SEO
просування

Оптимизація сайту для росту трафіку та конверсій Написати нам

ДЛЯ ЧОГО ПРОВОДИТИ
SEO ОПТИМіЗАЦіЮ

  • Для покращення технічного стану сайту
  • Для залучення рекомендацій з інших web ресурсів
  • Для підвищення якості та релевантності контенту
  • Для покращення досвіду користувача на сайті

Основне завдання SEO

– заявити про себе та залучити нових клієнтів. Залучення гарячої аудиторії із пошукових систем збільшує обсяги прибутку від проекту

Як працює SEO

SEO оптимізація - комплекс заходів, який передбачає внутрішні та зовнішні роботи

Внутрішня оптимізація

Внутрішня оптимізація Проводиться для поліпшення взаємодії користувача і пошукової системи з сайтом. Можна розділити на 2 частини: видиму і невидиму для користувача.

Видима частина

Виправляється структура, поліпшується Usability, оптимізується опис сторінок, мета-теги і заголовки, за необхідності створюються додаткові посадкові сторінки, поліпшується контент, додаються ... перехресні посилання між сторінками і багато іншого.

Невидима частина
Формується семантичне ядро, додається мікророзмітка контенту, поліпшується швидкість завантаження сторінки, проводиться адаптація сайту під мобільні пристрої, підвищується рівень безпеки обміну даними з сайтом, спрощується індексація сайту пошуковими роботами, усуваються різні дублі і непотрібні сторінки, різні види web аналітики.

Зовнішня оптимізація

Дозволяє підняти рівень впізнаванності та довіри до сайту як у користувачів, так і у пошукових систем. До завдань зовнішньої оптимізації входять усі завдання, які впливають на підвищення впізнаванності сайту і виконуються не на сайті проекту, а на інших сайтах, у соц.мережах, на форумах, сайтах з відгуками та інших web-майданчиках.

Поетапний процес SEO робіт над сайтом

Пункти виконуються ОДИН РАЗ

1. Зустріч Business і Marketing фахівців проекту для узгодження бізнес-цілей проекту, визначення його УТП, вектора розвитку і основних KPI.
2. Аналіз ніші та конкурентів проекту:

2.1. УТП конкурентів
2.2. Контентна стратегія
2.3. Кращі UI рішення
2.4. Технічний стан
2.5. Стратегія посилань

3. Визначення семантики сайту:

3.1. Збір пошукових запитів користувачів;
3.2. Чистка від нецільових і не конверсійних запитів;
3.3. Формування семантичного ядра сайту;
3.4. Кластеризація семантичного ядра — розбиття запитів на групи за інтентами (намірами) користувачів;
3.5. Розподіл кластерів запитів по наявним посадковим сторінкам;
3.6. Якщо на сайті немає відповідних посадкових сторінок під частину кластерів — підготовка списку сторінок для створення;
3.7. Узгодження отриманої семантики із замовником.

4. Розробка структури сайту — основне меню і рівні вкладеності:

4.1. Визначення оптимального рівня вкладеності
4.2. Опрацювання UX складової навігації по сайту
4.3. Формування основного і додаткового меню сайту
4.4. Формування рекомендацій по додатковим навігаційним модулям і елементам

5. Проведення технічного аудиту сайту і контроль впровадження командою розробки всіх технічних рекомендацій:

5.1. Перевірка швидкодії і безпеки сайту і сервера
5.2. Оптимізація сайту під мобільні пристрої
5.3. Перевірка на наявність неробочих або несправних сторінок і елементів
5.4. Перевірка коректності роботи мовних версій
5.5. Пошук і усунення логічних дублів
5.6. Перевірка якості контенту на основних цільових сторінках
5.7. Перевірка якості довідкового профілю сайту
5.8. І ще понад 100 пунктів, поліпшення яких наблизить ваш сайт до ТОП 10

Пункти виконуються ЩОМІСЯЧНО

1. Посторінкове опрацювання контенту для його поліпшення і підвищення релевантності (відповідності) запитам користувачів:

1.1. Аналіз кращого контенту в ніші
1.2. Розробка структури контенту
1.3. Аналіз всіх питань користувачів, на які необхідно дати відповідь на сторінках сайту
1.4. Підготовка ТЗ на написання експертного контенту комерційної та інформаційної тематики
1.5. Написання нового контенту з урахуванням всіх вимог E-A-T (Експертиза, Авторитет і Довіра) і YMYL (Вплив на здоров’я і фінансове благополуччя користувачів)
1.6. Структурний поліпшення існуючого контенту і збагачення його ключовими фразами та LSI ключами

2. Посторінкове опрацювання OnPage оптимізації — мета-тегів і заголовків, що описують зміст сторінки:

2.1. Ручне опрацювання мета-тегів Title і Description і заголовків H1-H6 на всіх цільових посадочних сторінках
2.2. Розробка ефективних схем генерації мета-тегів і заголовків для сторінок, орієнтованих на залучення низькочастотного трафіку
2.3. Формування релевантної мікророзмітки сторінок сайту

3. Роботи з оптимізації посиланнями:

3.1. Розробка стратегії поліпшення посилального профілю
3.2. Розробка анкор-листа
3.3. Залучення в статейних посилань
3.4. Залучення вічних посилань зі статтями
3.5. Outreach
3.6. Гостьовий блогінг
3.7. Crowd Marketing
3.8. Робота з відгуками для поліпшення репутації
3.9. Створення PBN (своєї мережі блогів для збору інформаційного трафіку і просування комерційних web-ресурсів)

4. Роботи задля поліпшення факторів, що впливають на поведінку користувачів на сайті.
5. Web аналітика – аналіз усіх важливих для SEO проекту KPI

РЕЗУЛЬТАТИ
SEO ОПТИМІЗАЦІЇ

Підвищення кількості користувачів, які щомісяця відвідують сайт Підвищення кількості користувачів, які щомісяця відвідують сайт
Велике залучення користувачів до контенту сайту Велике залучення користувачів до контенту сайту
Поліпшення user experience (повторні заходи на сайт, зростання повторного продажу та LTV) Поліпшення user experience (повторні заходи на сайт, зростання повторного продажу та LTV)
Підвищення показника конверсії сторінок сайту Підвищення показника конверсії сторінок сайту
Підвищення лояльності аудиторії до бренду, який володіє сайтом Підвищення лояльності аудиторії до бренду, який володіє сайтом
Підвищення впізнаваності бренду Підвищення впізнаваності бренду

Наші послуги

Технічне SEO

Технічний аудит

Збір та кластеризація семантики

Розробка архітектури сайту

OnPage оптимізація

Оптимізація швидкості роботи сайту та завантаження сторінок

SSL (http to https) міграція

Контентне SEO

Перевірка контенту на унікальність, водянистість, спамність, індексованість

Розробка комерційного контенту

Ресерч та написання evergreen статей

Ресерч та написання новинних статей

Розробка формул для формування агрегованого контенту

Link Building

Технічний Link Building

PR статті

Outreach

Crowd marketing

Робота з відгуками

Створення PBN

SEO консалтинг

Комплексний аудит та розробка стратегії просування

Зняття санкцій пошукових систем

SEO консультації

Аналіз потенційного інтересу користувачів до нового товару, послуги, напряму

Аналіз ніші та конкурентів

Мобільне SEO

Оптимізація сайту під мобільні пристрої

Отримання статусу Mobile friendly

Перехід на адаптивний дизайн

Підготовка мобільних сторінок до нового формату пошукової видачі Mobile first

Впровадження технологій AMP (Accelerated Mobile Page)

Локальне SEO

Підключення Google My Business

Наповнення відгуками Google+ та Facebook Group

Оптимізація під геолокаційні запити для компаній, які мають локальні офіси, магазини, кафе.

Оптимізація під голосовий пошук

Поліпшення видимості на Google Maps

Написати нам

Наші клієнти

Client Logo
Client Logo
Client Logo
Client Logo
Client Logo
Client Logo
Client Logo
Client Logo
Client Logo
Client Logo
Client Logo
Client Logo

SEO KPI

Позиції Зростання позицій сайту в результатах пошукової видачі по цільовим запитам користувачів.
Трафік Збільшення кількості відвідувачів сайту від місяця до місяця і від року до року.
Видимість Зростання видимості сайту в результатах пошукових систем.
Поведінка користувачів Скорочення показника відмов і збільшення середньої тривалості сеансу користувача.
ROMI Скорочення ціни кліка і підвищення показника ROMI органічного трафіку.
Продажі та конверсії Зростання цільових дій на сайті.

Наша команда

SEO
Святослав
Святослав Senior SEO+
Ольга
Ольга Middle SEO Specialist
Олексій
Олексій Junior SEO+
Ярослав
Ярослав Junior SEO Specialist
Катерина
Катерина Junior SEO Specialist
Аліна
Аліна Junior SEO Specialist
Анна
Анна Junior SEO Specialist
Олександр
Олександр Junior SEO Specialist
Святослав
Святослав Senior SEO+
Ольга
Ольга Middle SEO Specialist
Олексій
Олексій Junior SEO+
Ярослав
Ярослав Junior SEO Specialist
Катерина
Катерина Junior SEO Specialist
Аліна
Аліна Junior SEO Specialist
Анна
Анна Junior SEO Specialist
Олександр
Олександр Junior SEO Specialist

Замовити просування

ПРОСУВАННЯ ПРОДУКТОВОГО САЙТУ

Продуктовий сайт має особливості. Потенціал трафіку у нього менший, ніж у великого веб-проекту, тому необхідно максимально охопити всі запити аудиторії, пов’язані з проблемою, яку вирішує продукт, чи потреби, яку він задовольняє. Сайт повинен повністю закривати всі етапи Customer Journey, щоб клієнт починав з пошуку на сайті загальної інформації про його проблему, потім докладніше дізнавався про всі нюанси та підводні камені і вже переходив до замовлення продукту. А після цього міг знайти на сайті додаткову інформацію про продукт та придбати супровідні продукти. Це необхідне збільшення LTV клієнта.

ПРОСУВАННЯ
E-COMMERCE

E-commerce проекти – це максимально комплексний та масштабний підхід до просування. Тут має значення все:
• технічна складова – швидкість роботи сервера та база даних, налаштування CMS, валідність HTML, CSS, JS, логічність структури;
• контент – унікальний та продає для категорій та товарних сторінок; що залучає та будує знання про товари на сторінках оглядів; що підвищує лояльність – у блозі;
• зовнішня оптимізація – формування максимально позитивного образу бренду на всіх можливих веб ресурсах цільового регіону;
• usability та оптимізація конверсії – постійна робота над покращенням користувальницького досвіду.

ПРОСУВАННЯ
САЙТУ ПОСЛУГ

Сайт, присвячений наданню послуг, повинен робити максимальний акцент на якості послуг, що надаються. Усі його складові – тексти, зображення, зовнішні рекомендації, відгуки повинні підштовхувати користувача до думки, що він має справу з професіоналами у своїй справі.
Простий і зручний в навігації дизайн, швидке відкриття сторінок, грамотний контент, приклади робіт, велика кількість позитивних відгуків та рекомендацій – запорука розвитку сайту, що надає послуги як b2b, так і b2c.

ПРОСУВАННЯ КОРПОРАТИВНОГО САЙТУ

Корпоративний сайт – це обличчя компанії, репрезентант бізнесу.
Основна аудиторія корпоративних сайтів – поточні та потенційні b2b клієнти та представники основної галузі бізнесу, в якій працює компанія, та суміжних галузей.
Обсяг потенційного b2b трафіку в більшості випадків значно нижчий, ніж у b2c, тому тут особливо важливо ретельно опрацювати інтернет-маркетингову воронку з перетворення відвідувача на клієнта, весь контент на сайті та зовнішні рекомендації та згадки сайту в мережі.
Якість корпоративного сайту та його імідж у мережі мають бути бездоганними.

ПРОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО САЙТУ

Просування інформаційного сайту відрізняється від просування інтернет-магазинів та сайтів-візиток. До особливостей інформаційних сайтів можна віднести:
• унікальний контент, що привертає увагу;
• велике інформаційне семантичне ядро;
• наявність на сайті реклами;
• спрощене вимірювання конверсії;
• відсутність явної регіональної прив’язки;
• вихідні посилання на інші веб-сайти.
Тож для просування такого ресурсу потрібна своя унікальна стратегія.

ПРОСУВАННЯ МІЖНАРОДНОГО САЙТУ

Для запуску онлайн-бізнесу в ряді географічних об’єктів потрібен комплексний підхід – повний аналіз ніші, складання портрета охоплення мереж, власні автори збору, локальна оптимізація та безліч різних інших об’єктів, що впливають на те, як ваш сайт охоплюватиме аудиторію в іншій країні чи країні. Група країн.
Також необхідно бути експертом у юридичних та фінансових відносинах, пов’язаних із веденням інтернет-бізнесу в країнах чи країнах.

Часті запитання

Який у вас досвід в просуванні сайтів?

Наша компанія вже 3 роки просуває проекти різних розмірів і складності, починаючи від невеликих інформаційних проектів і стартапів, закінчуючи e-commerce проектами світового рівня. Досвід наших співробітників від 3 до 8 років у сфері SEO. З відгуками наших клієнтів ви можете ознайомитися на головній сторінці сайту.

Скільки коштує просування сайту?

Залежить від рівня конкуренції у ніші. З урахуванням вартості якісного контенту і посилань з хороших майданчиків, вартість просування проекту починається від 25000 грн. у місяць. Але, для кожного проекту вона розраховується окремо з урахуванням всіх його особливостей.

Що я отримаю від SEO оптимізації сайту?

Підвищення кількості користувачів, які щомісяця відвідують сайт і, з часом, значне скорочення ціни залучення 1 користувача. Поліпшення користувацького досвіду – повторні заходи користувачів на сайт, зростання повторних продажів і LTV. Поліпшення технічного стану сторінок сайту і підвищення показника конверсії оптимізованих сторінок.

Чим ви кращі за інших?

У нас над проектом працює команда фахівців, що складається з SEO Team Lead, Senior SEO, Senior Link Builder, аналітика і редактора. До кожного проекту індивідуальний підхід, ніяких шаблонних скриптів і софту, вбудованого в ваш сайт. У кожного з фахівців більше 3-х років досвіду – ніяких Junior. Також у нас є доступ до кейсів будь-якої ніші та технологій всіх наших офісів в 55 країнах.

Актуальні статті

Більше статей

Є питання?
Давайте обговоримо

    Email недействительный.
    Проверьте данные и попробуйте снова.
    Обязательное поле. Минимум 10 символов.

    iProspect logo
    01033, Україна Київ, вул. Сім'ї Прахових (Гайдара), 58/10 [email protected] +38 097 654-99-37 ПН-ПТ: 10.00-19.00