Головна > Кейси > Банери та відео для бренду Tefal.

Банери та відео для бренду Tefal.

Web Design 10 червня 2022

Tefal – один із провідних виробників побутових приладів та посуду. Історія бренду засвідчує тривалий період утримання високого рівня якості, а також сворення власних стандартів. Торгова марка входить до міжнародної групи SEB, що володіє також брендами Rowenta та Moulinex

+6 Статичних банерів розроблено
+3 Анімовані банери для GDN
+2 Відео змонтовані та перекладені українською
~46 Годин на дизайн та робробку

Завдання від клієнта

  • Підготувати статичні креативи для рекламних кампаній для Facebook
  • Підготувати анімовані HTML банери для GDN (Google Display Network)
  • Підготувати рекламні ролики для YouTube
Case 1

Facebook креативи

Для реклами в соціальній мережі Facebook готували зображення відповідно до рекомендованих розмірів та якісних характеристик мережі. Також враховували, що метою такої реклами є не тільки привернення уваги, але і акцент на ососбливостях продукту, деталях для запам’ятовування

Case 1
Case 1

Google Display Network

Для рекламних матеріалів GDN мали врахувати особливості розміщення і підготувати адаптивні банери різного розміру і формату, при цьому поєднали декілька графічних та текстових елементів так, щоб скрізь зберігався основний зміст рекламного повідомлення

Case 1
Case 1
Case 1

YouTube ролики

Для рекламних матеріалів на YouTube ми мали завдання перекласти тексти українською та підставити їх на монтажі, але не мали робочого файлу з проектом монтажу. Тому анімації для тексту потрібно було створювати з нуля.

Case 1

Для наступного відео потрібно було перекласти текст українською та додати кадри з пляшкою. Ускладнювалось завдання тим, що ми мали тільки відео зі звуковою доріжкою, тому додати кадри потрібно так, щоб відеоряд підходив під звук.

Case 1

Результат

Успішний запуск 4 рекламних компаній на платформах Facebook, GDN та YouTube

Сподобалася стаття?

Поділися з друзями!

Кейси на тему

40
Концепція, розробка та адаптація під РК банерів для одного з провідних виробників лікарських засобів рослинного походження.
40 Годин розробки
13 Статичні банери
15
Співпраця з Hisense – одним із найбільших китайських виробників побутової техніки
15 Годин розробки
24 Статичні банери
-30%
Зниження ДРВ на 30% в порівнянні з попереднім місяцем та на 65% - до попереднього року, виконання плану прибутку на 85% в перший місяць
-30% Зниження ДРВ в порівнянні з попереднім місяцем
-65% Зниження ДРВ в порівнянні з попереднім роком за той же період
+79%
Для мережі приватних ліцензованих шкіл КМДШ змінили КРІ з початку співпраці з кліків, ціни за клік на збільшення кількості лідів та заявок
+79% Ріст кількості лідів
-16% Настільки знизилася ціна за залучення
Коли до агентства в роботу потрапляє великий e-commerce проект з уже налаштованою аналітикою, можна тільки порадіти.
Багато хто з клієнтів вважає, що SEO — це невигідно. Воно дороге, пошукові системи часто змінюють свої алгоритми, а результат можна відчути не раніше, ніж через півроку (а то і рік)