Досвід в e-commerce з брендом Wittchen
Наприкінці вересня 2019 року ми почали співпрацю з новим клієнтом Wittchen. Бренд відомий своїми якісними валізами та сумками, широко представлений у Польщі, Чехії, Німеччині, Україні та Росії.
Старт рекламної кампанії
Перед стартом рекламної кампанії клієнт поставив маємо завдання знизити показник ДРР, оскільки він був критично високим для бізнес-цілей клієнта.
Вибравши показники доходу та ДРР за основні показники вимірювання результатів, ми взялися до роботи.
Стратегія
Спочатку ми провели комплексний аудит кампаній клієнтів у Google Ads і провели оптимізацію:
- Вимкнули нерентабельні кампанії.
- Перезапустили РК за брендом у пошуку.
- Зупинили DSA кампанії.
- Переналаштували та запустили Smart Shopping.
Також разом з клієнтом відбудували воронку з оформлення покупки в Google Analytics через додаткові скрипти у коді сайту.
Наші налаштування та оптимізація дали можливість знизити ДРР на 30% порівняно з попереднім місяцем та на 65% порівняно з минулим роком за цей же період. У перший місяць робіт ми виконали план доходу на 85%.