Главная > SEO > Контентний маркетинг

Контентний маркетинг

Написати нам

Що таке контентне SEO?

Контент – це те, заради чого користувачі приходять до вас на сайт. Пошукові системи приділяють контенту максимум уваги. Для того, щоб сторінки сайту давали повну відповідь на запити користувача необхідно готувати максимально різноплановий контент. Основні типи контенту: текст, відео, аудіо, зображення (фото, слайди, інфографіка, схеми …), документи, агрегований контент.

Контент можна розділити на комерційний і інформаційний. Можна використовувати будь-який з них, головне не забувати, що контент має бути цікавим і відповідати вимогам пошукових систем.

Наші послуги

01 Перевірка контенту на відповідність запитам Google

У пошукових систем є перелік вимог до текстового контенту, яких необхідно дотримуватися для отримання хороших позицій в результатах пошукової видачі.

Необхідно постійно стежити за якістю текстового контенту на сайті і відповідністю критеріям: висока унікальність, відсутність «води», структурованість, комплексність, відсутність спаму і агресивного промо та доступність для індексування пошуковими роботами.

02 Розробка комерційного контенту

Правильний комерційний контент повинен закрити всі питання користувача, пов’язані із замовленням товару чи послуги в рамках однієї сторінки, не відпускаючи його та не даючи жодного приводу для сумнівів.

Комерційні тексти містять тригери, що продають, розповідають про переваги пропонованих товарів або послуг, обробляють заперечення. Крім текстів потрібна наявність інших елементів контенту, які допомагають переконати користувача в правильності вибору – відгуки, рейтинги, таблиці, текстові та відеогляди, графіки, фото, сертифікати, нагороди тощо.

До комерційного тексту належать:

  • тексти для категорійних сторінок інтернет-магазинів та сайтів послуг;
  • тексти для сторінок, що описують послуги;
  • тексти для карток продуктів;
  • характеристики;
  • огляди та статті у комерційний блог;
  • тексти для landing page;
  • відгуки про товари та послуги.
03 Написання Evergreen статей

Evergreen статті – матеріали, що будуть затребувані протягом тривалого періоду часу. Наприклад, статті на теми «Яку школу вибрати для дитини?» або «Що одягнути на перше побачення?» ніколи не втратять своєї актуальності.

Evergreen статті вимагають глибокого опрацювання матеріалу для повного розкриття теми. На evergreen статтю може бути витрачено кілька тижнів спільної роботи маркетолога, автора, редактора та запрошеного експерта (якщо цього вимагає тематика матеріалу), але у підсумку така стаття може збирати інформаційний органічний трафік місяці і навіть роки після своєї публікації.

04 Написання новинних статей

Для написання контенту новин необхідно постійно тримати руку на пульсі подій галузі. Новинки можуть бути значно коротшими за інформаційні статті, промо тексти, огляди або прес-релізи, але їх публікація повинна бути практично миттєвою з моменту появи інфоприводу.

Для цього використовуються різні сервіси з відстеження зростаючих трендів та нових інфоприводів. Ідеальна новинна публікація – та, яка з’явилася того ж дня, що й інфопривід для неї.

До інформаційного контенту належать:

статті (evergreen, longread)
авторські колонки
поради (how do, tips, advise)
DIY (зробити своїми руками, інструкції, рецепти)
новини
огляди
порівняння
прес-релізи
семінари/вебінари/курси
відповіді на запитання
довідники (каталоги, енциклопедії)

05 Розробка формул для формування агрегованого контенту

Тренд агрегування контенту з різних джерел продовжує набирати обертів.

Але для кращого ранжування дуже важливо дотримуватися балансу між чужим агрегованим контентом і своїм унікальним. Виведення цього балансу досягається за рахунок формування формул агрегованого контенту, поліпшення існуючих методик і постійного А/В тестування отриманих результатів.

06 Написання прес-релізів і статей для гостьового блогінгу

Для постійного поліпшення ранжування сайту в результатах пошукової видачі і збільшення бази користувачів необхідно періодично публікувати різні матеріали на інших майданчиках, з посиланнями на свій сайт або згадками свого бренду або компанії. Це можуть бути інформаційні статті, дослідження, огляди, новинні матеріали, прес-релізи нових можливостей продуктів або послуг і різні інші матеріали, цікаві цільовій аудиторії.

Замовити seo

Статті з теми

Більше статей

Є питання?
Давайте обговоримо

    Email недействительный.
    Проверьте данные и попробуйте снова.
    Обязательное поле. Минимум 10 символов.

    iProspect logo
    01033, Україна Київ, вул. Сім'ї Прахових (Гайдара), 58/10 [email protected] +38 097 654-99-37 ПН-ПТ: 10.00-19.00