Головна > Блог > Трохи про нас та наші переваги

Трохи про нас та наші переваги

Виктория Осейко
Стратегія 01 березня 2019

Не знаємо, у кого як, а у нас дуже активно почався 2019 рік. Ми виграли 4 тендери, успішно провели два бізнес-сніданки, а наша Євгенія Глізер виступила на конференції UADigitals. А ще ми запускаємо власний блог!

Блог iProspect Ukraine: про що, навіщо та для кого будемо писати

Ми довго думали над форматом і прийшли до висновку, що мета нашого блогу – навчати, ділитися експертизою і розповідати про кейси. Статті зможуть писати тільки співробітники компанії, ніяких біржових фрілансерів і зовнішніх копірайтерів. Ми будемо відстоювати свою експертність, спираючись тільки на власний досвід і кейси. На нашу думку, це чесно стосовно наших читачів і потенційних клієнтів.

У зв'язку з цим статті будуть відрізнятися не тільки тематично, а й стилем, тональністю. Але ми впевнені, що ви знайдете того автора, який буде вам до душі. Слідкуйте за оновленнями на нашій сторінці в Facebook - там будуть анонси статей. Якщо ви не хочете пропустити корисні матеріали, додайте нашу сторінку в "Підписки". Постимо ми рідко, але влучно;)

fb1

Але давайте все ж таки поговоримо про наші плани.

Оскільки ми йдемо одним шляхом з нашими європейськими колегами з iProspect Global, ми вирішили поділитися з вами нашими глобальними пріоритетами в роботі на 2019 рік. Цей план простий, як ніколи і складається всього з трьох пунктів: Довіра, Релевантність, Надійність.

Ці пункти важливі для кожного бізнесу. Ми розпишемо про себе, а ви дайте відповідь на питання: Чи дотримуєтеся ви їх у своїй роботі?

Довіра

Чи є бренд компетентним? Чи має право говорити на цю тему? За словами слідують конкретні дії?

Ці питання завжди відігравали важливу роль в створенні довіри. Уже зараз, за ​​словами наших клієнтів, ми є агентством з найбільш прозорим ціноутворенням. І це дійсно так — нам не потрібно накручувати ціну, тому що ми в першу чергу цінуємо чесність, а клієнти за це цінують нас.

Довіра забезпечується чесністю, а ми чесні з нашими клієнтами ще на етапі пропозиції. Якщо клієнт хоче того, що ми зробити не можемо – ми чесно скажемо йому про це. Ще одна важлива умова: ми дивимося на бізнес цілі клієнта і відштовхуючись від цього розробляємо стратегію. Якщо ж клієнт хоче SEO для сайту-візитки, то ми відмовимо клієнту, бо це а) неможливо; б) не принесе клієнтові ніякого результату.

У нас в агентстві у кожного клієнта є персональний акаунт-менеджер, якого ми відбираємо дуже ретельно. Завдяки цьому відбору, акаунт iProspect – це особливий акаунт. Він не стане приховувати від клієнта інформацію про збої в кампанії і не брехатиме, якщо чогось не знає. Зрештою, у світі діджитал не існує такого поняття як "закінчена освіта" та вчитися потрібно постійно.

Що важливо: клієнт у нас не "один з багатьох", а єдиний і найулюбленіший. Акаунт-менеджер веде до 5 середніх або 1 великий проект, тому у нас не буває фраз: "Вибачте інші клієнти теж не чекають". У наших планах на 2019 рік не втратити довіру наявних та завоювати довіру потенційних клієнтів шляхом ще більш відкритої комунікації.

До речі, клієнтів у нас все більше, тому зараз є кілька відкритих вакансій.

Релевантність

У російськомовному інтернеті дуже багато блогів про інтернет-маркетинг. Навіть якщо контент дійсно вартий, читачі можуть його пропустити, тому що просто тонуть в інформації та сповіщеннях — їх кінцева увага постійно фрагментована.

Ми хочемо бути корисними в тому, що ми робимо, тому в своїх статтях постараємося говорити тільки про інновації, навіть якщо вони не до кінця вам зрозумілі.

Те ж саме стосується і послуг агентства. Ми хочемо залишатися агентством, яке одним з перших переймає глобальний досвід і застосовує інновації. У 2018 році ми розпочали використовувати Search 360 і Google Merchant інструменти. Все для того, щоб наші послуги залишалися доречними для клієнтів.

По суті, кожен клієнт — частина нашої стратегії, тому що він навчає і розвиває нас, дає нам стимул шукати нові рішення і не боятися креативного підходу в технічних завданнях.

Надійність

Агентство може розглядатися як експерт і бути дуже актуальним в очах споживачів, але якщо воно не виконує взятих на себе зобов'язань або просто так виписує доп. кости, клієнти не будуть довіряти йому.

Надійність – це не щось, про що можна просто заявити. Це думка, сформована людьми після власної взаємодії та сприйняття того, як інші взаємодіють з певним брендом.

Одна з ключових складових шляху до надійності – це професіоналізм команди. Це компетентність, яка підтверджується численними сертифікатами від Facebook і Google, і експертність завдяки власним кейсам і доступу до глобального досвіду.

Ми не говоримо, що можемо все. Але всі наші види робіт – SEO-оптимізацію, платний трафік, дизайн і розсилки – ми робимо добре і завжди виконуємо зобов'язання, які на себе беремо.

У 2019 ми плануємо стати ключовим партнером для клієнтів, що йдуть в діджитал. Ми провели великі призначення в команді та знаємо, в якому напрямку нам рухатися. Сподіваємося, ви з нами :)

Сподобалася стаття?

Поділися з друзями!