Головна > Просування мобільних додатків

Просування мобільних додатків

Збільшуємо кількість установок та взаємодій усередині додатків Написати нам

Особливості мобільних додатків

Згідно з останніми дослідженнями час, який користувачі проводять у додатках, зріс на 20 % у порівнянні з попереднім періодом.

Середній щоденний час, який людина проводить у мобільному телефоні

Типи додатків, на які люди витрачають найбільше часу.

4h 10m 4h 10m Середній час проведення за мобільним телефоном
44% 44% Частка часу, що проводиться у соціальних мередах та додатках для спілкування
26% 26% Час, що витрачається на відео та розважальні додатки
9% 9% Відсоток часу, що виділяється на ігри
21% 21% Частина часу, що проводиться в інших додатках

На 2021 рік у світі понад 5 млрд мобільних користувачів інтернету, це 66,6 % від населення Землі. Це дуже багато, і цифра зростає з кожним роком.
Враховуючи зростаючий ринок мобільних додатків і попит користувача на отримання інформації онлайн, ми використовуємо цю можливість для показу реклами додатків і зростання продажів in-app для наших клієнтів.

Ключові показники ефективності

Збільшення кількості установок

Допоможе збільшити кількість завантажень додатку.

Виконання певних дій у додатку

Збільшення взаємодій користувачів, які вже завантажували додаток.

Підвищення цінності дій у додатку

Збільшення цінності від користувачів, які вже знаходяться всередині додатку.

Збільшення кількості кліків за посиланням

Допоможе збільшити кількість кліків із реклами програми, що підходить тільки для рекламодавців без інтеграції SDK.

Інструменти

Universal App Campaign

це кампанія, яка призначена для просування IOS Apps та Android Apps у пошуковій мережі та майданчиках-партнерах Google. Показ реклами проводиться усередині продуктів Google (Google Пошук, Google Play, YouTube, GDN, Рекомендації у Google Пошуку, Сайти пошукових партнерів).

Просування мобільних програм в Meta

це кампанії для просування програм усередині продуктів Meta (Facebook, Instagram, Audience Network або Messenger). Таргетинг у такому разі можна вибирати, зважаючи на демографічні та поведінкові інтереси.

Просування мобільних програм в Apple Search Ads

платформа для реклами IOS програм вгорі пошуку App Store. Основною ціллю є ключові слова, які користувачі вводять у пошуку App Store.

Часті запитання

Як мені зрозуміти, що реклама працює?

Перед стартом кампанії ми погоджуємо головний KPI та оцифровуємо його в медіаплані з іншими метриками. Упродовж усього періоду дії кампанії працюватиме Dashboard, який оновлюється щодня. Так ви зможете контролювати результати та бути впевненим в ефективності кампаній.

Я не можу інтегрувати Facebook SDK, які результати будуть у моїх кампаній?

У такому випадку ви не зможете відстежувати взаємодію користувачів після завантаження програми. Оптимізація буде доступна лише для встановлення програми.

Я не розумію нічого в аналітиці додатків, як буде надаватися звітність?

Упродовж усього періоду дії кампанії працюватиме Dashboard, що оновлюється щодня. Так ви зможете контролювати результати та бути впевненим в ефективності кампаній.

Якими платформами необхідно користуватися для збирання аналітики програм?

Існує кілька поширених платформ:
● AppsFlyer — дає змогу збирати дані практично з будь-яких рекламних систем. Має гарний захист від фрода та дозволяє вимірювати ефективність маркетингу мобільних додатків.
● Adjust — дає змогу працювати з API, оцінювати органічні установки та автоматизувати рекламні кампанії у TikTok
● Firebase — безкоштовна система аналітики для мобільних додатків від Google. Працює лише з рекламними системами Google Ads, YouTube, Google Play.
● Facebook SDK — безкоштовна система трекінгу мобільних додатків від Meta. Працює лише з трафіком з Facebook, Instagram.

Є питання?
Давайте обговоримо

    Email недействительный.
    Проверьте данные и попробуйте снова.
    Обязательное поле. Минимум 10 символов.

    iProspect logo
    01033, Україна Київ, вул. Сім'ї Прахових (Гайдара), 58/10 [email protected] +38 097 654-99-37 ПН-ПТ: 10.00-19.00