Просування мобільних додатків
Збільшуємо кількість установок та взаємодій усередині додатків Написати намОсобливості мобільних додатків
Згідно з останніми дослідженнями час, який користувачі проводять у додатках, зріс на 20 % у порівнянні з попереднім періодом.Середній щоденний час, який людина проводить у мобільному телефоні
Типи додатків, на які люди витрачають найбільше часу.
Ключові показники ефективності
Допоможе збільшити кількість завантажень додатку.
Збільшення взаємодій користувачів, які вже завантажували додаток.
Збільшення цінності від користувачів, які вже знаходяться всередині додатку.
Допоможе збільшити кількість кліків із реклами програми, що підходить тільки для рекламодавців без інтеграції SDK.
Інструменти
Universal App Campaign
це кампанія, яка призначена для просування IOS Apps та Android Apps у пошуковій мережі та майданчиках-партнерах Google. Показ реклами проводиться усередині продуктів Google (Google Пошук, Google Play, YouTube, GDN, Рекомендації у Google Пошуку, Сайти пошукових партнерів).
Просування мобільних програм в Meta
це кампанії для просування програм усередині продуктів Meta (Facebook, Instagram, Audience Network або Messenger). Таргетинг у такому разі можна вибирати, зважаючи на демографічні та поведінкові інтереси.
Просування мобільних програм в Apple Search Ads
платформа для реклами IOS програм вгорі пошуку App Store. Основною ціллю є ключові слова, які користувачі вводять у пошуку App Store.
Часті запитання
Перед стартом кампанії ми погоджуємо головний KPI та оцифровуємо його в медіаплані з іншими метриками. Упродовж усього періоду дії кампанії працюватиме Dashboard, який оновлюється щодня. Так ви зможете контролювати результати та бути впевненим в ефективності кампаній.
У такому випадку ви не зможете відстежувати взаємодію користувачів після завантаження програми. Оптимізація буде доступна лише для встановлення програми.
Упродовж усього періоду дії кампанії працюватиме Dashboard, що оновлюється щодня. Так ви зможете контролювати результати та бути впевненим в ефективності кампаній.
Існує кілька поширених платформ:
● AppsFlyer — дає змогу збирати дані практично з будь-яких рекламних систем. Має гарний захист від фрода та дозволяє вимірювати ефективність маркетингу мобільних додатків.
● Adjust — дає змогу працювати з API, оцінювати органічні установки та автоматизувати рекламні кампанії у TikTok
● Firebase — безкоштовна система аналітики для мобільних додатків від Google. Працює лише з рекламними системами Google Ads, YouTube, Google Play.
● Facebook SDK — безкоштовна система трекінгу мобільних додатків від Meta. Працює лише з трафіком з Facebook, Instagram.