Головна > Таргетована реклама

Таргетована реклама

Гнучкі налаштування тергету для пошуку своєї аудиторії Написати нам

Таргетована реклама

Таргетована реклама (від англ. target – ціль) –  це вид реклами, який дає змогу показувати рекламні оголошення різних форматів у соціальних мережах на конкретну аудиторію із заданими параметрами, що дає змогу більш ефективно використовувати рекламний бюджет.

Які проблеми вирішує налаштування таргетованої реклами:

  • Показ реклами цільової аудиторії.
  • Широке охоплення аудиторії.
  • Збільшення кількості конверсій.
  • Повернення користувачів, які раніше відвідували сайт.
  • Можливість персоналізації оголошень.

Особливості реклами

Нативність

Рекламні оголошення органічно інтегруються в соціальних мережах. У комбінації з якісним креативом ви досягнете розташування більшої кількості аудиторії до вашого продукту.

Персоналізована пропозиція

Різні аудиторії — це завжди різні болі. Ви маєте можливість персоналізувати пропозиції для різних аудиторій. Адже якщо користувач розуміє, яку його проблему вирішує продукт, він із більшою ймовірністю здійснить транзакцію.

Висока ефективність

Користувачі проводять у соціальних мережах орієнтовно 2 години на день. За цей час вони здійснюють досить велику кількість взаємодій, на основі яких алгоритм оптимізується та показує рекламні оголошення.

Ключові показники ефективності

01 See

Цей етап воронки призначений для знайомства користувачів із новим продуктом або послугою, а також коли необхідно підвищити пізнаваність бренду.
KPI на цьому етапі: CPM, VTR

02 Think

Цей етап воронки призначений для клієнта, який уже знайомий із продуктом і починає замислюватися над його придбанням.
KPI на цьому етапі: CPC, Трафік, CPI

03 Do

Цей етап воронки для спонукання потенційних клієнтів виконати цільову дію на сайті компанії. Наприклад: купити товар, замовити послугу, додати товари в кошик, зателефонувати до компанії тощо.
KPI на цьому етапі: %CR, Transactions, CPT/CPO/CPA, ROAS, ДРР, AOV

04 Care

Цей етап воронки для клієнтів, які раніше робили покупку. Якщо у вас є якісь опції, які можна докупити до товару або ваш товар частого споживання, можна знову запропонувати вже лояльному користувачеві здійснити покупку.
KPI на цьому етапі:%CT, Transactions, LTV, AOV

Шлях запуску

Формування стратегії.

Визначаємо основні KPI (ROI, ДРР, Revenue), аналізуємо нішу та конкурентів, визначаємо цільову аудиторію, підбираємо ефективні інструменти для успішної реалізації стратегії.

Технічне налаштування кабінетів.

Створюємо обліковий запис, підключаємо та налаштовуємо Pixel та Google Analytics, встановлюємо цілі, додаємо релевантні оголошення. Створюємо дашборд Data Studio для якісного відстеження KPI.

Підготовка рекламних матеріалів.

Створюємо релевантні та персоналізовані креативи під цільову аудиторію. Готуємо текст оголошень, у якому коротко описуємо основні УТП та переваги пропозиції.

Запуск та оптимізація рекламних кампаній

Регулярно покращуємо KPI на основі отриманих даних. Додаємо додаткові фіди в Merchant Center та Каталог Facebook, коригуємо ставки та бюджети, відключаємо неефективні товари або товарні групи.

Тестування та масштабування

Будуємо додаткові гіпотези та продумуємо можливі результати при розширенні ЦА. Тестуємо зміни різних елементів оголошення, аналізуємо отримані дані.

Часті запитання

Навіщо потрібен таргет для бізнесу?

Таргет дає змогу показувати вашу рекламу в інтернеті конкретним користувачам за заданими параметрами. Це економить гроші та допомагає бізнесу знаходити клієнтів значно швидше.

Чому націлення таке ефективне?

Таргетована реклама є дуже ефективним інструментом, тому що на основі дій користувачів система дуже точно визначає їхні інтереси, звички та наміри. Завдяки цьому ми можемо з великою часткою ймовірності показати рекламу саме тим користувачам, які будуть зацікавлені в товарі або послузі, що рекламується.

Що таке ретаргетинг?

Це рекламний механізм, за допомогою якого ви можете показувати рекламні оголошення користувачам, які вже раніше відвідували сайт рекламодавця.

Які мінуси таргетованої реклами?

До мінусів такого типу реклами можна віднести складнощі модерації оголошень. Перед запуском реклами, що таргетується, потрібно переконатися, що ваш товар або послуга не порушує правила конкретної соціальної мережі.

Если ли какие-то ограничения для запуска?

Ограничения носят ситуативный характер, и чаще представляют решаемые вопросы по технической интеграции, либо подготовке креативов. Касаемо более глобальных – часть площадок выставляет рациональные требования по минимальным объемам и срокам работы, для корректных ожиданий и прогнозов результативности.

Є питання?
Давайте обговоримо

    Email недействительный.
    Проверьте данные и попробуйте снова.
    Обязательное поле. Минимум 10 символов.

    iProspect logo
    01033, Україна Київ, вул. Сім'ї Прахових (Гайдара), 58/10 [email protected] +38 097 654-99-37 ПН-ПТ: 10.00-19.00