Одна з обов'язкових складових пошукової оптимізації — це технічна оптимізація сайту. Для досягнення найкращих показників в результатах пошукової видачі сайт повинен максимально відповідати технічним вимогам пошукових систем.
Всі пункти технічної оптимізації (а їх на даний момент близько 150 шт.) можна згрупувати в такі категорії:
- Швидкість завантаження сайту;
- Коректність відображення елементів верстки;
- Правильна розмітка сторінок мета-даними, заголовками, мікроформатами і іншими елементами;
- Оптимальна структура сайту і внутрішньої перелінковки для кращого індексування пошуковими системами і зручності навігації;
- Відсутність дублів сторінок і сторінок з кодом відповіді сервера 3хх, 4хх, 5хх;
- Максимальна безпека сайту для користувачів і їх персональних даних.
Нижче представлений перелік послуг, які дозволять зробити ваш сайт максимально оптимізованим з технічної точки зору і значно поліпшити його ранжування в результатах пошукової видачі.
Види робіт
SEO аудит – це комплексна перевірка сайту, що містить не тільки питання швидкості завантаження сторінок, технічні дублі та коректність мікророзмітки, але і всі компоненти сайту, які можуть завадити йому добре ранжуватися в результатах пошукової видачі. SEO аудит складається з 5 частин:
- Технічний SEO аудит;
- Перевірка On Page оптимізації;
- Аналіз контентної складової;
- Перевірка профілю посилань;
- Usability аналіз.
Перевірка сайту по 110+ пунктам дозволяє отримати максимально комплексну оцінку готовності сайту до ранжування в результатах пошукової видачі. А технічну частину аудиту можна використовувати як готове технічне завдання для команди для усунення всіх стоп-факторів досягнення сайтов позицій в ТОПі пошукових систем.
Семантичне ядро - перелік пошукових (ключових) запитів, які користувачі щомісяця задають пошуковій системі в цільовому для вас регіоні. Кластеризація сематіческімі ядра - розподіл цих запитів по сторінках сайту, щоб користувачі отримували максимально точні відповіді на свої запити.
Неправильно зібране і кластерізованний семантичне ядро призводить до виникнення конфліктів релевантності між декількома сторінками сайту (вони відповідають на одні й ті ж запити користувача, і пошукова система «сумнівається», яку саме сторінку показати у відповідь), що значно погіршує ранжування цих сторінок в результатах пошукової видачі по цільових пошукових запитів.
Збір і кластеризація семантичного ядра дозволять зрозуміти ситуацію в ніші: які запити, товари і послуги більш конкурентні і складні для просування; що хвилює користувачів при замовленні, впливає на їх вибір, які є стоп фактори; чи є в цілому інтерес в регіоні до пропонованих товарів і послуг.
Також можна зрозуміти, на які питання користувача потрібно відповідати в контенті і яких сторінок на даному етапі не вистачає на сайті, щоб повністю закрити попит користувача.
Будь-який аналіз аудиторії починається з аналізу її інтересів, в пошуковій оптимізації це завдання виконує складання семантичного ядра сайту.
Сайт має бути максимально зручний як для користувачів, які його відвідують, так і для пошукових роботів, які його сканують. Ці два завдання допомагає вирішити правильна та продумана структура сайту.
Користувачі і пошукові роботи повинні мати можливість дістатися до будь-якої сторінки за мінімальну кількість дій. Головне меню сайту і всі інші елементи навігації повинні бути максимально продумані, зручні та інтуїтивно зрозумілі.
Ідеальна ситуація – коли будь-яку інформацію на сайті можна знайти за 2-4 кліка, усі товари, послуги, матеріали рознесені по відповідних розділах, якщо пропозицій багато – можна за допомогою фільтрів і сортувань вибрати тільки найбільш цільові.
Всього цього можна домогтися, проаналізувавши пошукові запити користувачів і розробивши повну структуру сайту, головне меню і навігацію заздалегідь, ще на етапі розробки. Або на підставі цих же даних і інформації про поведінку користувачів на сайті внести зміни в уже існуючу структуру.
Кількість мобільних пристроїв постійно зростає, а з їх зростанням збільшується і % пошуку з мобільних пристроїв через 3G / LTE підключення. Пошукові системи це розуміють, тому все більше уваги приділяють швидкості завантаження сторінок сайту на пристроях користувачів.
Для забезпечення максимально швидкого доступу користувачів до контенту, що їх цікавить, реакція сервера на запит користувача має відбуватись за соті частки секунди (ідеальна ситуація - до 200мс), а швидкість завантаження сторінки сайту на пристрої користувача – 1-2 секунди.
Чим повільніше у користувача інтернет-з'єднання і сам пристрій для доступу до інтернету – тим довше він буде чекати, поки відкриється цікава йому сторінка.
Наше завдання – максимально скоротити час очікування користувача, так як кожні кілька секунд очікування призводять до того, що частина користувачів закриває вкладку, не чекаючи закінчення завантаження, а отже сайт втрачає цільову аудиторію.
OnPage оптимізація допомагає пошуковим системам краще розуміти контент, який знаходиться на сторінках і важливість різних елементів цього контенту.
За рахунок оптимізації тегів досягається максимально правильна індексація контенту на сторінках і кращі позиції для цих сторінок в результатах пошукової видачі.
До цих тегів відносять:
- <Title> - назва сторінки;
- <Meta name = "description"> - опис сторінки;
- Заголовки <h1, h2 ... h6> - розмітка заголовків в текстах;
- Мікроформати <Schema і Open Graph> - розмітка контенту на сторінці;
- Мовні теги <link hreflang = "" rel = "alternate">;
- <Meta name = "robots"> управління індексацією контенту;
- Тег <Alt> для кращого індексування зображень;
- <Link rel = "canonical"> для дедуплікаціі контенту;
- <Link rel = "publisher"> для авторського права.
Один з найважливіших трендів останніх років в мережі – забезпечення максимальної безпеки для користувачів і їх персональних даних. З цим пов'язано активне впровадження SSL (Secure Sockets Layer) сертифікатів на сайти для забезпечення кращого шифрування і безпеки при обміні даними.
SSL сертифікат потрібно купити, правильно підключити і налаштувати зв'язок старого сайту на протоколі http з новим https-сайтом. Тільки коректне налуштування сертифіката і «склеювання» старої і нової версії сайтів допоможе зберегти поточний обсяг органічного трафіку і залучити нових користувачів.