ДЛЯ ЧОГО ПРОВОДИТИ
SEO ОПТИМіЗАЦіЮ
- Для покращення технічного стану сайту
- Для залучення рекомендацій з інших web ресурсів
- Для підвищення якості та релевантності контенту
- Для покращення досвіду користувача на сайті
Як працює SEO
SEO оптимізація - комплекс заходів, який передбачає внутрішні та зовнішні роботи
Внутрішня оптимізація Проводиться для поліпшення взаємодії користувача і пошукової системи з сайтом. Можна розділити на 2 частини: видиму і невидиму для користувача.
Видима частина
Виправляється структура, поліпшується Usability, оптимізується опис сторінок, мета-теги і заголовки, за необхідності створюються додаткові посадкові сторінки, поліпшується контент, додаються ... перехресні посилання між сторінками і багато іншого.
Невидима частина
Формується семантичне ядро, додається мікророзмітка контенту, поліпшується швидкість завантаження сторінки, проводиться адаптація сайту під мобільні пристрої, підвищується рівень безпеки обміну даними з сайтом, спрощується індексація сайту пошуковими роботами, усуваються різні дублі і непотрібні сторінки, різні види web аналітики.
Дозволяє підняти рівень впізнаванності та довіри до сайту як у користувачів, так і у пошукових систем. До завдань зовнішньої оптимізації входять усі завдання, які впливають на підвищення впізнаванності сайту і виконуються не на сайті проекту, а на інших сайтах, у соц.мережах, на форумах, сайтах з відгуками та інших web-майданчиках.
Поетапний процес SEO робіт над сайтом
Пункти виконуються ОДИН РАЗ
2.1. УТП конкурентів
2.2. Контентна стратегія
2.3. Кращі UI рішення
2.4. Технічний стан
2.5. Стратегія посилань
3.1. Збір пошукових запитів користувачів;
3.2. Чистка від нецільових і не конверсійних запитів;
3.3. Формування семантичного ядра сайту;
3.4. Кластеризація семантичного ядра — розбиття запитів на групи за інтентами (намірами) користувачів;
3.5. Розподіл кластерів запитів по наявним посадковим сторінкам;
3.6. Якщо на сайті немає відповідних посадкових сторінок під частину кластерів — підготовка списку сторінок для створення;
3.7. Узгодження отриманої семантики із замовником.
4.1. Визначення оптимального рівня вкладеності
4.2. Опрацювання UX складової навігації по сайту
4.3. Формування основного і додаткового меню сайту
4.4. Формування рекомендацій по додатковим навігаційним модулям і елементам
5.1. Перевірка швидкодії і безпеки сайту і сервера
5.2. Оптимізація сайту під мобільні пристрої
5.3. Перевірка на наявність неробочих або несправних сторінок і елементів
5.4. Перевірка коректності роботи мовних версій
5.5. Пошук і усунення логічних дублів
5.6. Перевірка якості контенту на основних цільових сторінках
5.7. Перевірка якості довідкового профілю сайту
5.8. І ще понад 100 пунктів, поліпшення яких наблизить ваш сайт до ТОП 10
Пункти виконуються ЩОМІСЯЧНО
1.1. Аналіз кращого контенту в ніші
1.2. Розробка структури контенту
1.3. Аналіз всіх питань користувачів, на які необхідно дати відповідь на сторінках сайту
1.4. Підготовка ТЗ на написання експертного контенту комерційної та інформаційної тематики
1.5. Написання нового контенту з урахуванням всіх вимог E-A-T (Експертиза, Авторитет і Довіра) і YMYL (Вплив на здоров’я і фінансове благополуччя користувачів)
1.6. Структурний поліпшення існуючого контенту і збагачення його ключовими фразами та LSI ключами
2.1. Ручне опрацювання мета-тегів Title і Description і заголовків H1-H6 на всіх цільових посадочних сторінках
2.2. Розробка ефективних схем генерації мета-тегів і заголовків для сторінок, орієнтованих на залучення низькочастотного трафіку
2.3. Формування релевантної мікророзмітки сторінок сайту
3.1. Розробка стратегії поліпшення посилального профілю
3.2. Розробка анкор-листа
3.3. Залучення в статейних посилань
3.4. Залучення вічних посилань зі статтями
3.5. Outreach
3.6. Гостьовий блогінг
3.7. Crowd Marketing
3.8. Робота з відгуками для поліпшення репутації
3.9. Створення PBN (своєї мережі блогів для збору інформаційного трафіку і просування комерційних web-ресурсів)
РЕЗУЛЬТАТИ
SEO ОПТИМІЗАЦІЇ
Наші послуги
Технічний аудит
Збір та кластеризація семантики
Розробка архітектури сайту
OnPage оптимізація
Оптимізація швидкості роботи сайту та завантаження сторінок
SSL (http to https) міграція
Перевірка контенту на унікальність, водянистість, спамність, індексованість
Розробка комерційного контенту
Ресерч та написання evergreen статей
Ресерч та написання новинних статей
Розробка формул для формування агрегованого контенту
Технічний Link Building
PR статті
Outreach
Crowd marketing
Робота з відгуками
Створення PBN
Комплексний аудит та розробка стратегії просування
Зняття санкцій пошукових систем
SEO консультації
Аналіз потенційного інтересу користувачів до нового товару, послуги, напряму
Аналіз ніші та конкурентів
Оптимізація сайту під мобільні пристрої
Отримання статусу Mobile friendly
Перехід на адаптивний дизайн
Підготовка мобільних сторінок до нового формату пошукової видачі Mobile first
Впровадження технологій AMP (Accelerated Mobile Page)
Підключення Google My Business
Наповнення відгуками Google+ та Facebook Group
Оптимізація під геолокаційні запити для компаній, які мають локальні офіси, магазини, кафе.
Оптимізація під голосовий пошук
Поліпшення видимості на Google Maps
Наші клієнти
Наші кейси
Наші тарифи
SEO KPI
Наша команда
SEOЗамовити просування
Продуктовий сайт має особливості. Потенціал трафіку у нього менший, ніж у великого веб-проекту, тому необхідно максимально охопити всі запити аудиторії, пов’язані з проблемою, яку вирішує продукт, чи потреби, яку він задовольняє. Сайт повинен повністю закривати всі етапи Customer Journey, щоб клієнт починав з пошуку на сайті загальної інформації про його проблему, потім докладніше дізнавався про всі нюанси та підводні камені і вже переходив до замовлення продукту. А після цього міг знайти на сайті додаткову інформацію про продукт та придбати супровідні продукти. Це необхідне збільшення LTV клієнта.
E-COMMERCE
E-commerce проекти – це максимально комплексний та масштабний підхід до просування. Тут має значення все:
• технічна складова – швидкість роботи сервера та база даних, налаштування CMS, валідність HTML, CSS, JS, логічність структури;
• контент – унікальний та продає для категорій та товарних сторінок; що залучає та будує знання про товари на сторінках оглядів; що підвищує лояльність – у блозі;
• зовнішня оптимізація – формування максимально позитивного образу бренду на всіх можливих веб ресурсах цільового регіону;
• usability та оптимізація конверсії – постійна робота над покращенням користувальницького досвіду.
САЙТУ ПОСЛУГ
Сайт, присвячений наданню послуг, повинен робити максимальний акцент на якості послуг, що надаються. Усі його складові – тексти, зображення, зовнішні рекомендації, відгуки повинні підштовхувати користувача до думки, що він має справу з професіоналами у своїй справі.
Простий і зручний в навігації дизайн, швидке відкриття сторінок, грамотний контент, приклади робіт, велика кількість позитивних відгуків та рекомендацій – запорука розвитку сайту, що надає послуги як b2b, так і b2c.
Корпоративний сайт – це обличчя компанії, репрезентант бізнесу.
Основна аудиторія корпоративних сайтів – поточні та потенційні b2b клієнти та представники основної галузі бізнесу, в якій працює компанія, та суміжних галузей.
Обсяг потенційного b2b трафіку в більшості випадків значно нижчий, ніж у b2c, тому тут особливо важливо ретельно опрацювати інтернет-маркетингову воронку з перетворення відвідувача на клієнта, весь контент на сайті та зовнішні рекомендації та згадки сайту в мережі.
Якість корпоративного сайту та його імідж у мережі мають бути бездоганними.
Просування інформаційного сайту відрізняється від просування інтернет-магазинів та сайтів-візиток. До особливостей інформаційних сайтів можна віднести:
• унікальний контент, що привертає увагу;
• велике інформаційне семантичне ядро;
• наявність на сайті реклами;
• спрощене вимірювання конверсії;
• відсутність явної регіональної прив’язки;
• вихідні посилання на інші веб-сайти.
Тож для просування такого ресурсу потрібна своя унікальна стратегія.
Для запуску онлайн-бізнесу в ряді географічних об’єктів потрібен комплексний підхід – повний аналіз ніші, складання портрета охоплення мереж, власні автори збору, локальна оптимізація та безліч різних інших об’єктів, що впливають на те, як ваш сайт охоплюватиме аудиторію в іншій країні чи країні. Група країн.
Також необхідно бути експертом у юридичних та фінансових відносинах, пов’язаних із веденням інтернет-бізнесу в країнах чи країнах.
Часті запитання
Наша компанія вже 3 роки просуває проекти різних розмірів і складності, починаючи від невеликих інформаційних проектів і стартапів, закінчуючи e-commerce проектами світового рівня. Досвід наших співробітників від 3 до 8 років у сфері SEO. З відгуками наших клієнтів ви можете ознайомитися на головній сторінці сайту.
Залежить від рівня конкуренції у ніші. З урахуванням вартості якісного контенту і посилань з хороших майданчиків, вартість просування проекту починається від 25000 грн. у місяць. Але, для кожного проекту вона розраховується окремо з урахуванням всіх його особливостей.
Підвищення кількості користувачів, які щомісяця відвідують сайт і, з часом, значне скорочення ціни залучення 1 користувача. Поліпшення користувацького досвіду – повторні заходи користувачів на сайт, зростання повторних продажів і LTV. Поліпшення технічного стану сторінок сайту і підвищення показника конверсії оптимізованих сторінок.
У нас над проектом працює команда фахівців, що складається з SEO Team Lead, Senior SEO, Senior Link Builder, аналітика і редактора. До кожного проекту індивідуальний підхід, ніяких шаблонних скриптів і софту, вбудованого в ваш сайт. У кожного з фахівців більше 3-х років досвіду – ніяких Junior. Також у нас є доступ до кейсів будь-якої ніші та технологій всіх наших офісів в 55 країнах.