Як налаштувати рекламу в App Store через Apple Search Ads
Тим, хто просуває iOS-додатки, варто розібратися з Apple Search Ads (ASA). Цей сервіс часто ефективніше, ніж Google Ads та Facebook Ads. Це стосується як вартості натискання, вартості установки, так і коефіцієнта конверсії (CR), який часто перевищує 50%.
Що таке Apple Search Ads
Це інструмент для реклами додатків, який дозволяє розміщувати оголошення на сторінці результатів пошуку App Store. Простіше кажучи, ASA дозволяє користувачам, які зайшли в App Store, знаходити додаток за ключовими словами.
Як видно на зображенні нижче, за пошуковим запитом «англійська мова» на першому місці рекламне оголошення, а після нього йде органічна видача. Вкладка пошуку - це єдина область App Store, де ви можете розміщувати рекламу за допомогою ASA.
Як працює Apple Search Ads
Коли користувач шукає щось в App Store, у верхній частині результатів пошуку з'являється одне рекламне оголошення. Різні рекламодавці конкурують за показ у режимі аукціону. Перемога в ньому залежить від розміру ставки та релевантності додатка пошуковому запиту користувача.
В ASA використовується модель ціни за натискання на оголошення (CPT - cost per tap). Розмір ставки визначає, яку максимальну ціну ви готові заплатити за натискання на ваше оголошення. Цей показник ви можете порівняти з більш знайомим СРС (cost per click), який зустрічається в інших рекламних системах.
Важливо, що оголошення в ASA формується автоматично на підставі інформації зі сторінки додатка в App Store. Тому для визначення релевантності сервіс співставляє пошуковий запит користувача з наступними параметрами програми:
- назва;
- підзаголовок;
- опис.
Перед запуском рекламної кампанії в ASA необхідно підготувати інформацію на сторінці додатка в App Store - наповнити ключовими словами заголовок, підзаголовок і опис програми. Це допоможе як оптимізувати сторінку додатка для органічної видачі, так і підвищити її релевантність для реклами.
Як створити рекламну кампанію в Apple Search Ads
Наявність доступних опцій
Можна обрати одне з двох рішень:
- ASA Basic підходить для тих, у кого немає досвіду в маркетингу. Інтелектуальний автоматичний алгоритм підбирає користувачів для показу реклами. Він працює зі стратегією CPI - оплата за інстал. Задавати ключові слова або налаштовувати аудиторію не потрібно.
- ASA Advanced надає маркетингові інструменти з додатковими варіантами для створення кампаній. Серед них - вибір ключових слів, ставок (працює зі стратегією CPT) і аудиторії. Дане рішення підходить для досвідчених фахівців і агентств.
Налаштування реклами в ASA Advanced
У кабінеті Apple Search Ads натисніть «Створити кампанію».
Оберіть додаток, який будете рекламувати.
Оберіть країну, в якій будете рекламувати додаток, і натисніть «Продовжити».
Далі задайте:
- назва кампанії;
- бюджет;
- денний ліміт (при необхідності).
Налаштування групи оголошень
Задайте:
- назва групи оголошень;
- максимальну ставку CPT (cost per tap);
- CPA (cost per action) - ціну, яку ви готові заплатити за конверсію, в даному випадку за установку (необов'язково).
Також на цьому рівні ви можете включити або відключити пошукову відповідність. Вона автоматично співставляє ваш додаток з релевантними пошуковими запитами користувачів. Якщо у вас в кампанії немає відповідних ключових слів, але ASA вважає запит релевантним, рекламне оголошення буде показано завдяки цій функції.
Додайте ключові і мінус-слова
Ключові слова можна додати самостійно або вибрати з рекомендованих ASA. Також задайте тип відповідності ключових слів - широке чи точне.
Налаштуйте цільову аудиторію
Для налаштування аудіторії доступні наступнi параметри:
- Тип пристрою;
- Тип клієнтів (за замовчуванням, всі користувачі або тільки нові);
- Якщо ви хочете запускати рекламну кампанію на ремаркетинг (наприклад, на тих, хто вже встановили один з ваших додатків), необхідно зв'язати ваш ASA аккаунт з аккаунтом App Store Connect;
- Демографічні дані;
- Місцезнаходження. Важливо - в Україні недоступне налаштування по регіонах або містах, тому оголошення буде показуватися по всій країні;
- Розклад показу реклами.
Налаштування креативів - Creative Sets
У кабінету ASA немає можливості контролювати зовнішній вигляд оголошень або завантажувати власні варіанти креативів. Як вже було сказано раніше, оголошення формуються автоматично, використовуючи інформацію зі сторінки додатка в App Store. Як віжуал ASA використовує перше відео і перші три зображення з неї.
Якщо на сторінці додатка є більше контенту, то за допомогою набору Creative Sets ви можете обрати, які саме зображення або відео ASA буде показувати разом з автоматичними варіантами.
Щоб обрати свій кастомний набір креативів, натисніть «Додати набір Creative Sets».
Введіть назву набору і оберіть мову локалізації.
Оберіть зображення / відео, які будуть використовуватися в якості візуальної складової в оголошенні.
Натисніть «Зберегти» у правому нижньому кутку сторінки.
Фінальний крок - натиснути «Створити кампанію» в правому нижньому кутку сторінки.
Налаштування різних видів кампаній в Apple Search Ads
Від структури кампаній в акаунті залежить їх ефективність. Щоб домогтися кращих результатів, рекомендуємо створювати окремі типи кампаній (в залежності від ключових слів):
- брендову;
- категорійну;
- конкурентну;
- кампанію по виявленню.
Для брендової, категорійної і конкурентної кампаній Apple рекомендує задати точну відповідність для всіх ключових слів і обов'язково відключити пошукову відповідність.
Кампанія по виявленню служить для пошуку нових ключових слів, ефективних для рекламованого додатка. Вона запускається без ключових слів, але з включеною пошуковою відповідністю.
На рівні групи оголошень є вкладка «Пошукові запити». Там можна оцінити ефективність запитів, за якими показувався додаток, і додати їх як ключові слова в основну кампанію.
Кілька нюансів, які можуть виникнути під час налаштування кампаній в ASA:
- Збільшити бюджет кампанії можна в будь-який момент після її створення, а ось зменшити - ні. Цю задачу можна вирішити двома способами: зупинити колишню кампанію і створити нову або задати обмеження по денному ліміту на рівні кампанії.
- ASA надає аналітичні дані про ставки - пропонує свій діапазон і оцінює поточну ставку в порівнянні з конкурентами (слабка, помірна, сильна). Рекомендація - на початку рекламної кампанії задавайте мінімальну ставку, яку пропонує сервіс.
- Мінімальний розмір аудиторії - 5000 користувачів. Якщо аудиторія менше, тоді показ групи оголошень припиниться.
Як і будь-якому інструменту, Apple Search Ads ще є куди рости. Наприклад, розширити повний набір налаштувань для всіх країн, додати автоматичні параметри встановлення ставок і стратегії призначення ставок під певні дії в додатку. Але при всіх мінусах ASA вже зараз показує відмінні результати.