Веб-аналітика дає розуміння того, як реалізуються маркетингові ініціативи, тому дуже важливо грамотно її налаштувати для кращого досягнення ваших бізнес-цілей. Правильне налаштування аналітики дозволяє отримувати точні статистичні дані, позбавляє від помилок і плутанини при відстеженні кампаній.
Команда Data & Analytics складається з людей з глибоким статистичними досвідом, які справляються з великими масивами даних. Наші фахівці проаналізують і візуалізують для вас всі необхідні дані по вашому бізнесу, що дозволить вносити зміни в стратегію маркетингу і рекламні кампанії на будь-якому етапі просування.
Наші послуги

Для побудови грамотної стратегії необхідне глибоке розуміння процесів і детальне вивчення аналітики бізнесу. Фахівці iProspect проводять загальний аналіз ситуації на ринку, виділяють схожі пропозиції. На підставі даних про роботу головних конкурентів вибудовується подальший план робіт і основні переваги замовника, якими можна апелювати під час рекламних кампаній.

Goolge Аналітика широко використовується для просування бізнесу. Ми проводимо індивідуальний аудит всіх клієнтських акаунтів, зв'язків, міток і тегів. Вивчаємо отримані дані з рекламних кампаній, складаємо рекомендації з ведення акаунту аналітики, рекламного аккаунту і коригування налаштувань рекламних кампаній.

Агентство проводить комплексну настройку розширеної електронної торгівлі в Google Аналітиці – Ecommerce Enhanced. Це дозволяє відстежувати поведінку користувача на сайті та його взаємодію з товаром, щоб надалі вибудувати найбільш ефективний шлях до покупки. Після аналізу ми розробляємо технічне завдання з впровадження необхідних правок, тегів, складаємо список додаткових налаштувань, включаючи переналаштування тригерів, коригування цілей, крос-девайсне відстеження. Також, допомагаємо правильно налаштувати Google Tag Manager для відстеження кастомних дій на сайті: переглядів відео, додавання товару в кошик і так далі.

Ми розробили власний інструмент комплексної звітності, яка дозволяє клієнту й агентству зберігати та візуалізувати всі ключові performance показники. Дашборди дозволяють створювати зведені таблиці, діаграми, виводити показники через формули та підтягувати результати відразу з декількох джерел - Google Аналітики, Google Реклами, Google Search Console, Facebook та ін. Налаштовані персонально під наших клієнтів дашборди зручні для прийняття тактичних рішень і поліпшення ROI показників.
Наші інструменти
Часті запитання
Для відстеження ефективності кампаній ми використовуємо персоналізовані дашборди.
Дашборди – це інструмент для візуалізації та аналізу інформації про джерела трафіку, бізнес-процеси та їх ефективність. Ми агрегуємо дані з усіх необхідних джерел і зводимо в єдину панель, яка відображає всі важливі для бізнесу метрики, наприклад, доходи і ROI. Вам не доведеться чекати звітів в excel – вся аналітика доступна онлайн 24/7.
У дашборд варто виводити ключові метрики вашого бізнесу. Це можуть бути показники:
- рекламних кампаній (CTR, CR, перегляди, кліки, CPL і інші),
- просування вашого сайту в органічній видачі (позиції сайту, топ 10 ключових фраз, топ 10 посилань),
- поведінки користувачів на сайті (глибина скролу, тривалість сеансу, сторінок/сеанс і т.д.),
- активності користувачів у соціальних мережах (ER, охоплення, найбільш популярні пости),
- успішності розсилок (OR, CTR, переходи, відписки, помилки).
Також, ми вважаємо кастомні показники та робимо візуалізацію маркетингової воронки бізнесу.
Точний перелік метрик залежить від запиту клієнта. Прикладами показників, які входять в аналіз конкурентів можуть бути:
- відвідування сайту
- залучення користувачів на сайті
- сплітовка каналів і пристроїв
- найбільш популярні ключові слова
- реферальні сайти (хто посилається на ваших конкурентів)
- сайти, на які посилаються ваші конкуренти.