Главная > SEO > Зовнішня оптимізація сайту

Зовнішня оптимізація сайту

Посилання, що ведуть на ваш сайт з інших джерел - один з ключових факторів ранжування в результаті видачі пошукових систем. Написати нам

Що таке Link Building?

Прямі посилання на ваш сайт з інших джерел – один з ключових чинників ранжування в результатах видачі пошукових систем. Побудова якісного і максимально наближеного до органічного профілю посилань – запорука стабільного зростання позицій сайту в результатах пошукової видачі і залучення як органічного (з пошукових систем), так і реферального трафіку(прямі переходи по посиланнях).

Наші послуги

01 Технічний Link Building

Сайти, які вже займають ТОП-10 у результатах пошукової видачі, мають значний обсяг зовнішньої маси посилань. Їхній посилальний профіль формувався роками і для того, щоб конкурувати з ними за місце в ТОП-10, — необхідно наздогнати їх за обсягом якісної маси посилань.

За це завдання відповідає технічний Link Building: фахівці вивчають посилання сайтів з ТОП-10, і за основними цільовими запитами виводять проект, що просувається, на відповідний рівень за рахунок розміщення посилань на різних майданчиках, які відповідають певним критеріям.

Ось невелика частина цих критеріїв:

  • тематика майданчика та релевантність контенту;
  • географія трафіку та динаміка його зростання на майданчику;
  • обсяг аудиторії та запамленість;
  • індексованість і т.д.

Усього параметрів понад 30.

Такий серйозний підхід до побудови посилання необхідний, оскільки неправильна стратегія нарощування посилальної маси, неякісні посилання, явний спам та інші негативні фактори можуть призвести до отримання “ручних санкцій” або алгоритмічних фільтрів з боку пошукових систем, що призведе до зниження сайту в результатах. видачі та втрати трафіку.

02 Outreach

Outreach передбачає “живий” видобуток зовнішніх посилань через розміщення текстового та відеоконтенту, реклами, промо матеріалів, прес-релізів, інфографік та інших видів контенту на популярних сайтах.
Для цих цілей залучаються блогери, медійні персони, власники сайтів, вузькі спеціалісти та інші власники авторитетних інформаційних ресурсів із відповідною аудиторією.
Професійний та грамотно проведений outreach відмінно впливає на ранжування сайту в результатах видачі пошукових систем, забезпечує різноманітність зовнішніх посилань та закріплює довіру до бренду у реальних користувачів.

Результати якісного аутрича:

  • збільшення реальної посилальної маси;
  • збільшення органічного та реферального трафіку;
  • підвищення авторитету просувається сайту для пошукових систем;
  • впізнаваність бренду методом піару через популярні ресурси.
03 Створення Private Blog Network

PBN (Private Blog Network) – ще один ефективний метод лінкбілдінга, який полягає у створенні мережі тематичних сайтів або блогів, які ведуть клієнта на основний сайт.

Подібні сторінки можуть складатися з нових або відновлених сайтів з гарними показниками доменів і тематичним матеріалом. Така зовнішня перелінковка, з подальшим виведенням сайтів на високі позиції, забезпечує пошуковий трафік і підняття сайту в пошуковій видачі.

04 Crowd Marketing

Метод тіньового маркетингу здатний у кілька разів збільшити лояльність клієнтів. Crowd marketing забезпечує позитивні коментарі в блогах, на форумах, картках товарів, відео і т.д. Це, як правило, відповіді або рекомендації від задоволених клієнтів, які вирішують відразу кілька завдань:

  • спростування негативних відгуків;
  • цільовий трафік на сайт;
  • просування в пошукових системах;
  • збільшення лояльності до бренду.
05 Просування за допомогою PR-статей

Унікальні тематичні статті на зовнішніх ресурсах, з посиланнями на просувний проект – найдієвіший метод побудови якісної маси посилань і залучення аудиторії з інших майданчиків. Такий контент найкраще сприймається як користувачами, так і пошуковими системами.

Якщо статті якісно опрацьовані, вони самі по собі є джерелами трафіку на ваш сайт. Для підготовки матеріалів потрібно провести дослідження теми, підібрати ключові слова і зробити статтю максимально зручною для сприйняття. Крім того, не варто забувати про якість самого майданчика, на якій розміщується стаття.

06 Робота з відгуками

Наявність різноманітних відгуків – один з головних чинників, що впливають на довіру клієнта до бренду або сайту. Якісно проведена робота з відгуками забезпечує позитивний імідж компанії, підвищує лояльність вже існуючих користувачів і зацікавленість потенційних клієнтів.

Цей вид просування має на увазі залучення відгуків від аудиторії на сайт, робота з відгуками від аудиторії на зовнішніх ресурсах, які збирають рекомендації про бренди і компаніях і роботу з негативними відгуками, з використанням crowd-маркетингу і юридичних інструментів.

Замовити seo

Статті з теми

Більше статей

Є питання?
Давайте обговоримо

    Email недействительный.
    Проверьте данные и попробуйте снова.
    Обязательное поле. Минимум 10 символов.

    iProspect logo
    01033, Україна Київ, вул. Сім'ї Прахових (Гайдара), 58/10 [email protected] +38 097 654-99-37 ПН-ПТ: 10.00-19.00