Главная > Кейсы > Ресайз баннеров для запуска рекламных кампаний

Ресайз баннеров для запуска рекламных кампаний

Web Design 18 августа 2022

Hisense – один з найбільших китайських виробників цифрової і побутової техніки, який володіє великою кількістю власних заводів з професійним персоналом. Продукція цього гіганта найбільш відома в Азії, але все одно успішно продається у всьому світі. Працюючи з 1969 року, Hisense завжди прагнули до виробництва високоточної і зручної техніки, яка принесе в кожну оселю зручність і комфорт. Ця традиція зберігається і до цього дня. Але незважаючи на це, техніка цієї компанії доступна для споживачів. Наприклад, кожен собі може дозволити дешево купити телевізор Hisense в інтернет-магазині.

15 Годин розробки
24 Статичні банери

Завдання від клієнта

Зробити ресайзи статичних банерів для запуску таргетингової реклами на трьох платформах: Facebook, Discovery Ads, DV360. Всього планувалось три рекламних кампанії з різними дизайнами креативів.

Case 1
Case 1
Case 1

Таргетингова реклама

Таргетингова реклама показується людям незалежно від того, перебувають вони саме зараз в пошуках вашого товару чи ні. Це потенційні клієнти, аудиторія, якій потенційно цікава ваша пропозиція, при цьому про саму компанію чи послугу аудиторія може нічого не знати. Головне — точно попасти в поле її поточних інтересів.

Case 1
Case 1
Case 1

Discovery Ads та Display&Video 360

Discovery Ads – це формат реклами в Google Ads як клікабельне графічне оголошення. Такі кампанії вигідні для охоплення людей, які раніше не стикалися з рекламою. Для користувачів зручність полягає в тому, що реклама з’являється під час серфінгу в Інтернеті.
За допомогою Display&Video 360 (DV360) від Google можна розміщувати рекламу на безлічі ресурсів (сайтів, додатків, подкастів, стрімінгових сервісів тощо) у всьому світі, які не доступні рекламодавцям Google Ads у контекстно-медійній мережі. Крім того, DV360 – це інструмент для планування, оптимізації, запуску та оцінки ефективності рекламних кампаній.

Case 1
Case 1

Результат

Успішний запуск трьох рекламних компаній на майданчиках Facebook, Discovery Ads і DV360

Понравилась статья?

Поделись с друзьями!

Кейсы по теме

40
Концепция, разработка и адаптация под РК баннеров для одного из ведущих производителей лекарственных средств.
40 Часов разработки
13 Статических баннера
15
Сотрудничество с Hisense – одним из крупнейших китайских производителей бытовой техники
15 часов разработки
24 Статических баннера
-30%
В конце сентября 2019 мы начали сотрудничество с новым клиентом Wittchen.
-30% Снижение ДРР в сравнении с предыдущим месяцем
-65% Снижение ДРР в сравнении с прошлым годом за этот же период
+79%
Для сети частных лицензированных школ КМДШ изменили КРИ с кликов, цены за клик на увеличение количества лидов и заявок
+79% Рост количества лидов
-16% На столько снизилась цена за привлечение
Когда к агентству в работу попадает большой e-commerce проект с уже настроенной аналитикой, можно только порадоваться.
Многие клиенты считают, что SEO – это невыгодно. Оно дорогое, поисковые системы часто меняют свои алгоритмы, а результат можно ощутить не ранее, чем через полгода (а то и год).