СРА Кампанії
Ефективний вид партнерського просування. Вигідна модель оплати та прогнозована результативність. Написати намCPA в рекламі
CPA (англ. Cost Per Action, «ціна за дію») – це модель партнерської реклами, під час якої рекламодавець оплачує лише цільові дії користувачів. У просуванні беруть участь підрядники (вебмайстри), які використовують різні платформи та канали трафіку, націлені на залучення користувачів до замовлення товару або послуги. До переваг можна віднести високу ефективність, вигідну модель оплати та хорошу прогнозованість результатів.
Ключові показники ефективності
Модель CPA може містити кілька видів цільових дій:
модель оплати придбання товару. Якщо користувач не сплатив за товар або скасував замовлення, угода не зараховується.
модель оплати заявки. Результатом вважається отримання контактів потенційного клієнта, а цільовою дією – заповнення форми зворотного зв’язку. Оплачуються всі заявки без урахування подальших дій потенційного клієнта.
модель оплати установки. Сюди можна віднести інсталяцію програми або скачування інсталяційного файлу програми.
модель оплати відвідування цільової сторінки. Дія вважається виконаною, якщо користувач провів на сторінці встановлену кількість часу за секунди.
Процес запуску
СРА-мереж
Популярні СРА-мережі та напрямки робіт
Оплата за Ліда или %
(СРА, CPL, CPI, CPS, СРС)
Великий бюджет
Мінімальний трафік
Інтернет-магазини
Туризм
Фінанси
Додатки
Ігри
Онлайн-сервіси
Оплата за Ліда
(СРА, CPL, CPI, СРС)
Не працює з інтернет магазинами
Криптовалюти
Кредити
Позики
FMCG
Services
Оплата за Ліда
(СРА, CPL, CPI, CPS, СРС)
Можуть працювати з новими напрямками
Інтернет-магазини
Страхування
Фінанси
Туризм
Інтернет-послуги
Товари поштою
Оплата за Ліда
(СРА, CPL, CPI, CPS, СРС)
Потрібно запитувати всю інформацію
Різне
Часті запитання
Модель партнерської реклами підходить під різні цілі та варіації бізнесу. На практиці рекламний потенціал СРА мереж використовують інтернет-магазини, бізнес-сфери послуг, банківський, страховий та фінансовий сектор, а також безліч сервісів із цифровими продуктами.
Якщо на вашому сайті вже встановлені сервіси аналітики та відстеження конверсій, потрібно лише додати додатковий код відстеження до існуючої конверсійної дії.
Безперечно. На стороні СРА-мережі відбувається первинна перевірка даних. Подальші методи верифікації можливі та залежать від структури відстеження та обробки заявок.
У процесі комунікації з майданчиками обговорюються очікування та обсяги просування. Для підвищення точності прогнозів можуть знадобитися уточнюючі дані, такі як кількість відвідувань на сайті, поточний коефіцієнт конверсії і т.д.
Обмеження мають ситуативний характер, і найчастіше складають питання з технічної інтеграції, або підготовці креативів. Щодо більш глобальних – частина майданчиків виставляє раціональні вимоги щодо мінімальних обсягів та термінів роботи, для коректних очікувань та прогнозів результативності.