Прямі посилання на ваш сайт з інших джерел – один з ключових чинників ранжування в результатах видачі пошукових систем. Побудова якісного і максимально наближеного до органічного профілю посилань – запорука стабільного зростання позицій сайту в результатах пошукової видачі і залучення як органічного (з пошукових систем), так і реферального трафіку(прямі переходи по посиланнях).
Наші послуги
Сайти, які вже займають ТОП-10 в результатах пошукової видачі, мають значний обсяг зовнішньої посилальної маси. Їх контрольний профіль формувався роками і для того, щоб конкурувати з ними за місце в ТОП-10, - необхідно наздогнати їх за обсягом якісної посилальної маси.
За це завдання відповідає технічний Link Building: фахівці вивчають контрольний профіль сайтів з ТОП-10, і по основним цільовим запитам виводять просувний проект на відповідний рівень за рахунок розміщення посилань на різних майданчиках, які відповідають певним критеріям.
Ось невелика частина цих критеріїв:
- Тематика площадки і релевантність контенту;
- Географія трафіку і динаміка його росту на майданчику;
- Обсяг аудиторії і заспамленності;
- Індексування і т.п., всього параметрів більше 30.
Такий серйозний підхід до побудови довідкового профілю необхідний, т.к неправильна стратегія нарощування посилальної маси, неякісні посилання, явний спам і інші негативні фактори можуть привести до отримання «ручних» санкцій або алгоритмічних фільтрів з боку пошукових систем, що призведе до зниження сайту в результатах пошукової видачі і втрати трафіку.
Outreach – це створення реальних зовнішніх посилань через розміщення текстового та відео контенту, реклами, промо матеріалів, прес-релізів, інфографіки та інших видів контенту на популярних сайтах.
Для цих цілей залучаються блогери, медійні персони, власники сайтів, вузькі фахівці і інші власники авторитетних інформаційних ресурсів з відповідною аудиторією.
Професійний і грамотно проведений outreach відмінно впливає на ранжування сайту в результатах видачі пошукових систем, забезпечує різноманітність зовнішніх посилань і закріплює довіру до бренду у реальних користувачів.
Результати якісного outreach:
- Збільшення маси реальних посилань;
- Збільшення органічного і реферального трафіку;
- Підвищення авторитету, який просувається для пошукових систем;
- Впізнаваність бренду завдяки піару через популярні ресурси.
PBN (Private Blog Network) – ще один ефективний метод лінкбілдінга, який полягає у створенні мережі тематичних сайтів або блогів, які ведуть клієнта на основний сайт.
Подібні сторінки можуть складатися з нових або відновлених сайтів з гарними показниками доменів і тематичним матеріалом. Така зовнішня перелінковка, з подальшим виведенням сайтів на високі позиції, забезпечує пошуковий трафік і підняття сайту в пошуковій видачі.
Метод тіньового маркетингу здатний у кілька разів збільшити лояльність клієнтів. Crowd marketing забезпечує позитивні коментарі в блогах, на форумах, картках товарів, відео і т.д. Це, як правило, відповіді або рекомендації від задоволених клієнтів, які вирішують відразу кілька завдань:
- спростування негативних відгуків;
- цільовий трафік на сайт;
- просування в пошукових системах;
- збільшення лояльності до бренду.
Унікальні тематичні статті на зовнішніх ресурсах, з посиланнями на просувний проект – найдієвіший метод побудови якісної маси посилань і залучення аудиторії з інших майданчиків. Такий контент найкраще сприймається як користувачами, так і пошуковими системами.
Якщо статті якісно опрацьовані, вони самі по собі є джерелами трафіку на ваш сайт. Для підготовки матеріалів потрібно провести дослідження теми, підібрати ключові слова і зробити статтю максимально зручною для сприйняття. Крім того, не варто забувати про якість самого майданчика, на якій розміщується стаття.
Наявність різноманітних відгуків – один з головних чинників, що впливають на довіру клієнта до бренду або сайту. Якісно проведена робота з відгуками забезпечує позитивний імідж компанії, підвищує лояльність вже існуючих користувачів і зацікавленість потенційних клієнтів.
Цей вид просування має на увазі залучення відгуків від аудиторії на сайт, робота з відгуками від аудиторії на зовнішніх ресурсах, які збирають рекомендації про бренди і компаніях і роботу з негативними відгуками, з використанням crowd-маркетингу і юридичних інструментів.