Інтелектуальні ставки: початок роботи та поширені помилки
В одній з нещодавніх статей ми розглянули, що таке інтелектуальне призначення ставок, які бувають види та в чому основні переваги такого формату. Обов'язково почитайте її, щоб краще зрозуміти цю статтю. Сьогодні поговоримо про те, як почати роботу з інтелектуальними ставками, про поширені помилки при налаштуванні та аналізі ефективності.
Як почати роботу з інтелектуальними ставками?
Спершу визначте свої цілі: продажі, заповнення заявки, трафік, впізнаваність бренду чи, можливо, просування додатку? Далі визначте типи подій на сайті, які приносять реальний дохід, та почніть оптимізувати для них ставки.
У рекламному кабінеті Google Ads є сторінка рекомендацій. Щоб перейти до неї, натисніть "Ставки та бюджети". На цій сторінці можна дізнатися, яка стратегія призначення ставок оптимальна для ваших бізнес-цілей.
Також там можна дізнатися поради від Google про те, як оптимізувати існуючі кампанії. Якщо ви вже застосовували рекомендації, то побачите, як це вплинуло на показник оптимізації – відсоток зліва зверху.
Якщо ви ще не визначили показники CPA або ROAS для себе, то у Google Ads ви знайдете рекомендовані значення для вашого бізнесу на основі історії вашого акаунту.
Якщо у вас є кілька кампаній зі схожими цілями, скористайтеся пакетною стратегією призначення ставок зі спільним бюджетом. Це допоможе ефективно використовувати гроші та підвищити ефективність реклами.
Як перевірити, чи ефективна стратегія призначення ставок?
Ви можете порівняти ефективність реклами за два тижні до переходу на інтелектуальне призначення ставок і через два тижні після періоду очікування.
Звіт про стратегії призначення ставок допоможе перевірити, чи вдалося вам досягти в кампаніях вибраної цільової CPA або ROAS. Порівняйте цільовий показник кампанії (у випадку на скріншоті – "Цільову CPA") і його фактичне значення (CPA, яку ви платите).
Окрім цього, у рекламному кабінеті є функція “Проекти та експерименти”, що допомагає протестувати, наскільки ефективні ваші стратегії призначення ставок. Вона створює ідентичну копію вже наявної кампанії, яка відрізняється лише стратегією (в одній використовується інтелектуальне призначення ставок, а в іншій – ставки вручну чи якась інша стратегія). Реклама з обох кампаній показується паралельно, але не менш ніж 4 тижні. Бюджет між кампаніями ділиться порівну.
Що з чим можна порівнювати?
Успіх кампаній інтелектуального призначення ставок слід оцінювати за показниками, пов'язаними з конверсіями.
- Призначення ставок вручну – з автоматичною стратегією Google ("Цільова CPA", "Цільова рентабельність інвестицій у рекламу", "Максимум конверсій")
- Стороннє рішення для призначення ставок – з автоматичною стратегією Google
- Ваші старі текстові оголошення – з адаптивними пошуковими оголошеннями
Поширені помилки у роботі з інтелектуальним призначенням ставок
Основна помилка – це оцінювати успіх кампаній не за її ціллю. Наприклад, кампанію на конверсії оцінювати за показником охоплення аудиторії ????
В кожному з нас жевріє перфекціонізм та створює бажання виправити щось в кампанії. Проте, якщо внести в кампанію з інтелектуальним призначенням ставок зміни, стратегія може повернутися на початковий етап збирання даних ????
Також, не аналізуйте ефективність стратегії занадто рано. Чим довше алгоритм машинного навчання збирає й аналізує вихідні дані, тим точніші його прогнози й ефективніша оптимізація. Окрім цього, існує таке поняття, як “затримка конверсії” – щоб аналіз результатів був об'єктивним, проводьте його не день в день, а через деякий час.
Сподіваємося, ці рекомендації та поради допоможуть вам при налаштуванні та аналізі ефективності інтелектуальних стратегій призначення ставок. Успіхів!