Ресайз баннеров для запуска рекламных кампаний
Hisense – один з найбільших китайських виробників цифрової і побутової техніки, який володіє великою кількістю власних заводів з професійним персоналом. Продукція цього гіганта найбільш відома в Азії, але все одно успішно продається у всьому світі. Працюючи з 1969 року, Hisense завжди прагнули до виробництва високоточної і зручної техніки, яка принесе в кожну оселю зручність і комфорт. Ця традиція зберігається і до цього дня. Але незважаючи на це, техніка цієї компанії доступна для споживачів. Наприклад, кожен собі може дозволити дешево купити телевізор Hisense в інтернет-магазині.
Завдання від клієнта
Зробити ресайзи статичних банерів для запуску таргетингової реклами на трьох платформах: Facebook, Discovery Ads, DV360. Всього планувалось три рекламних кампанії з різними дизайнами креативів.
Таргетингова реклама
Таргетингова реклама показується людям незалежно від того, перебувають вони саме зараз в пошуках вашого товару чи ні. Це потенційні клієнти, аудиторія, якій потенційно цікава ваша пропозиція, при цьому про саму компанію чи послугу аудиторія може нічого не знати. Головне — точно попасти в поле її поточних інтересів.
Discovery Ads та Display&Video 360
Discovery Ads – це формат реклами в Google Ads як клікабельне графічне оголошення. Такі кампанії вигідні для охоплення людей, які раніше не стикалися з рекламою. Для користувачів зручність полягає в тому, що реклама з’являється під час серфінгу в Інтернеті.
За допомогою Display&Video 360 (DV360) від Google можна розміщувати рекламу на безлічі ресурсів (сайтів, додатків, подкастів, стрімінгових сервісів тощо) у всьому світі, які не доступні рекламодавцям Google Ads у контекстно-медійній мережі. Крім того, DV360 – це інструмент для планування, оптимізації, запуску та оцінки ефективності рекламних кампаній.
Результат
Успішний запуск трьох рекламних компаній на майданчиках Facebook, Discovery Ads і DV360