Головна > Кейси > Збільшили дохід Tefal в e-commerce у 4 рази, а середній чек на 52%

Збільшили дохід Tefal в e-commerce у 4 рази, а середній чек на 52%

24 грудня 2024

Tefal — світовий лідер у виробництві посуду з високоякісним антипригарним покриттям, прасок. Компанія входить до Groupe SEB, до якої належать бренди Rowenta, Krups та WMF. Працює у понад 120 країнах світу та пропонує споживачам унікальні інноваційні рішення. Бренд є клієнтом iProspect Ukraine.

Завдання

Масштабувати рекламні кампанії та збільшити продажі при збереженні рентабельності e-commerce-проєкту. Головний челендж — компенсувати тривалу паузу компанії в інтернет-маркетингу, яка виникла через повномасштабне вторгнення, та досягнути поставленого КПІ швидко та ефективно.

Що зробили?

КРОК ПЕРШИЙ. Одна з найперших речей, яку зробила команда iProspect, — це змінила модель атрибуції в Google Ads. Ми обрали атрибуцію на основі даних, яка використовує складні алгоритми машинного навчання для визначення цінності. Вона враховує ймовірність конверсії на кожному етапі взаємодії та надає їм відповідне відсоткове значення. Далі — оновили налаштування цілей в акаунті та видалили неактуальні цільові події. Це дозволило значно покращити швидкість і якість оптимізації рекламних алгоритмів.

КРОК ДРУГИЙ. Наша команда провела реорганізацію семантичного ядра для пошукових кампаній, оскільки підбір ефективних ключових слів дозволяє залучати найбільшу кількість цільових відвідувачів. Як результат — залишили тільки найбільш конверсійну семантику. На основі цього ми трансформували стратегію, що призвело до зниження вартості трафіку на 28%, а ефективність продажів зросла, і ми змогли покрити значно більший відсоток показів.

КРОК ТРЕТІЙ. Ми протестували моделі призначення ставок і обрали найефективнішу. Для Performance Max і Discovery ми змінили стратегію tROAS на максимальну цінність конверсії. Як наслідок, показник ROAS (рентабельність інвестицій у рекламу) збільшився на 50% від початкового значення, оскільки система не була обмежена конкретним діапазоном значень. Також ми відмовились від категорійних запитів у пошукових кампаніях, оскільки їх ефективність була нижчою за брендові.

КРОК ЧЕТВЕРТИЙ. Провели додаткові оптимізації:

  • вимкнули ключові слова з низькими показниками якості (quality score), які не приносили конверсій;
  • розширили наявну семантику новими запитами;
  • розширили крос-мінусування, щоб запобігти внутрішній “канібалізації” трафіку;
  • оновили тексти та креативи, щоб рекламні банери бренду Tefal виділялися на усіх плейсментах у Meta, щоб покупець міг швидко впізнати бренд і обрати потрібний;
  • внесли зміни до сигналів в групах об’єктів і аудиторій в групах оголошень. Зокрема, проаналізували ефективність кожного сегменту аудиторій, вимкнули найменш ефективні та додали нові;
  • розглянули усі наявні розширення оголошень та оновили їх.

Які інструменти допомагали?

Confect — це інструмент для автоматизації каталогу товарів в Meta Ads. За його допомогою ми вирішили задачу з брендовою складовою performance реклами. Банери стали помітнішими за конкурентів, а на картках товарів використовувалися кольори та шрифти з брендбуку клієнта.

Як результат роботи:

  • TR підвищився на 70%, CPT знизився на 10%;
  • Кількість покупок зросла на 25%, а дохід збільшився на 18%.

Adalysis — інструмент, що допоміг максимізувати кількість конверсій та знизити їх вартість. Завдяки йому ми оптимізували структуру акаунта і автоматизували рутинні задачі.

Фідбек від клієнта

«Якщо на своїх сайтах ми звикли завжди максимально презентабельно демонструвати картки товарів, то у рекламних каналах (переважно торгових кампаніях і каталогах) традиційно панує уніфікація. І якщо той же Google, м’яко кажучи, не заохочує віжуали, що вибиваються з загальної маси, то на платформі Meta персоналізація карток товарів стала для нас справжнім відкриттям. Ефективність каналу зросла, час на підготовку креативів значно скоротився, а картки можна оперативно адаптувати під будь-який ситуатив», — коментує Євгеній Бокал, e-commerce sales development manager (DTC).

 

Результати

Ми вийшли на поставлені показники КПІ, поставленні клієнтом, а також забезпечили позитивну тенденцію до зростання. Загалом:

  • знизили вартість транзакцій на 30%;
  • дохід підвищився у 4 рази (+ 288%);
  • кількість транзакцій зросла у 3 рази (+204%);
  • середній чек піднявся на 52%;
  • зменшення частки рекламних витрат -45%.

Сподобалася стаття?

Поділися з друзями!

Кейси на тему

на 30%
Масштабували рекламні кампанії та збільшити продажі при збереженні рентабельності e-commerce-проєкту.
на 30% знизилась вартість транзакцій
на 52% піднявся середній чек
+60%
Збільшили кількість онлайн-покупок непопулярних товарів зі збереженням рентабельності для мережі мультимаркетів «Аврора».
+60% зростання доходу в e-commerce
+55% зріст ROAS
40
Концепція, розробка та адаптація під РК банерів для одного з провідних виробників лікарських засобів рослинного походження.
40 Годин розробки
13 Статичні банери
15
Співпраця з Hisense – одним із найбільших китайських виробників побутової техніки
15 Годин розробки
24 Статичні банери
-30%
Зниження ДРВ на 30% в порівнянні з попереднім місяцем та на 65% - до попереднього року, виконання плану прибутку на 85% в перший місяць
-30% Зниження ДРВ в порівнянні з попереднім місяцем
-65% Зниження ДРВ в порівнянні з попереднім роком за той же період
+79%
Для мережі приватних ліцензованих шкіл КМДШ змінили КРІ з початку співпраці з кліків, ціни за клік на збільшення кількості лідів та заявок
+79% Ріст кількості лідів
-16% Настільки знизилася ціна за залучення