Перезапустили рекламу Philips та збільшили продажі на Amazon: кейс iProspect Global

Philips – міжнародна технологічна компанія, заснована у Нідерландах 1891 року. Спеціалізується на виробництві електроніки, медичного обладнання та побутової техніки. Відома інноваційними розробками у галузях охорони здоров'я, споживчих товарів та освітлення. Штаб-квартира розташована в Амстердамі. Компанія – у списку провідних технологічних брендів світу, присутня більш ніж у 100 країнах.
Завдання
Починаючи з 2017 року, компанія Philips активно використовувала Amazon Search, але на початку співпраці з iProspect Global її рекламний акаунт застарів через недосконалу структуру та невдалий підбір ключових слів. У результаті бренд втрачав потенційні продажі, мав меншу частку голосу, аніж конкуренти, та отримував мінімальний трафік на сторінки товарів (PDP) відносно виділеного бюджету.
Враховуючи недосконалу структуру акаунта, збереження статус-кво не було варіантом для міжнародних колег з iProspect, оскільки це не дозволило б Philips досягти повного потенціалу продажів на Amazon для всіх своїх брендів.
Щоб покращити коефіцієнт конверсії та, зрештою, ефективність продажів, команда iProspect запропонувала повний перегляд і реструктуризацію облікового запису.
Що зробили?
Аналізуючи існуючу структуру акаунта, команда iProspect виявила, що кампанії не відповідали найкращим практикам. Основними причинами низької ефективності були проблеми із сегментацією та хаотична організація товарних категорій.
Основна стратегія полягала у тому, щоб збільшити обсяг продажів відносно бюджету та досягти балансу між ефективністю і збереженням присутності в небрендовому просторі серед конкурентів.
iProspect розробила оновлену структуру акаунта, провели дослідження ключових слів, а також відібрали ASIN ((Amazon Standard Identification Number) за категоріями, дотримуючись найкращих практик та продуктової стратегії Philips.
Після проведення реструктуризації, кампанії постійно відстежувалися на предмет оптимізації, фокусуючись на загальній стратегії підвищення ефективності та обсягу продажів. Це дозволило команді iProspect ефективно керувати акаунтами з широкими інсайтами.
Результати
Команда iProspect досягла значного зростання ефективності продажів і залучення трафіку для Philips:
- 69% зростання рентабельності рекламних витрат (ROAS)
- 46% підвищення коефіцієнта конверсії
- 38% зниження вартості кліку (CPC)
Сподобалася стаття?
Поділися з друзями!
Читайте наші
статті першими

Кейси на тему





