Що таке ремаркетинг?
Опис формату
Ремаркетинг - показ реклами користувачам, які вже контактували з вашим брендом на сайті або через мобільний додаток. Цілі кампанії можуть бути різними - продаж на сайті, реєстрації або впізнаваність бренду. Використання ремаркетингу може внести істотний внесок в успіх вашої стратегії.
Незалежно від того, на якому етапі потенційний клієнт пішов з вашого сайту, ви можете звернутися до нього знову, налаштувавши цільові списки ремаркетингу з конкретними умовами. Наприклад, для користувачів, які додали щось в кошик на сайті, але не завершили транзакцію.
Види ремаркетингу
Існує кілька типів ремаркетингу, які однаково працюють на різних платформах (Google Ads, Facebook, Instagram, GMP та ін.):
- Стандартний ремаркетинг. Користувачі, які відвідували ваш сайт раніше, бачать вашу рекламу на інших сайтах або додатках, що входять до складу мережі.
- Динамічний ремаркетинг. Користувачі бачать рекламу саме тих тчоварів і послуг, якими вони цікавилися на вашому сайті.
- Ремаркетинг за списком адрес електронної пошти, мобільних телефонів та ін. Ви додаєте список електронних адрес, мобільних номерів, які ваші покупці добровільно надали. Вони бачать вашу рекламу в сервісах Google, Facebook та інших.