Що таке реклама у соц. мережах?
Сучасні користувачі проводять в соціальних мережах не менше 30 хвилин в день. Не дивно, що майданчики типу Facebook, Instagram, Youtube або Twitter стали популярною альтернативою звичним рекламним каналам.
У соціальних мережах користувачі вказують велику кількість особистої інформації, більшість з якої можна використовувати для налаштувань таргетингу: географія, стать, вік, сімейний стан і інтереси.
Для початку роботи необхідно вивчити аудиторію, проаналізувати та сегментувати ринок, поставити KPI, створити контент, UTM-мітки, налаштувати таргетинг, виставити оптимальні ставки і регулярно оптимізувати кампанії після завершення тестового періоду.
Чим привабливий цей формат клієнтам?
- Широке охоплення;
- Точний таргетинг;
- Залучення «холодної аудиторії»;
- Доступна ціна;
- Трендовая реклама.