Аналіз сезону подарунків листопад-грудень 2019
Минулий сезон новорічних свят був особливо інтенсивним для більшості інтернет-магазинів. У цій статі ми хочемо розглянути щорічне дослідження Adobe про період цьогорічних свят з точки зору відвідувань, дохідності, розподілу по девайсам.
Що ж ми можемо винести з цього дослідження?
За даними щорічного аналізу Adobe Digital Insights Holiday Recap 2019, на смартфони припало більше половини (58%) усіх відвідувань американських роздрібних веб-сайтів та більше третини (36%) доходів протягом цього святкового періоду. У 2018 році ці показники були – 51% та 33%.
Дохід цьогорічних свят в Америці досяг 142,5 мільярдів доларів, що на 13.1% більше ніж у 2018 році. За прогнозами Adobe дохід мав вирости на 14.1% – про це вони заявляли у Adobe Holiday Shopping Trends.
Смартфони – це радше інформаційний інструмент, аніж конверсійний. Тобто, користувачі переважно дізнаються про товари зі смартфонів, але віддають перевагу покупкам з комп’ютера. І хоча покупки зі смартфонів становлять третину всіх доходів на свята, їх фактичні показники зовсім інші, ніж у десктопу.
Подивіться на графік нижче: зліва початок замовлення (додавання товару у корзину), справа – завершені замовлення. М’ятний колір позначає десктопи, червоний – смартфони. Якщо на смартфоні користувачі закінчують лише 3 замовлення з 5.9 початих на 100 відвідувань, то на десктопі – 5,8 замовлень на 8.8 початих. В результаті на телефонах значно вищий відсоток кинутих кошиків – 50% проти десктопних 33%.
Якби користувачі на смартфонах не кидали кошик, а конвертувалися у покупців,
то бізнес міг би заробити додаткові 16 мільярдів доларів у святковий період.
Як бачимо на графіку нижче, продажі онлайн на ці свята збіглися з усіма очікуваннями: покупці витрачали в середньому на 28% більше на день протягом трьох тижнів після кібер понеділку у порівнянні з трьома тижнями до нього (в Америці та у багатьох країнах Європи листопад – також святковий період).
Відповідно, з кожним новим дослідженням бачимо збільшення кількості продажів мобільного ecommerce. Але відсоток кинутого кошику на смартфонах на 27% вище, ніж на десктопі. Тобто, користувачі більш схильні купувати на комп’ютері, а смартфони використовують скоріше для інформаційних цілей.
Ні для кого не новина, що гіганти ecommerce виграють більше від свят, ніж менші компанії. Сезон свят може легко збільшити продажі на 40% у порівнянні з базовим періодом жовтня та на 200% у святкові вихідні.