Головна > Кейси > Збільшили дохід на 60% в e-commerce – кейс мережі Аврора

Збільшили дохід на 60% в e-commerce – кейс мережі Аврора

13 грудня 2024

Аврора – найбільша українська мережа магазинів формату One dollar store, яка пропонує клієнтам широкий спектр товарів для дому, сім'ї та дозвілля. Асортимент складається з понад 6000 одиниць продукції як закордонного, так і українського виробництва. Тривалий час компанія працювала виключно offline, розширивши мережу до 1460+ магазинів по всій країні. З 2023 року активно розвиває онлайн-напрям торгівлі.

Завдання

Збільшити кількість онлайн-покупок непопулярних товарів зі збереженням рентабельності в умовах, коли на ринку присутні більш відомі конкуренти-довгожителі.

Що зробили?

Насамперед провели аудит рекламних кампаній, які вже використовувались мультимаркетом (Performance Max, DSA, Google Shopping, Facebook Catalog тощо), щоб виявити потенційні точки зростання. Наша команда проаналізувала:

  • Коректність РК;
  • Налаштування аналітики;
  • Якість креативів;
  • Цільову аудиторію.

Як результат – виявили, що пошукова кампанія та динамічні пошукові оголошення мали CPC (ціна за клік) у межах вартості деяких товарів, що негативно впливало на рентабельність та загальні показники. Тому відмовились від цих інструментів та спрямували бюджет на більш ефективні та якісні рішення.

  • У фіді клієнта (каталог про товари) почали використовувати додаткові мітки продавця та виключили для усіх РК товари, вартість яких менше 10 грн.
  • Оптимізували основні Performance Max кампанії, використавши стратегію автоматичного призначення ставок «цільова ціна за конверсію». Обрали цей підхід через те, що значна частина товарів мала низьку вартість та різну маржинальність. Зміни внесли і в РК з ручними ставками, щоб підвищити ефективність роботи.
  • Окремо обрали до 300 ТОП товарів та запустили іншу РК з новими налаштуваннями. Пізніше, для покращення рентабельності, почали переводити товари з найнижчими показниками ROAS з основної кампанії у нову, що позитивно вплинуло на результати.
  • Зосередились на оптимізації креативів для Meta Ads. Зокрема, оновили та створили нові, більш привабливі креативи для соцмереж – Facebook та Instagram. В результаті СTR підвищився на 26%, кількість покупок зросла на 42%, а дохід збільшився на 38%.

Результати

  • Зберегли обсяги продажів ТОП товарів та забезпечили зростання доходу на 60% за рахунок менш популярної продукції;
  • Вартість покупок знизилась на 48%;
  • ROAS (Return on Advertising Spend) зріс на 55%.

Сподобалася стаття?

Поділися з друзями!

Кейси на тему

+60%
Збільшили кількість онлайн-покупок непопулярних товарів зі збереженням рентабельності для мережі мультимаркетів «Аврора».
+60% зростання доходу в e-commerce
+55% зріст ROAS
40
Концепція, розробка та адаптація під РК банерів для одного з провідних виробників лікарських засобів рослинного походження.
40 Годин розробки
13 Статичні банери
15
Співпраця з Hisense – одним із найбільших китайських виробників побутової техніки
15 Годин розробки
24 Статичні банери
-30%
Зниження ДРВ на 30% в порівнянні з попереднім місяцем та на 65% - до попереднього року, виконання плану прибутку на 85% в перший місяць
-30% Зниження ДРВ в порівнянні з попереднім місяцем
-65% Зниження ДРВ в порівнянні з попереднім роком за той же період
+79%
Для мережі приватних ліцензованих шкіл КМДШ змінили КРІ з початку співпраці з кліків, ціни за клік на збільшення кількості лідів та заявок
+79% Ріст кількості лідів
-16% Настільки знизилася ціна за залучення
Коли до агентства в роботу потрапляє великий e-commerce проект з уже налаштованою аналітикою, можна тільки порадіти.