Главная > Кейсы > Non-standard tools for banking: how we reduced the cost of an application by 17% for a top Ukrainian bank

Non-standard tools for banking: how we reduced the cost of an application by 17% for a top Ukrainian bank

Стратегія 18 AM000000110000005530 2022

З Грудня 2020 року ми розпочали співпрацювати з новим банком. Одним з найстаріших банків України. За останні 30 років на ринку. Перед нами стояло завдання збільшити кількість оформлених карт через форму на сайті.
Крім стандартних інструментів - пошукові кампанії в Google Ads, Facebook Lead Ads, Facebook на конверсії - було прийнято рішення запустити TrueView for Action на YouTube і Discovery Ads.
Розповімо основні особливості даних інструментів.

YouTube for Action 

Формат відео реклами на YouTube який допомагає не тільки підвищити впізнаваність бренду, але і виконати цільову дію – купити, зареєструватися, залишити заявку і т. д.

Реклама показується спочатку, середині або наприкінці ролика і її можна буде пропустити через 5 секунд. Тривалість відео не повинно бути менше 10 секунд.

При запуску необхідно, щоб в акаунті були досягнуті конверсії (рекомендується від 30 конверсій в акаунті) так як даний формат працює з оптимізацією під СРА (Cost Per Action). Так кампанія швидше навчиться і стане приносити користувачів, які з більшою ймовірністю будуть конвертуватися в дії.

У відео є дві кнопки сall-to-action, з допомогою яких можна задати свій заклик і підштовхнути користувача до цільовї дії.

Для запуску використовували аудиторію зацікавлених користувачів:

  • Кредитні картки
  • Дебетові та розрахункові послуги
  • Банківські послуги
  • Автокредити
  • Іпотечні кредити
  • Кредитування приватних осіб
  • Кредити та позики
  • Позики на освіту
  • Фінансові послуг

Особливі аудиторії:

  • Кредитні картки
  • Кредит готівкою
  • МФО

Стратегія: Максимум конверсій

Демографія: 25-54, чоловіки і жінки

Географія: Україна (в виняток Луганськ і Донецьк)

Оголошення: два відео ролика, кнопки з яких ведуть на оформлення карти.

Щоб домогтися поставлених результатів, дуже важливо приділити час самому відеоролику. Одне з головних правил – в перші 5 секунд донести основну ідею. І кілька негласних правил:

  • Приємний закадровий голос;
  • Без різкої зміни планів;
  • Хороша якість картинки;
  • Показати логотип в перші 3 секунди.

Discovery Ads 

Основна мета цієї кампанії – показ реклами потенційним покупцям, зацікавленим у товарі.

Одна з переваг – показ реклами в персоналізованій новинній стрічці Google Discover Feed в мобільному додатку Google і в мобільній версії сайту google.com, в стрічці YouTube і на вкладках «Промоакції» і «Соцмережі» в Gmail.

Обрана аудиторія для орієнтування:

  • Зацікавлена аудиторія, на тему “Банківські та фінансові послуги”
  • Особлива аудиторія за ключовими словами “Кредитні карти” і URL конкурентів

Стратегія: цільова ціна за конверсію

Демографія: 25-54, чоловіки і жінки

Географія: Україна (в виняток Луганськ і Донецьк)

Оголошення: оголошення Discovery з двома різними креативу

Ціль 

Наші KPI – максимум заявок за мінімальним СРА. Але ми не забували і про підсумкову маркетингову мету клієнта, вартість і кількість виданих карток. Для точного розуміння, що ми приносимо якісні ліди, потрібно було налаштувати наскрізну аналітику. З технічних причин клієнт не зміг це реалізувати і було прийнято рішення налаштувати додаткову передачу даних через utm-мітки. Це трохи ускладнювало процес отримання даних, так як раз на тиждень клієнт відправляв свою статистику по картах, яку ми зводили з нашими даними. Також, окремо позначимо, що клієнт зміг налаштувати передачу даних з лід-форм Facebook через параметр product id – за допомогою utm-міток і product id ми співставляли заявки з лід-форм з виданими картами.

Аналітика вкрай важлива, адже вона допомагає побачити всю воронку шляху клієнта – від ліда до виданої карти. Це нам допомогло оптимізувати кампанії та зменшити вартість виданої карти в подальшому.

Результат

Кампанія Youtube for Action була запущена на один місяць, як новий майданчик для отримання додаткових заявок.

При підведенні підсумків отримали наступні результати:

  1. На кампанію було виділено всього 12% із загального бюджету, при цьому, даний інструмент приніс 34,8% від усіх запитів.

       2. Вартість заявки на 40% нижче, ніж ми отримали з кампанії smart GDN (Google Display Network).

Якщо у вас є відео, яке максимально розкриє ваш продукт і ваша мета – збільшити кількість заявок, сміливо запускайте YouTube TrueView for Action. Цей формат дозволить Вам збільшити охоплення зацікавленої аудиторії і отримати додаткові конверсії.

Після місяця роботи кампанії, ми отримали наступні результати:

  1. CTR 1,2% (вище ніж у інших кампаній у Медійній мережі)
  2. Кампанія принесла найбільше заявок – 38%
  3. Було витрачено 6,7% від усього бюджету
  4. Вартість заявки була 17% нижче, ніж в пошукових кампаніях

Привабливий формат оголошень і нативні місця розміщення Discovery допоможуть вам охопити більшу кількість людей за нижчою ціною за клік.

Обидва інструменти містять різні види таргетингу, що дозволяє зробити рекламу максимально персоналізованої. YT for action і Discovery підходять бізнесу з будь-тематикою.

Не шкодуйте бюджети на дані інструменти і кампанії вас приємно здивують. Головне – правильно підібрати потрібну аудиторію, зробити акцент на креатив і налаштувати аналітику.

Автор: Юлія Турчиновського, Middle PPC Specialist iProspect

Liked the article?

Share with your friends!

Related cases