Главная > Кейсы > In 2.5 months, we relaunched the Mastercard website with a completely new structure and design. What were the difficulties?

In 2.5 months, we relaunched the Mastercard website with a completely new structure and design. What were the difficulties?

Стратегія 18 AM00000050000000231 2022

У минулому році глобальна команда Mastercard розробила нову платформу для створення брендових сайтів - Digital Experience Platform. А наша команда iProspect Ukraine за 2,5 місяці допомогла Mastercard перезапустити український сайт. Так Україна стала другою країною в світі і першою в Європі, де запрацював оновлений корпоративний сайт.

Етапи реалізації проекту

Перед нами стояло завдання – перенести корпоративний сайт mastercard.ua на нову платформу. Складність полягала в абсолютно новому функціоналі DXP (англ. Digital experience platform, платформа взаємодії з цифровим досвідом. – Прим. Ред.). У нас просто не було досвіду настройки сайтів на базі цієї платформи.

Ми вирішили розділити роботи на кілька етапів, щоб досягти мети за п’ять місяців.

Мы за 2,5 месяца перезапустили сайт Mastercard с полностью новой структурой и дизайном. Какие были сложности

  1. Провели аудит контенту старого сайту
    Ми проаналізували контент на сайті, щоб переконатися, що він актуальний і не повторюється.
  2. Сформували нову структуру сайту.
    Ми зробили нову структуру сайту. Спиралися на вимоги глобальної команди Mastercard і враховували подальшу адаптацію під локальний ринок.
  3. Реалізували глобальний дизайн США.
    Для нової платформи дизайн і технічні вимоги до зображень змінилися. Тепер банери повинні бути в трьох різних розмірах, щоб адаптуватися під різні дозволи екрану. При цьому текст на банер додається окремо, а загальний дизайн сторінок повинен відповідати дизайну сайту США. Наша команда врахувала всі побажання Mastercard.
  4. Створили сторінки сайту

    Мы за 2,5 месяца перезапустили сайт Mastercard с полностью новой структурой и дизайном. Какие были сложностиПриклад візуалізації сторінки до і після оновлення сайту

    Ми створили більше 180 сторінок на новій платформі сайту, підключили аналітику для відстеження дій по сайту і SEO для веб-сторінок.

  5. Протестували сайт
    Провели тестування сайту на наявність помилок, непрацюючих посилань, некоректного відображення зображень. Робили ми це з двох різних пристроїв – повноекранного і мобільного. А також в двох браузерах – Google Chrome і Safari, щоб переконатися, що сайт працює правильно.
  6. Запустили сайт
    Керувала запуском сайту глобальна команда Mastercard. До неї увійшли бізнес-аналітики, розробники і SEO-фахівці. Ми ж виправляли помилки, які виникали в процесі перенесення, а також оновлювали всі технічні налаштування сайту в зв’язку з «переїздом» в продуктову середу.

Головні виклики

Ми зуміли впоратися з декількома труднощами в процесі перенесення сайту.

  • Адаптація банерів сайту

Складність: так як на новій платформі технічні вимоги до зображень кардинально змінилися, потрібно було оновити креативні матеріали на 180 сторінках сайту. Але виникла проблема відображення банерів на сторінках. Новий підхід відрізнявся від попереднього, і банери відображалися неправильно.

Рішення: дизайнери адаптували локальний підхід до створення банерів під глобальні вимоги, а саме:

  1. Оновили зображення сайту в трьох розмірах під нові технічні вимоги.
  2. Виправили банери, які невірно відображалися (приклад на скріншоті нижче).
  3. Створили нову інструкцію для підготовки креативних матеріалів з урахуванням особливостей нової платформи.

Мы за 2,5 месяца перезапустили сайт Mastercard с полностью новой структурой и дизайном. Какие были сложности

Приклад відображення банера до і після адаптації дизайнерами

  • Повністю новий інтерфейс CMS (системи для побудови сайтів)

Складність: нова DX-платформа повністю відрізняється від попередньої. Нам знадобилося близько місяця, щоб вивчити, як вона працює. Через це ми стали повільніше створювати сторінки і вносити правки.

Рішення: для прискорення процесу роботи ми весь час спілкувалися з глобальною командою підтримки з навчання роботи на DXP.

Результати

  1. Отримали зростання органічного трафіку після перенесення сайту

Після перенесення всіх сторінок змінилася структура сайту. А для правильного перенаправлення старих URL-адрес на нові ми підготували і реалізували карту 301 редиректа (постійних). Так ми зберегли трафік сайту і позиції в органічній пошукової видачі.

А за рахунок безперервного SEO органічний трафік збільшився, незважаючи на перенесення сайту. Хоча часто після перенесення сайту трафік, навпаки, знижується.

Мы за 2,5 месяца перезапустили сайт Mastercard с полностью новой структурой и дизайном. Какие были сложности

Джерело: Google Search Console

  1. Розробили нову і дуже зручну для користувача структуру сайту.

Мы за 2,5 месяца перезапустили сайт Mastercard с полностью новой структурой и дизайном. Какие были сложности

Ми знайшли і видалили близько 200 неактуальних сторінок. В основному сторінок акцій, які завершилися кілька років тому. Вони погано впливали на швидкість завантаження сайту.

  1. Запустили російську версію сайту.

Завдання запуску другої мовної версії сайту піднімалася ще в 2019 році, але з технічних причин відклали. Після появи нової платформи процес відновився. Ми створили і запустили російську версію сайту. Це допомогло оптимізувати сайт в органічній пошукової видачі як на українській, так і на російській мовах.

За підсумками спільної роботи з iProspect Ukraine український офіс Mastercard зміг першим в Європі і другим у світі перезапустити сайт бренду – mastercard.ua. Цього результату досягли всього за 2,5 місяці роботи.

Автор: Анастасія Курган, Senior Account Manager iProspect Ukraine

Liked the article?

Share with your friends!

Related cases