Що таке інтелектуальне призначення ставок?
Інтернет заполонив усі сфери нашого життя, сильно змінивши поведінку споживачів. Сьогодні користувачі воліють в будь-який момент отримувати бажане – товари, послуги та відповіді на свої запитання.
Користувачі стали вимогливими та нетерплячими – вони не хочуть чекати, поки завантажиться сторінка, і не залишаться на ній, якщо вона візуально неприваблива. За статистикою Google, користувачі сьогодні вдвічі частіше шукають товари з відправленням у той самий день. ????
Оскільки клієнти стали вимогливішими, звичайна реклама вже не ефективна – вона потребує персоналізації.
Як у реальному часі зрозуміти, чого хоче споживач?
Завдяки можливостям діджиталу сформувався новий шлях клієнта до конверсії, де вирішальну роль грає намір споживача. Алгоритм постійно навчається на даних, які надходять у реальному часі, та адаптується, щоб підвищити ефективність реклами.
З чим допоможе машинне навчання в рекламі?
- Знайти ідеальну аудиторію
- Призначити найкращу ставку на кожному аукціоні
- Надіслати релевантне повідомлення своїй аудиторії
Проте, не варто думати, що автоматизовані ставки залишають спеціалістів без роботи. Ми вже про це писали і повторимо знову: спеціалісти все ще мають розуміти цілі клієнтів, проводити конкурентний аналіз та галузеві дослідження, тестувати нові цільові сторінки та тексти оголошень.
Як працює призначення ставок?
Загалом, існує два типи призначення ставок:
- Призначення ставок вручну
У цьому типі можно самому управлять ставками с учетом KPI.
Недостатки: нужно регулярно следить за обновлениями, чтобы показывать рекламные объявления.
- Автоматичне призначення ставок
Ми сьогодні поговоримо про останній тип.
Що таке автоматичне призначення ставок?
вам не потрібно самостійно оновлювати ставки для певних груп оголошень або ключових слів.
- Стратегії автоматичного призначення ставок на основі конверсій призначають унікальні ставки для кожного аукціону, використовуючи його дані в реальному часі. Це дані про час доби, конкретне показане оголошення, пристрій користувача, місцеположення, веб-переглядач і операційну систему.
Інтелектуальне призначення ставок – це набір стратегій призначення ставок на основі конверсій ("Цільова ціна за конверсію", "Цільова рентабельність інвестицій у рекламу" й "Оптимізатор ціни за конверсію"). Ці стратегії використовують новітні технології машинного навчання для добору оптимальних ставок під час кожного аукціону та визначають унікальний контекст кожного пошукового запиту на основі різних сигналів, зокрема даних про пристрій, місцеположення, час доби, включення в список ремаркетингу, мову й операційну систему.
Основна ціль інтелектуального призначення ставок – збільшити показники конверсій.
Які бувають інтелектуальні стратегії призначення ставок?
-
Оптимізатор ціни за конверсію
Це напівавтоматична стратегія призначення ставок, адже використовується для автоматичного коригування ставок, встановлених вручну. Вона вважається менш ефективною, ніж автоматичні стратегії. Але вона необхідна, якщо ви хочете власноруч поставити ставки для своїх кампаній.
Для того, щоб обрати цю стратегію, натисніть "Вибір стратегії призначення ставок напряму".
Далі знайдіть у переліку "Назначення ціни за клік вручну" та поставте плашку навпроти "Оптимізатор ціни за конверсію"
-
Максимум конверсій
Ця стратегія спрямована на залучення якомога більшої кількості конверсій у рамках заданого бюджету. Її добре застосовувати, коли немає цільового значення CPA або ROAS, та у кампаній обмежений бюджет.
-
Цільова CPA
Ця стратегія орієнтована на отримання якомога більшої кількості конверсій у рамках заданої цільової ціни за конверсію (CPA). Варто застосовувати, коли ви знаєте орієнтовний показник CPA для своїх товарів чи послуг.
Для того, щоб увімкнути цю стратегію, оберіть з переліку цілей "Конверсії" та поставте пташку навпроти "Вказати цільову ціну за конверсію".
-
Максимальна цінність конверсії
Ця стратегія орієнтована на залучення, у рамках заданого бюджету, конверсій з найбільшою цінністю. Варто застосовувати, якщо ви не орієнтуєтеся на конкретне значення CPA або ROAS, та у кампаній обов'язково повинен бути статус "обмежений бюджет".
Для того, щоб увімкнути цю стратегію, оберіть з переліку цілей "Цінність конверсії".
-
Цільова рентабельність інвестицій у рекламу
Ця стратегія орієнтована на отримання конверсій з найбільшою/найвищою цінністю у рамках заданої ROAS – цільової рентабельності інвестицій у рекламу. Її добре застосовувати, якщо ви хочете збільшити кількість конверсій, не зменшуючи показник ROAS або ж якщо ви хочете підвищити показник цільової рентабельності.
Для того, щоб увімкнути цю стратегію, оберіть з переліку цілей "Цінність конверсії" та поставте пташку навпроти "Вказати цільову рентабельність інвестицій у рекламу".
Як ви могли помітити, всі ці стратегії спрямовані на досягнення однієї й тієї само цілі – залучення конверсій за найоптимальнішою ціною. Просто роблять вони це з різних боків, з урахуванням важливого для бізнесу показника.
Переваги автоматичних стратегій
Головна перевага кампаній з машинним навчанням у тому, що такі кампанії автоматично оптимізують рекламу, роблячи її максимально персоналізованою та ефективною. Автоматизація дозволяє звільнити час від типових завдань для стратегічного планування.
Окрім цього, інтелектуальні стратегії аналізують сигнали з усього акаунту Google Ads у реальному часі, тому вони працюють навіть для невеликих кампаній, в яких майже немає конверсій.
Інтелектуальні стратегії призначають ставки на аукціонах лише тоді, коли є шанс отримати конверсію (офлайн-конверсії також враховуються). Якщо конверсія малоймовірна – ставка не братиме участі в аукціоні.
Інша суттєва перевага інтелектуального призначення ставок – це можливість оплачувати конверсії, а не кліки у медійній мережі. З цією опцією ви ніколи не будете переплачувати за вашу Cost Per Action.
Стратегії інтелектуального призначення ставок допомагають працювати швидше та ефективніше, залучаючи більше клієнтів без підвищення бюджету.
На наступному тижні ми розглянемо, як почати роботу з інтелектуальними ставками, як оцінювати ефективність таких стратегій та яких поширених помилок варто уникати. Чекайте ????