Що таке реклама у соц. мережах?

Реклама в социальных сетях

Сучасні користувачі проводять в соціальних мережах не менше 30 хвилин в день. Не дивно, що майданчики типу Facebook, Instagram, Youtube або Twitter стали популярною альтернативою звичним рекламним каналам.

У соціальних мережах користувачі вказують велику кількість особистої інформації, більшість з якої можна використовувати для налаштувань таргетингу: географія, стать, вік, сімейний стан і інтереси.

Для початку роботи необхідно вивчити аудиторію, проаналізувати та сегментувати ринок, поставити KPI, створити контент, UTM-мітки, налаштувати таргетинг, виставити оптимальні ставки і регулярно оптимізувати кампанії після завершення тестового періоду.

Замовити
Чим привабливий цей формат клієнтам?
Чим привабливий цей формат клієнтам?
  • Широке охоплення;
  • Точний таргетинг;
  • Залучення «холодної аудиторії»;
  • Доступна ціна;
  • Трендовая реклама.
Замовити