How to create an online store that brings income in one month
В першу чергу була вирішена проблема з KPI. Замість CPT, CR і Impression Share для кожної окремої категорії було запропоновано орієнтуватися на єдиний показник — ДРР (частка рекламних витрат = вартість / дохід * 100%). Це спростило управління проєктом, зробило систему фіксації результатів прозорою і зрозумілою.
Наступним кроком був запуск єдиної рекламної кампанії Smart Shop з фідом по всім товарам інтернет-магазину, замість декількох торгових (по одній на категорії).
Цей інструмент вже багаторазово виправдовував свою ефективність. Більше інформації про Smart Shop можна прочитати в нашій статті “Розумні кампанії: чи є місце маркетологу в новому світі платної реклами?”
Також була запущена брендова рекламна кампанія. В результаті чого по брендовим запитам інтернет-магазин отримував максимально можливу кількість кліків.
Крім цього, були впроваджені зміни в оптимізації пошукових кампаній. Ми продовжили використовувати Search Ads 360 (один з продуктів Google Marketing Platform, надбудова над акаунтами для управління рекламними пошуковими кампаніями). Замість орієнтації на CPT почали оптимізуватися по ROAS.
Ми провели кілька тестів і прийшли до висновку, що в рамках нашого проєкту найкращим варіантом буде згрупувати рекламні кампанії за показниками середнього чека і періоду прийняття рішення в кілька стратегій. З одного боку, це прискорює період навчання і збільшує обсяг даних, з іншого – дає можливість краще контролювати результати по окремим категоріям.
Рекомендації:
Якщо ви орієнтуєтеся на дохід і тільки дохід, спробуйте приєднати всі рекламні кампанії під одну стратегію з використанням єдиного бюджету. Але потрібно бути готовими до того, що показники доходу і ДРР / ROAS можуть значно відрізнятися між рекламними кампаніями при збереженні загальної окупності інтернет-магазину.
Results
- За перший місяць дохід зріс на 260%, а ДРР знизився на 39%.
- В рамках другого місяця вийшли на показники окупності по ДРР і збільшили дохід ще на 64%.
- До кінця року план по дохіду був виконаний на 131%, а план по ДРР на 94%.
- На жовтень 2020 дохід виріс на 73 %, а ДРР знизився ще на 39 % в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Зараз він нижче від мінімального показника окупності інтернет-магазину.
Key takeaways:
- використання прозорої системи KPI;
- запуск Smart Shop;
- запуски пошукової реклами на бренд;
- забезпечити безперервну роботу над оптимізацією рекламних кампаній, використовуючи також сторонні системи (в нашому випадку Search Ads 360).