СРА Кампанії

Ефективний вид партнерського просування. Вигідна модель оплати та прогнозована результативність. Написати нам

CPA в рекламі

CPA (англ. Cost Per Action, «ціна за дію») – це модель партнерської реклами, під час якої рекламодавець оплачує лише цільові дії користувачів. У просуванні беруть участь підрядники (вебмайстри), які використовують різні платформи та канали трафіку, націлені на залучення користувачів до замовлення товару або послуги. До переваг можна віднести високу ефективність, вигідну модель оплати та хорошу прогнозованість результатів.

Ключові показники ефективності

Модель CPA може містити кілька видів цільових дій:

CPS (англ. Cost Per Sale, «ціна за продаж»)–

модель оплати придбання товару. Якщо користувач не сплатив за товар або скасував замовлення, угода не зараховується.

CPL (англ. Cost Per Lead, «ціна за заявку») –

модель оплати заявки. Результатом вважається отримання контактів потенційного клієнта, а цільовою дією – заповнення форми зворотного зв’язку. Оплачуються всі заявки без урахування подальших дій потенційного клієнта.

CPI (англ. Cost Per Install, «ціна за встановлення») –

модель оплати установки. Сюди можна віднести інсталяцію програми або скачування інсталяційного файлу програми.

CPV (англ. Cost Per Visit, «ціна за відвідування») –

модель оплати відвідування цільової сторінки. Дія вважається виконаною, якщо користувач провів на сторінці встановлену кількість часу за секунди.

Процес запуску
СРА-мереж

1
Вибір партнерської мережі

за запитом та можливостями клієнта

2
Брифування та прогноз

по СРА та об’ємах кількості Лідів, Інсталів та інших КРІ

3
Додавання інших умов

(black list майданчиків та каналів просування)

4
Фіксування та узгодження offer

із замовником та СРА – сіткою

5
Підписання документів

6
Отримання та перевірка рекламних матеріалів

під усі можливі майданчики

7
Налаштування Pixel-відстежування

лідів/інсталів для їх подальшого відстежування

8
Налаштування постбеків

9
Тестування

і отримання лідів в Google Analytics. За необхідності вносимо зміни

10
Запуск кампанії

1
Вибір партнерської мережі

за запитом та можливостями клієнта

2
Брифування та прогноз

по СРА та об’ємах кількості Лідів, Інсталів та інших КРІ

3
Додавання інших умов

(black list майданчиків та каналів просування)

4
Фіксування та узгодження offer

із замовником та СРА – сіткою

5
Підписання документів

6
Отримання та перевірка рекламних матеріалів

під усі можливі майданчики

7
Налаштування Pixel-відстежування

лідів/інсталів для їх подальшого відстежування

8
Налаштування постбеків

9
Тестування

і отримання лідів в Google Analytics. За необхідності вносимо зміни

10
Запуск кампанії

Часті запитання

Кому підходить реклама в мережі CPA?

Модель партнерської реклами підходить під різні цілі та варіації бізнесу. На практиці рекламний потенціал СРА мереж використовують інтернет-магазини, бізнес-сфери послуг, банківський, страховий та фінансовий сектор, а також безліч сервісів із цифровими продуктами.

Як відбувається відстеження конверсій?

Якщо на вашому сайті вже встановлені сервіси аналітики та відстеження конверсій, потрібно лише додати додатковий код відстеження до існуючої конверсійної дії.

Чи можлива верифікація заявок?

Безперечно. На стороні СРА-мережі відбувається первинна перевірка даних. Подальші методи верифікації можливі та залежать від структури відстеження та обробки заявок.

Як відбувається планування показників?

У процесі комунікації з майданчиками обговорюються очікування та обсяги просування. Для підвищення точності прогнозів можуть знадобитися уточнюючі дані, такі як кількість відвідувань на сайті, поточний коефіцієнт конверсії і т.д.

Чи є якісь обмеження для запуску?

Обмеження мають ситуативний характер, і найчастіше складають питання з технічної інтеграції, або підготовці креативів. Щодо більш глобальних – частина майданчиків виставляє раціональні вимоги щодо мінімальних обсягів та термінів роботи, для коректних очікувань та прогнозів результативності.

Є питання?
Давайте обговоримо

    Email недействительный.
    Проверьте данные и попробуйте снова.
    Обязательное поле. Минимум 10 символов.

    iProspect logo
    01033, Україна Київ, вул. Сім'ї Прахових (Гайдара), 58/10 [email protected] +38 097 654-99-37 ПН-ПТ: 10.00-19.00