10 шкідливих порад спеціалісту з контекстної реклами
Інструментарій Google Ads дуже великий і, іноді, навіть досвідченому фахівцеві дуже легко заплутатися і допустити типові помилки. У цій статті ми розглянемо топ популярних факапів в форматі «шкідливих порад ???? », які допускали ми і наші колеги при запуску рекламних кампаній в Google Ads та поділимося з вами лайфхаками, як їх уникнути.
1. Прагни до конкретного числа ключових слів ????
Багато новачків або власників бізнесів вважають, що чим більше семантики в акаунті, тим краще. Прекрасний підхід!Особливо, якщо у вас обмежений бюджет. Через це, ваші оголошення будуть показуватися нерівномірно і ви будете втрачати релевантні покази та кліки. Але і фіг з ними!
Відштовхуватися від можливостей бюджету сьогодні – це минуле століття. Так само, як і виділяти пріоритетні категорії для вашого бізнесу. Залишати в семантиці тільки комерційні запити, такі як «купити»,«ціна»,«доставка»? Ні, не чули! Ви ж не дарма збирали всі ці 100 000 слів. Беріть побільше високочастотних запитів – їх найчастіше вводять користувачі. В залежності від теми можуть запитуватися від тисячі до мільйонів разів на місяць. Так, найчастіше вони малоефективні і «з'їдають» багато... Але ви ж профі, впораєтеся :)
2. Використовуйте ключові слова без опрацьованого списку мінус-слів ????
Наприклад, ви продаєте важку професійну техніку – тримери-газонокосарки. Ви впевнені, що ключове слово «тример» для вас цільове, ви ж фахівець. Такий запит може мати на увазі й чоловічі тримери або тримери для волосся. Але нічого, кому треба – той знайде, тим більше грошей у вас задосить.
Опрацьовувати мінус-слова – це для слабаків. Досвідчені PPC-фахівці відсікають нерелевантні покази одним тільки поглядом.
Для інших же: не забувайте опрацьовувати мінус-слова і уважніше перебирайте ключові слова! Часто, семантику перебирають в Excel за допомогою фільтрів. Тобто, у фільтрі відразу пишемо слова, які не належать до семантики. Наприклад, якщо ваша тематика нові авто Subaru, то ваші нерелевантні слова для фільтра будуть«бу, старі, з пробігом, биті і т.д.» З платних ресурсів можу радити Key Collector. Програма допомагає швидко почистити семантику і прибрати явні та неявні дублі серед ключових слів. Обирайте, що вам до душі :)
3. Не виключайте медійну мережу з пошукової кампанії ????
А навіщо відключати? Це ж ні на що не впливає.
Навпаки, збільшить охоплення, будете показуватися у всьому інтернеті. І все одно, що підхід до пошуку і КМС абсолютно різний і системи потрібно розділяти. Зате ви час економите. А на CTR, CPC, CR, які будуть сильно відрізнятися в цих двох системах, можна сміливо забити. Хто взагалі дивиться на ці метрики?
4. Не опрацьовуйте посадочні сторінки ????
Чи було у вас таке, коли шукаєте якусь певну річ або модель, наприклад, білий купальник, і рекламодавець з оголошення веде вас на головну сторінку сайту або просто на категорію «Купальники»?
Кайф, правда?
Так приємно покопатися на сайті рекламодавця, переходити зі сторінки на сторінку, побачити всі кольори веселки, крім білого і закрити сайт з якимось дивним відчуттям даремно витраченого часу. Ускладнюйте життя користувачу по максимуму! Нічого, це йому треба, – от нехай і шукає на вашому сайті потрібну модель. А ви поки каву вип'єте за ефективну рекламу.
5. Не відключайте мобільні пристрої, коли сайт не оптимізований ????
Перевірте свій сайт через спеціальні сервіси, наприклад, Pagespeed від Google. Побачили там низьку швидкість завантаження сайту на мобільних? Чудово! Це те що нам потрібно. Сміливо запускайте рекламу і навіть не думайте відключати мобільні пристрої. Всі, хто агітують за адаптивну мобільну версію сайту, просто дурні і нічого не розуміють в рекламі.
Деякі маркетологи та аналітики кажуть, що зараз шлях користувача не закінчується на одному пристрої – комп'ютері, – більшості користувачів необхідно кілька контактів, щоб досягти конверсії. Придумали теж мені, еге ж? На ідеальному сайті конверсії відбуваються тут же, в один дотик. А у інших просто сайти некрасиві. Ось нехай і оптимізуються самі. А у нас і так все добре :)
6. Не виставляйте в КМС-кампаніях обмеження по частоті показів на одного користувача ????
Чим частіше ви будете показуватися користувачеві, тим швидше він запам'ятає ваш бренд. Ідеально показуватися раз 100 в день, щоб закріпити ефект. А якщо хтось в Facebook вам напише гнівний відгук про набридливість вашої реклами, то сміливо баньте. З диванними критиками тільки так і треба.
7. Не виключайте мобільні додатки ????
Ще один спосіб «вдало» витратити гроші в КМС. Просто не вимикайте категорію «Ігри» з місць розміщення. CTR у даних додатків високий, кліки випадкові, конверсії відсутні. Неймовірно!
8. Не відключайте дитячі YouTube-канали на етапі запуску кампанії ????
Не потрібно діток обділяти рекламою. То й що, що вони беруть телефон у батьків і дивляться мультики. Ну, клацають вони випадково по вашій об'яві. Вам шкода чи як?
До речі, з січня 2020 року в дитячому контенті на YouTube перестала показуватися персоналізована реклама. Автори повинні відзначати, чи належать їх ролики до контенту для дітей. Для цього у Творчої студії з'явилася спеціальне налаштування.
На щастя, не всі відзначають вірно це налаштування, тому дотепер ми можемо бачити рекламу в дитячому контенті. Юпіі! Це якраз те, що нам і потрібно. Чим більше буде мультиків у звіті по пошукових запитах, тим краще. Звичайно, ви можете виключити найпопулярніші дитячі YouTube-канали, але хто не любить ризик серед інтернет-маркетологів? ;)
9. Використовуйте тільки ручне встановлення ставок ????
Ви рахуєте у стовпчик на листочку, хоча є калькулятор? Ви підіймаєтеся сходами, хоча є ліфт? Ви оплачуєте комунальні послуги через касу, хоча можна онлайн? Якщо ви на всі ці питання відповіли «так», тоді стратегія ручного управління ставками якраз для вас!
Витрачати по кілька годин на день на оновлення ставок, прорахунок вручну коригувань по демографії або гео – це все ознаки маркетолога, який від душі вболіває за бізнес клієнта і самовіддано моніторить вплив ретроградного меркурію на кількість конверсій.
Як бездушний робот може враховувати безліч чинників? Машинам довіряти не можна. Тільки ручне управління ставками, тільки хардкор!
10. Використовуйте модель атрибуції за останнім кліком ????
Якщо хтось не знає, модель атрибуції – це принцип розподілу конверсій, транзакцій і їх грошового вираження між джерелами переходів користувача на сайт.
Не потрібно оцінювати загальну ефективність performance-маркетингу! Навіщо вам знати, як впливає на конверсії кожен з етапів воронки? Досить знати, який канал був останній в ланцюжку до конверсії та що всі конверсії приходять з брендового трафіку. У самому крайньому випадку, можна питати у клієнтів, звідки вони про вас дізналися. І вести табличку в Excel. Цього вам з головою вистачить для аналізу ефективності каналів!
Отже, сподіваємося, ви вловили наш сарказм і зрозуміли, що допускати такі помилки не варто.
Бажаємо вам високих доходів з ваших рекламних кампаній і трохи менше шкідливих порад ????