У 2016 році обсяг мобільного пошуку перевищив обсяг пошуку з робочого столу і склав 56%. З цього моменту почалася ера переходу в Mobile First Index – технології Google, за допомогою якої сайти в першу чергу ранжуються за якість своєї мобільної версії.
Уже зараз обсяг мобільного пошуку в деяких нішах, таких як медицина, одяг, кафе/бари/ресторани і багато інших перевищив позначку 80%.
Ми пропонуємо вам не відставати від Mobile тенденцій ринку і повністю підготувати свій веб ресурс до епохи Mobile за допомогою інструментів мобільного оптимізації сайту.
Види робіт
В першу чергу це має на увазі переосмислення User Experience користувачів з урахуванням обмежень, які накладають мобільні пристрої і додаткових функцій, якими вони володіють.
Як показує практика більше 50% елементів, які підходять для десктопної версії сайту, абсолютно не працюють у мобільній. Для максимальної комфортності використання мобільної версії необхідне переосмислення User Interface. Впровадження рекомендацій аудиту з usability допоможе користувачеві пройти шлях від сторінки входу до конверсійної дії з максимальним комфортом.
Для ранжування в ТОП 3 пошукових систем в еру Mobile First Index необхідно, щоб сайт повністю відповідав вимозі Mobile Friendly.
В рамках технічного аудиту сайту проводиться повна оцінка всіх сторінок сайту на виконання цієї вимоги.
Також проводиться оцінка швидкості роботи мобільної версії сайту на 3G і 4G з'єднанні, адаптивності верстки, ваги і формату зображень, читабельності тексту з мобільних пристроїв і ще ряду чинників, що впливають на ранжування мобільної версії сайту.
Впровадження всіх цих рекомендацій значно наблизить ваш сайт до верхніх позицій в пошуковій видачі.
Дві найбільш популярні технології приведення свого сайту в світ Mobile First це: «Гумова верстка» і «Адаптивний дизайн».
Гумова верстка – швидке рішення, всі елементи поточної десктопної версії сайту поміщаються в «блоки», які в залежності від дозволу екрану розтягуються і звужуються, йдуть нижче або вище на екрані. Таким чином весь функціонал сайту повністю переїжджає на мобільний пристрій. Плюс - це швидко, мінус – не все те, що є на десктопній версіїї потрібно на мобільній і навпаки.
Адаптивний дизайн – створення окремого дизайну під різні розширення екрану і навіть під різні моделі пристроїв. Це довше, ніж «гумова верстка», але дає більше можливостей кастомізації сайту для поліпшення User Experience користувача на мобільному пристрої і подальшого A/B тестування функціоналу мобільної версії.
Що застосувати – вибір за вами, а ми допоможемо впровадити обране рішення максимально швидко і ефективно.
У цей блок входить весь комплекс робіт, починаючи від технічного аудиту та отримання статусу Mobile Friendly, закінчуючи дизайном і адаптацією контенту під мобільну аудиторію.
Значення має все, починаючи з того, які блоки навігації переїдуть з десктопной версії сайту, а від яких варто відмовитися, закінчуючи тим – яку частину контенту показувати користувачеві, а яку приховати під «Read More».
Як правильно адаптувати матеріали на сайті? Адже важливо, щоб у видимій частині контенту була інформація, що має максимальну вагу для ранжування сайту. А всі корисні, але не такі значущі елементи мають теж бути на сторінці, але не погіршувати User Experience користувача.
Ми з радістю допоможемо вам пройти цей шлях і вступити в еру Mobile First.
AMP (Accelerated Mobile Page) – підключення цієї технології до сайту дозволяє отримати сторінки, що завантажуютьсяменш ніж за 1 секунду.
Це швидкий спосіб отримати приріст мобільного трафіку. Але важливо розуміти, що на поліпшення мобільних шаблонів потрібно багато часу і ресурсів команд дизайну і розробки.
У цій технології поки є обмеження. Але вона активно розвивається і найближчим часом всі ці обмеження будуть подолані. Через обмеження вона не використовується на сторінках, на яких обов'язкова наявність JavaScript. Наприклад, на сторінках, де є кнопка «Додати в корзину» або якийсь інший код, який виконується прямо на сторінці, без її перезавантаження. Тому найчастіше AMP використовується для підтвердження бронювання, сторінок-продуктів без можливості покупки і каталогів, в яких можна побачити продукт, але його покупка здійснюється вже безпосередньо з картки товару.
AMP сторінка виконує роль «приманки» для користувача. Свій перший дотик, при переході на сайт з Mobile видачі, користувач робить з AMP сторінкою, але, коли він починає переходити за посиланнями – весь його подальший шлях йде по звичайній мобільної версії сайту, на якій немає ніяких обмежень. Користувач отримує можливість ДУЖЕ швидко отримати відповідь на своє питання і зрозуміти, подобається йому ваш вебсайт чи ні. І, якщо контент і якість веб його задовольнили, він продовжить свою подорож по ньому.
Для ефективної і швидкої імплементації цієї технології на вашому сайті ми готові розробити дизайн основних AMP сторінок, надати всі рекомендації для підключення команді розробки та провести моніторинг виконання AMP.