Веб-аналітика дає розуміння того, як реалізуються маркетингові ініціативи, тому дуже важливо грамотно її налаштувати для кращого досягнення ваших бізнес-цілей. Правильне налаштування аналітики дозволяє отримувати точні статистичні дані, позбавляє від помилок і плутанини при відстеженні кампаній.

Команда Data & Analytics складається з людей з глибоким статистичними досвідом, які справляються з великими масивами даних. Наші фахівці проаналізують і візуалізують для вас всі необхідні дані по вашому бізнесу, що дозволить вносити зміни в стратегію маркетингу і рекламні кампанії на будь-якому етапі просування.

Наші послуги

Аналіз ринку та конкурентів
Аналіз ринку та конкурентів

Для побудови грамотної стратегії необхідне глибоке розуміння процесів і детальне вивчення аналітики бізнесу. Фахівці iProspect проводять загальний аналіз ситуації на ринку, виділяють схожі пропозиції. На підставі даних про роботу головних конкурентів вибудовується подальший план робіт і основні переваги замовника, якими можна апелювати під час рекламних кампаній.

Замовити
Аудит акаунту Google Analytics
Аудит акаунту Google Analytics

Goolge Аналітика широко використовується для просування бізнесу. Ми проводимо індивідуальний аудит всіх клієнтських акаунтів, зв'язків, міток і тегів. Вивчаємо отримані дані з рекламних кампаній, складаємо рекомендації з ведення акаунту аналітики, рекламного аккаунту і коригування налаштувань рекламних кампаній.

Замовити
Налаштування електронної коммерції
Налаштування електронної коммерції

Агентство проводить комплексну настройку розширеної електронної торгівлі в Google Аналітиці – Ecommerce Enhanced. Це дозволяє відстежувати поведінку користувача на сайті та його взаємодію з товаром, щоб надалі вибудувати найбільш ефективний шлях до покупки. Після аналізу ми розробляємо технічне завдання з впровадження необхідних правок, тегів, складаємо список додаткових налаштувань, включаючи переналаштування тригерів, коригування цілей, крос-девайсне відстеження. Також, допомагаємо правильно налаштувати Google Tag Manager для відстеження кастомних дій на сайті: переглядів відео, додавання товару в кошик і так далі.

Замовити
Налаштування аналітичного дашборду
Налаштування аналітичного дашборду

Ми розробили власний інструмент комплексної звітності, яка дозволяє клієнту й агентству зберігати та візуалізувати всі ключові performance показники. Дашборди дозволяють створювати зведені таблиці, діаграми, виводити показники через формули та підтягувати результати відразу з декількох джерел - Google Аналітики, Google Реклами, Google Search Console, Facebook та ін. Налаштовані персонально під наших клієнтів дашборди зручні для прийняття тактичних рішень і поліпшення ROI показників.

Замовити

Наші інструменти

Google Analytics 360
Google Data Studio
Google Tag Manager
Microsoft Power BI
Adobe Analytics
SimilarWeb
Ringostat
Ahrefs
RStudio
CMeter
MySQL

Часті запитання

Як оцінювати ефективність кампаній в інтернеті?

Для відстеження ефективності кампаній ми використовуємо персоналізовані дашборди.

Дашборди – це інструмент для візуалізації та аналізу інформації про джерела трафіку, бізнес-процеси та їх ефективність. Ми агрегуємо дані з усіх необхідних джерел і зводимо в єдину панель, яка відображає всі важливі для бізнесу метрики, наприклад, доходи і ROI. Вам не доведеться чекати звітів в excel – вся аналітика доступна онлайн 24/7.

Які дані варто виводити в дашборд?

У дашборд варто виводити ключові метрики вашого бізнесу. Це можуть бути показники:

  • рекламних кампаній (CTR, CR, перегляди, кліки, CPL і інші),
  • просування вашого сайту в органічній видачі (позиції сайту, топ 10 ключових фраз, топ 10 посилань),
  • поведінки користувачів на сайті (глибина скролу, тривалість сеансу, сторінок/сеанс і т.д.),
  • активності користувачів у соціальних мережах (ER, охоплення, найбільш популярні пости),
  • успішності розсилок (OR, CTR, переходи, відписки, помилки).

Також, ми вважаємо кастомні показники та робимо візуалізацію маркетингової воронки бізнесу.

Як ви рекомендуєте аналізувати конкурентів?

Точний перелік метрик залежить від запиту клієнта. Прикладами показників, які входять в аналіз конкурентів можуть бути:

  • відвідування сайту
  • залучення користувачів на сайті
  • сплітовка каналів і пристроїв
  • найбільш популярні ключові слова
  • реферальні сайти (хто посилається на ваших конкурентів)
  • сайти, на які посилаються ваші конкуренти.

Останні статті