Що таке діджитал стратегія?

Користувачі залучені в комунікацію з брендом через кілька пристроїв одночасно. Вони очікують, що втілення їх бажань і відповіді на їх питання лежать не далі одного кліка – коли і де вони побажають.
Стадія залучення стає все ближче до стадії покупки. Бізнесу потрібна digital стратегія, щоб досягти успіху в новому супер-фрагментованому світі.
Наші фахівці порадять найкращий набір інструментів, що забезпечать результат у вигляді досягнення конкретним користувачем цільової дії. Digital стратегія від iProspect завжди націлена на продажі, її ефективність вимірюється важливими для бізнесу KPI: вартість залучення клієнта, обсяг продажів, ROI та інші.
Етапи створення успішної діджитал стратегії
Аналіз ніши
Дослідження категорії, аналіз конкурентів, аналіз поведінки ЦА і її переваг в інтернеті
Consumer Journey Map
Побудова індивідуальної Consumer Journey Map під ваш продукт або послугу
Точки дотику
Визначення точок дотику з потенційним покупцем на різних стадіях Consumer Journey
Сегментація
Сегментація аудиторії, підбір повідомлень під різні канали комунікації
Таргетинг
Налаштовуємо прицілювання вашої рекламної кампанії на обрану ЦА з урахуванням можливостей тагретингу рекламних платформ.
Дані
Зв'язок рекламних інструментів і даних, які ми отримуємо про користувача на кожній стадії
Побудова Consumer Journey
Карта Consumer Journey і зони відповідальності підрозділів компанії:
Наша команда розробляє весь ланцюжок точок контакту для кожної стадії з основним акцентом на зоні Marketing. Ми ретельно відбираємо ефективні інструменти для кожної стадії та пов'язуємо їх з даними про користувачів. В результаті наші рекламні інвестиції працюють з максимальною віддачею.
Цільові KPIs
Share
awareness
транзакції
Частка показів за ключовим словом у порівнянні з конкурентами в аукціоні. Допомагає зрозуміти, чи релевантне ваше оголошення для потенційного споживача.
Показник, орієнтований на оптимізацію ціни транзакції до мінімальної з забезпеченням необхідної кількості транзакцій в рамках бюджету.
Показник знання бренду відображає відсоток споживачів, які підтвердили, що знайомі з конкретним брендом або торговою маркою. Вимірюється за допомогою brand lift або соціологічних досліджень.
Частка рекламних витрат – показник, що відображає співвідношення рекламних витрат до доходів від реклами. Мета – оптимізація рекламних витрат із забезпеченням необхідної кількості транзакцій в рамках бюджету.
Кількість транзакцій – це кількість цільових дій, вчинених дій на сайті в рамках бюджету. Цільовою дією може бути покупка, реєстрація, завантаження програми або залишена заявка.
Рентабельність інвестицій в маркетинг показує успішність маркетингових активностей. Розраховується за формулою:
ROMI = ((валовий прибуток – витрати на рекламу) / витрати на рекламу) * 100%
Тактичне планування
При переході до тактичних цілей, ми починаємо з вибору аудиторії і її сегментації, підбираємо релевантні повідомлення для кожної групи ЦА і тільки потім вибираємо ефективні канали комунікації для кожної групи ЦА в залежності від стадії.
Для медійної кампанії ми підбираємо найвигідніший мікс в розрізі вартості цільового охоплення. На кінцевий результат впливає кілька чинників, наприклад, формат реклами, оптимальна довжина відео, рекламний клаттер на платформі, використання data, якість трафіку та інші.
Для performance кампанії ми підбираємо найвигідніший мікс в розрізі вартості цільової дії. У список інструментів обов'язково увійдуть платні канали трафіку, органічний трафік з Google і соціальних платформ, а також трафік з GoogleMyBusiness, PR-розміщення, реферальний трафік і інші. Ми будемо враховувати дзвінки клієнтів і їх запити з месенджерів.
Додаємо CRM систему і отримуємо єдину екосистему для реалізації вашої майбутньої діджитал стратегії.
Переходимо до оптимізації рекламних кампаній, яка є обов'язковою частиною нашої діджитал стратегії. На цьому етапі ми перевіряємо гіпотези і тестуємо їх в нових флайтах. З нашого досвіду, постійне тестування нових ідей і гіпотез дає стабільне зростання продажів.
Для побудови якісної стратегії у нас є
Часті запитання
Планування рекламних кампаній є частиною загальної діджітальної стратегії, але далеко не першою. Коли бренд сформулював свої цінності для покупця і ключові відмінності від конкурентів, ми приступаємо до аналізу ніші, конкурентів і цільової аудиторії для нашого бренду. Після цього ми малюємо consumer journey для того, щоб побудувати комунікацію з покупцем в моменти, коли він приймає рішення про покупку. Далі, ми підбираємо ключове повідомлення на кожному етапі нашого consumer journey і тільки після цього приступаємо до медіапланування, вибору інструментів і таргетингу.
Таким чином, стратегічний підхід дозволяє уникнути маси безглуздих і дорогих дій в digital-маркетингу. Він дозволяє розробити детальний план робіт, коли на кожному етапі ви зможете відповісти, навіщо і чому ви це робите.
Ми сформулювали 6 етапів, за якими створюються наші успішні діджитал стратегії:
- Аналіз категорії, конкурентів і цільової аудиторії нашого бренду
- Побудова consumer journey map
- Визначення точок дотику з потенційним покупцем
- Сегментація аудиторії і визначення ключового повідомлення під різні канали та аудиторії
- Медіапланування і підбір таргетингу для потрапляння в ЦА
- Підключення даних для побудови data-driven performance кампаній
Так це можливо. Для успішної реалізації діджитал стратегії необхідна команда фахівців: аналітик, маркетолог, РРС-фахівець з досвідом роботи з пошуковою і медійною рекламою, дизайнер. Якщо ваша проектна команда укомплектована таким складом, то все вийде. Якщо немає, вам доведеться замовляти частину послуг на стороні. Ми рекомендуємо скористатися послугами нашого агентства, щоб тримати розробку і реалізацію вашої діджитал стратегії в одних руках.
Відсутність аналізу або дуже поверхневий аналіз конкурентів і категорії, в якій бренд збирається працювати – одна з найпоширеніших і серйозних помилок. Для досягнення успіху, необхідно ретельно аналізувати нішу і шукати інсайти.
Ще одна проблема – реалізація створеної стратегії. Без чітко прописаних цілей для кожної стадії та показників ефективності не можна приступати до реалізації. У ланцюжку послідовних дій повинна бути закладена постійна оптимізація рекламних кампаній. На цьому етапі ми перевіряємо гіпотези і тестуємо їх в нових флайтах. З нашого досвіду, постійне тестування нових ідей і гіпотез дає стабільне зростання продажів.
Пам'ятайте, що навіть сама класна стратегія може бути кардинально змінена вже в найближчий час під впливом зовнішніх факторів (епідемія, спад економіки, політична криза) і потрібно бути готовим розвернути корабель свого бізнесу на 180 градусів.
Нам довіряють








Переваги



