Cost Per Action, коли оплата відбувається за певну дію користувача. CPA мережа – це посередник між нами (замовником) та тими, хто призводить трафік за нашим оффером (власники сайтів, популярних сторінок в соціальних мережах, блогери і т.д.).

Як правило, замовник може обрати тип трафіку, який він готовий приймати на свій сайт, а CPA мережа зобов'язана відключити ті види трафіку, який рекламодавець приводить сам. До таких, наприклад, може належати пошукова реклама, соціальні мережі і т.п.

Замовити

Види завдань для CPA сітки

Замовлення товару або послуги на сайті
Активація купона зі знижкою
Підписка на розсилку
Перегляд певного контенту або сторінки
Реєстрація в базі даних

Нюанси у роботі з CPA сітками

Важливо пам'ятати, що:
01
01
У B2B сегменті важко робити прогнози без тестового розміщення. Ланцюжок від першого контакту до прийняття рішення у B2B сегменті зазвичай довше, що позначається на кінцевій ціні. Цей момент потрібно враховувати на старті.
02
02
Ви не можете повністю контролювати всі повідомлення і меседжі, які від вашого імені віддаються користувачеві. Тут можливі репутаційні ризики для великих брендів, які стежать за своїм іміджем в мережі. Ми не рекомендуємо віддавати в CPA мережі пошукову і банерну рекламу Google Ads та трафік з соц. мереж. Цей трафік краще довірити спеціалістам з агентства iProspect.