Що таке фірмовий дашборд iProspect?
Як ми вже писали в одній зі статей, довіра і надійність — два наших головних пріоритети. Ми орієнтовані на performance — і ми показуємо усі результати в найдрібніших подробицях. І допомагає нам у цьому наш фірмовий дашборд.
Що таке дашборд?
Дашборд — це інструмент для візуалізації даних по кампаніям клієнтів. Робимо ми його в Google Data Studio — інструменті, за допомогою якого можна будувати інтерактивні звіти за даними з різних джерел, які оновлюються в реальному часі.
У цій статті ми розповімо, що ж за інструмент — Data Studio — і зробимо огляд його можливостей. Ось так виглядає наш фірмовий дашборд:
Чому саме дашборд?
Дашборд допомагає просто і швидко інформувати клієнта по кампаніям. Більш того, автоматизація цього процесу скорочує кількість годин на підготовку щотижневої і щомісячної звітності акаунтом. Звичайно, разом із дашбордом ми завжди надаємо рекомендації щодо підвищення ефективності реклами — і їх підготовка теж вимагає часу. Але це непропорційно з часовими витратами у агентствах з "ручною" звітністю, де цифра може досягати 3 годин на тиждень, а значить — 12 годин на місяць.
Найкласніше в роботі з дашбордом – його можна налаштувати один раз і потім користуватися ним протягом всього періоду дії кампанії. Дані туди підтягуються автоматично щохвилини, а значить цифри, які ви бачите у дашборді — найактуальніші.
Завдяки такому підходу у клієнта на руках опиняються не тільки актуальні зрізи даних, але і їх аналіз.
Які особливості роботи в Data Studio?
Структура, вміст, зовнішній вигляд дашборда можуть змінюватися, що дозволяє перейменовувати параметри простими словами, створити звіт у фірмовому стилі компанії і вибрати саме ті показники, які необхідні для аналізу кампанії.
Звіти в Google Data Studio можуть складатися з однієї або декількох сторінок. Це пов'язано з тим, що на одній вмістити дані органічно не вийде. У нас це загальне зведення ключових показників за всіма джерелами трафіку, показники по органіці та по платному трафіку з Google і Facebook.
На прикладі вище також видно, що ми використовуємо одночасно два фільтри, щоб показувати дані тільки по потрібному джерелу в певний період дат.
Іноді на окрему сторінку виводять дані по місяцях, тижнях і годинах доби, щоб зрозуміти результативність реклами в різний час. Складні багатосторінкові звіти зазвичай будує аналітик-фахівець, але базово з дашбордом може впоратися й in-house маркетолог.
Серед переваг Data Studio можна назвати швидку інтеграцію з іншими продуктами Google, доступ до готових шаблонів і можливість створювати власні параметри.
На момент написання цієї статті в Google Data Studio є 18 джерел даних, у їх числі Google Search Console, Google Менеджер реклами 360, BigQuery, MySQL та інші. А ще можна створювати власні джерела даних через Google AppScript.
В одному звіті можна вибрати кілька джерел. Наприклад, наш звіт для сайту iProspect містить дані з Facebook, Google Аналітики, Реклами і нашої CRM-системи. Об'єднання даних робиться за допомогою ключів об'єднання — це спеціальні параметри, які визначають зв'язок між джерелами.
У Data Studio багато інструментів для візуалізації даних: різні види діаграм, текстові області, картинки, графіки, карти, зведення, фільтри.
Більшість елементів інтерактивні. Навівши курсор на діаграму можна побачити абсолютні значення, таблиці можна скролити і сортувати по колонках від меншого до більшого значення.
Така функція дає величезний простір для порівняльного аналізу. Причому можна порівнювати що завгодно — наприклад, популярність сторінок сайту, позиції за ключовими фразами, за якими бренд ранжується, і багато іншого.
Ми прагнемо залишатися агентством, на яке можна покластися і якому можна довіряти. Завдяки рішенню Data Studio ми можемо швидко інформувати клієнта по кампаніям, скоротивши при цьому кількість годин на підготовку звітності акаунтом. Рекомендуємо налаштувати дашборди і вам, і обов'язково трекати, скільки часу вони вам заощадять ????